IG: Techpriest (sekä kysymys Stormtroopereista)
IG: Techpriest (sekä kysymys Stormtroopereista)
Miten on, kannattaako Techpriestejä hankkia?
Niin, olen jo kauan miettinyt, kun en ole oikeen kuvaa löytänyt Stormtroopereista, mistä olen kuullut paljon, mutta vastaani on tullut sellaista porukaa kuin Kasrkineja. Selailin GW:n sivujen IG puolta ja siellä oli juttua Stormtroopereista, ihan oma sivu. Sivulla oli myös kuvia, ja kuvissa oli varsin samannäköisiä heppuleita kuin Kasrkinit
Siis:
If Stormtrooper = Kasrkin Then Wheez = tajusi paljon
Else Wheez = yhä ihmeissään mitä piruja ne Stormtrooperit on
End if
Niin, olen jo kauan miettinyt, kun en ole oikeen kuvaa löytänyt Stormtroopereista, mistä olen kuullut paljon, mutta vastaani on tullut sellaista porukaa kuin Kasrkineja. Selailin GW:n sivujen IG puolta ja siellä oli juttua Stormtroopereista, ihan oma sivu. Sivulla oli myös kuvia, ja kuvissa oli varsin samannäköisiä heppuleita kuin Kasrkinit
Siis:
If Stormtrooper = Kasrkin Then Wheez = tajusi paljon
Else Wheez = yhä ihmeissään mitä piruja ne Stormtrooperit on
End if
Viimeksi muokannut Wheez, La 04.06.2005 23:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Trust is a weakness.
Re: IG: Techpriest (sekä kysymys Stormtroopereista)
Karskinit ja Stormyt ovat samoja. Muualla Galaktisessa Keisarikunnassa Stormtroopit ovat sitä parasta eliittiä, mutta cadianissa jossa kaartilaiset koulutetaan korkeampiin stantardeihin melkein Karskinien tasolle. Siksi heitä saa troopeiksi (grenadiers). Karskin figut ja Stormtrooper figut ovat samoja ja mikseivät keskenään yhteensopivia. Siinä olisi kivan näköinen elite ryhmä, vanhoja ja uusia...Wheez kirjoitti:Wheez = tajusi paljon
-Guardsman
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
[massarevinnäinen]Minusta se menee näin:
Iskujoukkojen sotilas (stormtroopperi) tulee Schola Progeniasta (elikkäs Imperiumin orpokodista korkea-arvoisten keisarillisten jälkikasvulle, jossa em. jäkikasvu koulutetaan ja aivopestään palvelemaan Keisaria eri tavoin), jossa hänet koulutetaan iskujoukkojen sotilaaksi. Koulutusohjelmaan kuuluu mm. grav-varjohyppyjä, laskeutumista leijuvasta kuljettimesta, soluttautumista vihollislinjojen taa, ynnä muuta luovaa ajattelua kehittävää. Ja tottakai Keisarinpalvontaa, sehän on sanomattakin selvää.
Kasrkinit ovat samaa, mutta koulutetaan Cadialla Scholan sijasta:
Iskujoukkojen sotilas (stormtroopperi) tulee Schola Progeniasta (elikkäs Imperiumin orpokodista korkea-arvoisten keisarillisten jälkikasvulle, jossa em. jäkikasvu koulutetaan ja aivopestään palvelemaan Keisaria eri tavoin), jossa hänet koulutetaan iskujoukkojen sotilaaksi. Koulutusohjelmaan kuuluu mm. grav-varjohyppyjä, laskeutumista leijuvasta kuljettimesta, soluttautumista vihollislinjojen taa, ynnä muuta luovaa ajattelua kehittävää. Ja tottakai Keisarinpalvontaa, sehän on sanomattakin selvää.
Kasrkinit ovat samaa, mutta koulutetaan Cadialla Scholan sijasta:
[/massarevinnäinen]Joku GW:n hemmo kirjoitti:The Kasrkin are the elite of the Cadian military. They are marked out while they are still in the Youth armies and enrolled in special academies where they receive training that is more than a match for that provided to Imperial Storm Troopers. They are utterly dedicated to the preservation of Cadia and follow an ethos of duty and honour that is both impressive and intimidating.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- Air Defence
Re: IG: Techpriest (sekä kysymys Stormtroopereista)
Kuvia "virallisista" storm troopper -figuista täältä, täältä ja täältä. Noita käytettiin ennen kasrkin -figuja ja ovat ihan käypää kamaa vieläkin.Wheez kirjoitti:Niin, olen jo kauan miettinyt, kun en ole oikeen kuvaa löytänyt Stormtroopereista, mistä olen kuullut paljon, mutta vastaani on tullut sellaista porukaa kuin Kasrkineja. Selailin GW:n sivujen IG puolta ja siellä oli juttua Stormtroopereista, ihan oma sivu. Sivulla oli myös kuvia, ja kuvissa oli varsin samannäköisiä heppuleita kuin Kasrkinit
-
Guardsman92
- Viesti:
Codex: Imperial Guard FAQ, GW:n sivut:Guardsman92 kirjoitti:Niin mutta mitä muuta otat, kun servitoreita ja niitä saa ottaa yli 50 pisteellä vai oonko ymmärtänyt säännön väärin: "Servitors do not count towards the Engineer`s Wargear limit"?Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Ei oikeastaan.
Servitorit ovat wargearia ja niitä saa vain 50 pisteen edestä.
The full cost of an Enginseer's servitors counts against his Wargear limit.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Taitaapi olla eri yksikkö vai ko kö? Kasrkin on cadianien erikoisyksikkö ja stormtrooperit oma eliittiyksikkönsä.daider kirjoitti:Stormtroopper = IGn eliittisotilas paremmalla varustuksella ja koulutuksella
Kasrkin = Cadialaisten nimitys Stormtrooppereille
EDIT: Olin väärässä.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
- Agamemnon2
Tuohon "korjaukseen" olisi ollut kiva kuulla jonkinlainen perustelu. Se, että epäselviä sääntöjä korjataan on ihan jees, mutta että jokin sääntö käännetään totaalisesti päälaelleen alkaa hieman ärsyttämään.
Kai ne ei tykännyt 4 hevibolteria + signum -kombinaatiosta tai jotain, mutta luulisi että se olisi tullut esille edes jossain vaiheessa testausta. Jos codexeja ylipäänsä testataan ollenkaan.
Kai ne ei tykännyt 4 hevibolteria + signum -kombinaatiosta tai jotain, mutta luulisi että se olisi tullut esille edes jossain vaiheessa testausta. Jos codexeja ylipäänsä testataan ollenkaan.