Khorne Beserks = Eliittejä vai Trooppeja?
Khorne Beserks = Eliittejä vai Trooppeja?
nyt lähen tämmöstä kyseleen kun mul on 12 Khorne Beserks ja Codex:ssa ne on trooppei, mutta sitten Rulebookis ja Chaos Space marine Collectors' quides ne on eliittei...
ite uskon et ne on eliittejä, mutta haluun olla varma siitä joten voisitteko vastata?
ite uskon et ne on eliittejä, mutta haluun olla varma siitä joten voisitteko vastata?
Iron Within! Iron Without!
Eli ne ovat eliittejä jos niille ottaa Mark of Khornen (joka on pakko ottaa jos haluaa että ne on berzerkejä). Ehdotan myös että otat niille Khornate Chainaxen niin silloin yksi tyyppi vie 20pts.Codex:Chaos Space Marines kirjoitti:Berzerkers are chaos space marines squad with the Mark of Khorne. Lords and Lieutenants, Chosen, Possessed, Chaos Space Marines and Bikers can all bear the Mark of Khorne (see the Book of Khorne for full details). Chaos Space Marine squads which are given the Mark of Khorne will become Elites choice unless the army is led by a model with the same mark in which case they remain a Troops choice.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Tavallisia kaaosmarineita joilla on bolt pistolit ja close combat weaponit.Tms *Fin* kirjoitti:Mä en oo laittanu niille CMoK ,joten ne on siis tavallisii trooppei joilla on bolt pistolit, sahamiekka/kirveitä?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Juu, koska se on Khornate Chainaxe(tai chainsword, sama asia) jota ei voi ostaa muille kuin Khorne Berserkereille.Tms *Fin* kirjoitti:eli ne sahakirveetkin on menettäny boonuksensa...
*Sniif* heh heh
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
...
Jos armeijan korkeimman pistemäärän omaava HQ on merkitty Khornelle, niin troopeiksi lasketaan ne joukot, joilla ei ole merkkiä, on Undivided-merkki tai Khornen merkki.
Eli se riippuu komentajasta. Jos Khorne-merkki, berserkkerit ovat trooppia, muilla merkeillä he ovat eliittiä. Paitsi Slaanesh-merkillä berserkkejä ei voi ottaa.
Eli se riippuu komentajasta. Jos Khorne-merkki, berserkkerit ovat trooppia, muilla merkeillä he ovat eliittiä. Paitsi Slaanesh-merkillä berserkkejä ei voi ottaa.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
- The Captain
- Valvoja
Hei, lapsoset. Tämä ketju oli vuoden vanha, joten mitä jos ei enää nosteltaisi näitä topikkeja ilman erityistä syytä.Kaaoksen Verilöyly kirjoitti:Ei Chainsword ole sama asia kuin Khornate Chainaxe. Chainsword on tavallinen CCW mutta Khornate Chainaxelle ei voi iskettävä saada parempaa Armour savea kuin 4+ se etu niillä on että pääsee aukoon termujen pellit.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.