"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä olisi sopiva...

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Keisarin Tahto

Mikä olisi sopiva...

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Miekka kiinnitettäväksi blood dragon on winget nightmarelle koska haluaisin laittaa sille taika asee(miekan) mutta sillä onkin peitsi. Mielellään joku hieno ja tyylikä ja vanppyyrille sopiva.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Nappaset jonkun kaverin ylijäämäosista jonkun kivan muovimiekan. Online storestakin voinee löytyä jotain.
Raivolapsi

Viesti Kirjoittaja Raivolapsi »

Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Nagashin miekka lienee turhan iso.
Keisarin Tahto

Viesti Kirjoittaja Keisarin Tahto »

Toi Nagash sword on ihan ***** komee jos vaan toi käsi ei oo liian iso. Onko se aivan älyttömän kokonen?
Thunderheart

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Vai miten sopisi tuo Archaonin miekka (ja miekkakäsi)?. Ainakin kun itse katsoin tuota vamppyyriä, huomasin, että se saattaisi sopia maniosti jo tuon vamppyyrin asennon kannalta. Lisäksi miekka on todella kome ja sopivan iso luomaan sellaisen "fantasiajättimiekka" -fiiliksen tuolle muuten pienemmälle vamppyyrille. Eli siis koska Archaonin miekka on tehty ratsastavalle hahmolle sopisi se minun mielestäni myös tuolle. Siitä en sitten tiedä näyttäisikö tuo Archaonin käsi suhteettoman suurelta verrattuna tuohon vamppyyrin käteen, mutta ainahan voi hätätilanteessa ottaa tuon pelkän teräosan ja väsätä kahvan itse jsotakin.
Mortui non dolent ex Ð+S
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”