Jatkoksi ajatellen onko parhain tapa selvitä toisten mielipiteistä kailottamalla sitä esim. täällä sotavasarassa kiroamalla kaikki syöveriin jostain pienestä huomautuksesta... Suoraan sanoen tämä aihe ei ole kamalan "hauska" lukea, kun jotkut menettävät malttinsa vähän väliä... Onko tuo kauhean asiallista kiroilla toisille ja varsinkin tällä tavoin netin välityksellä?
Vain minun mielipiteeni
Ihmisten mielipiteet tinasotilaista
Kaikenhan ei pidä ollakaan hauskaa, ja sotavasaraa voi toki olla lukemattakin...flinkkuman kirjoitti:Jatkoksi ajatellen onko parhain tapa selvitä toisten mielipiteistä kailottamalla sitä esim. täällä sotavasarassa kiroamalla kaikki syöveriin jostain pienestä huomautuksesta... Suoraan sanoen tämä aihe ei ole kamalan "hauska" lukea, kun jotkut menettävät malttinsa vähän väliä... Onko tuo kauhean asiallista kiroilla toisille ja varsinkin tällä tavoin netin välityksellä?
Vain minun mielipiteeni
Mutta totta puhut, älytöntähän se on, että ihmiset hermostuvat nettikeskustelussa ja postaavat sitten vihanpuuskansa pysyvästi kaikkien luettavaksi. Mutta kyllähän ihminen itseään saa nöyryytää, ja kyllä itsenöyryytyksen ulkotutkiskelu on minusta ihan hauskaakin yleensä.
Kypsyy hitaasti mutta varmasti tämäkin aihe, mutta katsotaan ja ihaillaan nyt hetki lisää.
Aluksi kavereilta kyllä lähti jos jonkinlaista kommenttia harrastuksesta, mutta sit esittelin heille pelin sääntökirjan ja johan menivät hiljaisiksi. Ei sitä varmaan kaikkien kielitaito tähän hommaan riitä...
Jopa eräs sellainen tyyppi luokaltani joka "kommentoi" harrastustani aluksi varsin innokkaasti, aloitti peräti itse pelaamisen saatuaan 15-vuotis synt. päivänään Battle For Macragge-boxin lahjaksi
Jopa eräs sellainen tyyppi luokaltani joka "kommentoi" harrastustani aluksi varsin innokkaasti, aloitti peräti itse pelaamisen saatuaan 15-vuotis synt. päivänään Battle For Macragge-boxin lahjaksi
"Despair is an illusion of mind, Pain is an illusion of the senses."