"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LotR Orc Standard Bearer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Valtard

LotR Orc Standard Bearer

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Tuli maalattua tällänen joskus kuukausi sitten: (kuva ei ole paras mahdollinen)
Kuva

Beissiä en ole vielä jaksanut tehdä.
Koittakaa olla mainitsematta kommenteissa tuota huonoa kuvalaatua. Jookosta? Ja Kommenttia SAA antaa.

EllEdit: Metalleja tossa lähinnä kokeilin saada örkkimäisiksi
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

mulla kuva ei edes näy

Edit: nyt näkyy. elikkäs kuvan laadusta en viitsi sanoakkaan mitään. lippu on hieno vaikaa vaikuttaa paikoin sotkuiselta. sitten örkin ihosta en juurikaan pitänyt. haarniska oli ihan upea ja kaikin puolin nätti figu kyllä mutta hiukan olisi vielä jotain paranettavaakin. toki ainahan on parannettavaa. mutta oli muutamia kohtia jotka eivät olleet minun makuuni.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Joo, tuota tuota. En ole paras mahdollinen kommentoimaan, sillä mikään mestari en ole itse.

Kokonaisuus on örkkimäisen hieno. Joitakin yksityiskohtia voisi parantaa, esim. ruskea lannevaate näyttää melko ohuesti maalatulta, niin että alta kuultaa pohjaväri. Lisäksi joitakin korostuksia.
Panssari on hieno. Sopivan crude örkkejä ajatellen. Great job. Joitankin blacklineyksiä voisit tehdä eri osien välille, saattaisi selkeyttää.

Lippu on hieno, joskin joissakin kohtaa on drybrushatun näköinen. Ehkä idealla yritetty saada kuivuneen huopamaisen näköinen yms?
Jokatapauksessa se toimii. Hieno.

En tietenkään oleta, että kukaan maalaa pelifigujaan vuosikausia ja viimeiseen asti. =)
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

ihan hieno MUTTA lipusta en jotenkin pitänyt se näytti sprayatulta se kuvio siinä
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”