"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pikkuveljeni eka figu.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hukka

Re: joo

Viesti Kirjoittaja Hukka »

king elvood kirjoitti:Eli tarpoo pohjamudassa. Ei. Miksi kaikki pitävät eavy metal teamia unelmien täyttymisenä ja taitojen taivaana? Siis kaikki osaavat maalata yhtähyvin kun he kunhan vaan maalaavat pari vuotta ja osaavat perusteet.
Pohjamudassa? Paskapuhetta. Totta, 'eavy metal teamin työt eivät ole aina tajuttoman edustavia, mutta ottaen huomioon heidän hirmuisen työtahtinsa, on taso melkoisen hyvää. Lähes jokainen tiimin jäsen on paljonkin parempi maalaaja "siviilissä", mutta gw:n töihin antamat rajoitukset ja kauhea aikataulu rajoittavat gw:n laskuun menevien nappien laatua. Kannattaa selailla jäsenten omia kotisivuja ja muuta, kyllä sieltä kovaa tasoa löytyy.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Mikäs OT-sektori täällä on? Siihenhän pitää ottaa osaa.

Jotain suhteellisuudentajua hei. CMON-kärkifiguista maksetaan usein 500-1000 taalaa kappaleelta. Meinaako joku ihan oikeasti, että GW maalauttaisi jokaisen esittelyfigunsa tällaisella budjetilla? Jos jokin osasto GW:llä toimii, se on talouspuoli ja siellä tiedetään takuuvarmasti, paljonko maalautukseen kannattaa satsata. Ei studioarmeijan figujen tarvitse voittaa kilpailuja. Niiden tarvitsee olla tasan sen verran siedettäviä, että kansa ostaa. Pari tuntia rivimiestä kohden lienee ihan tarpeeksi, kun sen tekee tarpeeksi tehokas ammattilainen.

Tiimi ei optimoi laatua. Se optimoi hinta-laatusuhdetta. Siinä se on aika hyvä.

Tiimin taso on myös tunnetusti "romahtanut täysin" nyt jo 15 vuotta peräkkäin. Nostalgia on hieno juttu, mutta kannattaa ehkä joskus kaivaa vanha WD esiin ja vilkaista myös sitä totuuspuolta. Nykyään tosin vertailu alkaa olla vaikeaa, kun GW käyttää esittelykuvissaan fotaria kovin ahkerasti.

Firmojen esittelymaalaus on muuten jännä juttu. Maalipinta ei tule blisterissä, mutta kummasti se silti vaikuttaa ostopäätöksiin. Taisipa olla Ral Partha, joka esitteli kirjassaan "pro-painted"-figuja. Silmät olivat otsassa (jos niitä oli ollenkaan) ja highlightin käsite pitkälti tuntematon. Firma meni käytännössä konkkaan.

Rackhamin figut ovat jänniä skulpteja, mutta valujälki usein heikkoa ja hinta aika hirveä. Ostaisiko niitä kukaan ilman firman omia ja fanien tekemiä showcase-viritelmiä? Sillai niinku oikeesti, rehellisesti. Siis jos heidän omassa veppikaupassaan olisi harmaata pohjamaalia tai silmiä otsalla. Minulla on omat epäilykseni aiheesta.

West Windin fantasialinjasto on pääosin mainiosti skulptattu ja hyvin sopuhintainen. Säännötkin ilmeisesti toimivat hyvin ja figuja olisi riittävästi armeijoiden kasaamista varten. Vielä pari vuotta julkaisun jälkeenkin puolet linjasta on pohjamaalissa, postimerkkikuvina tai kokonaan ilman kuvia. Ei lyönyt läpi. Näen tässäkin jonkinlaista korrelaatiota.

Pitäisikö sanoa jotain vielä aiheestakin? Ei kai muuta kuin että harjootusta ja kärsivällisyyttä. Alkupuolella riittää tavoitteeksi, että osaa valita toimivat värit ja saa maalin pysymään oikealla puolen rajaa. Kun nämä ovat hallussa, osaa jo paljon. Sen jälkeen (mutta ei sitä ennen) kannattaa ruveta kikkailemaan. Kaikki onnistuu kunhan on vähän lahjakkuutta ja paljon kykyä nähdä sekä ymmärtää.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kas kas, varsin hienoa jälkeä. Severi on kunkku.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

virus kirjoitti:sehän on hienompi kun sun maalaamat ;) vitsi vitsi. tosi hieno viisi vuotiaalta.
En näe mitään hauskaa tuossa. Tottakai on parempi maalaamaan.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Dolmot kirjoitti:Rackhamin figut ovat jänniä skulpteja, mutta valujälki usein heikkoa ja hinta aika hirveä.
Olisin eri mieltä molemmista. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa valujäljen kanssa - flashit ovat olleet minimaalisia - metalli tosin on haurasta, mutta sitä ei voi ihan pistää valujäljen piikkiin. Ottaen huomioon figujen yksityiskohdat, ei hinta ole oikeastaan erityisen järkyttävä - jos GW pyytää örkkishamaanista £9 (13 €), niin Rackham pyytää omastaan 21 €. Kyllähän se saattaa isolta erolta vaikuttaa, mutta kokoero on noilla käytännössä kaksinkertainen, ja tuo brontopsi ei ole mikään geneerinen, vaan tolle kyseiselle charrulle tehty metallinen brontopsi.

Pelaajaa saattaa vielä kiinnostaa se, että Confrontationin pelaamiseen oikeasti kuluu vähemmän rahaa, kun figuja tarvitaan vähemmän (ei tosin yhtään vähennä kokonaismaalausaikaa) ja pelisysteemi on selkeämpi ja järkevämpi.

Anteeksi OT-mäkätykseni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mad dog

Upee

Viesti Kirjoittaja Mad dog »

Hieno figu viisvuotiaalta.
Ilmoita ylläpidolle nappi olisi myös aika upea...
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Jos kaikilla olisi Fingunarkin kaltainen isoveli, maailma olisi parempi paikka. Hyvää jälkeä viisivuotiaalta, paljon parempaa kuin omani joskus 10-13 -vuotiaana, kun ensimmäisiäni maalasin!
You (yes, you!) decide.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

king elwood oon harrastanu vasta 3/4 vuotta ja maalaan "aika" hyvin (en kehu itteeni ;))
Tol Cormp Norz Norz Norz
BioHazard

Hyvää maalaus jälkee mut kun vertaa mun ekaan figuun niin se tilanne on suunnilleen näin broidis 93% mä 95% ei oo ite kehumista mut otetaan huomioon et mä olin 11.
Tol Cormp Norz Norz Norz
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Bololo kirjoitti:Jos kaikilla olisi Fingunarkin kaltainen isoveli, maailma olisi parempi paikka. Hyvää jälkeä viisivuotiaalta, paljon parempaa kuin omani joskus 10-13 -vuotiaana, kun ensimmäisiäni maalasin!
ah, olen otettu.

Toisaalta tämä on ollut varsin merkillinen päivä. Garoth luuli minua jeesukseksi.
Make The Elf

Viesti Kirjoittaja Make The Elf »

WoOoOoOt liian hienoa jälkeä 5-vuotiaalta. Sit kun se parin vuoden päästä rupee palkkamaalariks tahon olla eka asiakas!
Oon varma että tosta sun pikkuveljestäs tulee joskus 10-vuotiaana jokin suomen paras maalari! [jos jatkaa samaa tahtia] Mutta tuskimpa se samaa tahtia jaksaa seuraavat 2 vuotta, mutta yritä saada se jatkamaan. Ois kiva nähä kun joku 7v menee maalauskisoihin... Sille nauretaan... Se vie voiton kotiin :D no onnea vaan.
Minä olen hyvä sinä olet huono!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
figunarkki

Make The Elf kirjoitti:WoOoOoOt liian hienoa jälkeä 5-vuotiaalta. Sit kun se parin vuoden päästä rupee palkkamaalariks tahon olla eka asiakas!
Oon varma että tosta sun pikkuveljestäs tulee joskus 10-vuotiaana jokin suomen paras maalari! [jos jatkaa samaa tahtia] Mutta tuskimpa se samaa tahtia jaksaa seuraavat 2 vuotta, mutta yritä saada se jatkamaan. Ois kiva nähä kun joku 7v menee maalauskisoihin... Sille nauretaan... Se vie voiton kotiin :D no onnea vaan.
Tiedäthän pikkuiset. Innostuvat jostain ja ovat aivan sekaisin kunnes innostus laantuu. Severi vain tuppaa olemaan poikkeus, sillä riittää tuota intoa enemmän ku mulla rahaa. Siks pitääki hankkia sille käytettyjä figuja.
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

olisipa minullakin tuollainen pikku veli....hyvin se on beisitetty
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
BioHazard

onks toi sun huone? aika sotkunen ;) (vitsi vitsi)
Tol Cormp Norz Norz Norz
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Mjaah, no mitäs tuosta nyt sanoisi. Vaikea arvioida kun en muiden 5 vuotiaiden maalailemia figuja ole nähnyt. Kai tuo ihan 5v keskitasoa on(?). Siitä se homma käyntiin lähtee, voipi vielä ihan kohtalainen maalari tulla.
figunarkki

King lizard kirjoitti:onks toi sun huone? aika sotkunen ;) (vitsi vitsi)
On se ;) taitelianuori junou ;)
vili

Viesti Kirjoittaja vili »

toi oli hieno(TODELLA HIENO!) ekaksi figuksi 5 vuotiaalta. omat ensimmäiset figuni oli ehh hieman sotkuisia.
Pieni ja vihreä mies? UFO? Ei vaan gobbo!
Thuraki

Viesti Kirjoittaja Thuraki »

Hienoa jälkee 5-vuotiaalta! No toi Severi maalaa parempii kun mun 13veenä alottamat figut :D[/img]
Thuraki
Thuraki

Mikäs toi img nyt oli olevinaan?
Thuraki
Thuraki

Siis oon nytten 13v taino melkeen 14 :) Mut kummiski Veljes maalaa hyvin. Ja juuri tässä odottelen että Porukat tuo White Dwarffin.
Thuraki
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”