Joo eli kun tässä vilkuilin Imrikiä Online Storessa,niin näin muovispruet-dragonille!
Ensin ajattelin että pitääkö tämä paikkansa,joten nyt kysynkin teiltä,arvoisa Sotun väki,että mahtaako tämä edes pitää paikkansa?Ja jos näin on,niin pitääkö ne tilata Online Storesta,vai tuleeko ne Imrikin mukana?
ja sitten vielä,kuinka isoja ne ovat?
Kiitos jo etukäteen.
-Jyrzzä
Muovidragon?
Muovidragon?
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Muovidragon on vanha juttu, se ilmestyi aikanaan Asarnilin käärmeenä. Kutosedikan lohikäärmeistä sekä imrikin että malekithin lohikäärmeet perustuvat samaiseen muovikäärmeeseen, mutta mukana tulee muutama metalliosa, joilla käärmeestä saa enemmän white -tai black dragonin näköisen. Muovilohikäärme on about samankokoinen kuin metallinen edeltäjänsäkin.
Viimeksi muokannut jullevi, Pe 03.06.2005 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Imrikin lohikäärme on pituudeltaan kuonosta hännänpäähän noin 9" eli 23 cm, leveydeltään siivestä siipeen 4" eli 10 cm ja korkeudeltaan pöydästä torven kärkeen 5" eli noin 13 cm.
Luultavasti muovi jakaa mielipiteitä, mutta minulla ei siitä ole pahaa sanottavaa. Lohikäärme on juuri sopivan painoinen niin, että ei kaatuessaan telo itseään tai muita figuja, mutta tuntuu hyvältä kädessä. Todennäköisesti se kestää hitusen enemmän, eikä tarvitse pinnata raskaita osia. Toisaalta murtumisvaara on olemassa ja riskialttiina pidän metallisen hännän pään liitosta, siipiä ja nilkkoja, jotka olen kerran murtanut.
Paketissa tosiaan tulee mukavasti erinäköistä sälää, josta voi lohikäärmeen ilmettä haluamakseen säätää. Imrik puolestaan on mikä on. Ainakaan torvesta ei pääse eroon ellei halua sitten lähteä uutta torsoa hakemaan dragon princeistä.
Luultavasti muovi jakaa mielipiteitä, mutta minulla ei siitä ole pahaa sanottavaa. Lohikäärme on juuri sopivan painoinen niin, että ei kaatuessaan telo itseään tai muita figuja, mutta tuntuu hyvältä kädessä. Todennäköisesti se kestää hitusen enemmän, eikä tarvitse pinnata raskaita osia. Toisaalta murtumisvaara on olemassa ja riskialttiina pidän metallisen hännän pään liitosta, siipiä ja nilkkoja, jotka olen kerran murtanut.
Paketissa tosiaan tulee mukavasti erinäköistä sälää, josta voi lohikäärmeen ilmettä haluamakseen säätää. Imrik puolestaan on mikä on. Ainakaan torvesta ei pääse eroon ellei halua sitten lähteä uutta torsoa hakemaan dragon princeistä.