Eldar Wraithlord
Eldar Wraithlord
Jepulis, eli viimeisin maalaamani figu eldar armeijaani. Sininen on vähän kökkö mutta laitan sen ystäväni "jonkun toisen" piikkiin. No ei vaan, nopeutta hakiessani maalasin tuon drybrushailemalla, ja se näkyy. Kuvat täällä.
Hittolainen! Tuohan on tyylikäs! Tuo hieman läikikäs sininenkin tuo mukavaa orgaanisuutta tuohonkin "juustonpalaan".
Ainoa vinkumisen aihe on muiden värien harvinaisuus. (Kyllä ne letkut ainakin voisi jollakin muulla sävyllä maalata.) Mutta jalokivet ovat tyylikkäitä.
Kouluarvosana 8½.
Ainoa vinkumisen aihe on muiden värien harvinaisuus. (Kyllä ne letkut ainakin voisi jollakin muulla sävyllä maalata.) Mutta jalokivet ovat tyylikkäitä.
Kouluarvosana 8½.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- figunarkki
-
The Great Maw
- makkarafolio
On se kyllä vähän liian sinivalkoinen. Itsellä eldareilla kolmivärinen teema eli violetti, ruskea, valkoinen ja silloinkin mahtuu muita värejä mukaan. Sinivalkoisuus pistää silloin silmään.
Kun on noin paljon basea tyhjillään kannattaa hommata siihen jotain täytettä. Ihan perus kivet toimii kuin myös vaikka ruoho-/heinätupot. Yritä siis saada baseen vähän kolmiuloitteisuutta, se on vielä muunneltavissa. Olisit voinut vaikka laittaa asennon liikkuvammaksi, jotta base ei näyttäisi noin tyhjältä ja wraithlordi jotenkin "ujolta"
Näitä pikkuseikkoja lukuunottamatta ihan mukava pakkaus lisänä sinivalkoista armeijaa. Mikään erottuja tai katseenvangitsija ei varmasti ole, mutta nopeaa ja hienoa pelifigutyötä.
Jalokivet ovat plussaa ja valkoinen myös. Itse aina tyrin valkoisen kanssa.
Kun on noin paljon basea tyhjillään kannattaa hommata siihen jotain täytettä. Ihan perus kivet toimii kuin myös vaikka ruoho-/heinätupot. Yritä siis saada baseen vähän kolmiuloitteisuutta, se on vielä muunneltavissa. Olisit voinut vaikka laittaa asennon liikkuvammaksi, jotta base ei näyttäisi noin tyhjältä ja wraithlordi jotenkin "ujolta"
Näitä pikkuseikkoja lukuunottamatta ihan mukava pakkaus lisänä sinivalkoista armeijaa. Mikään erottuja tai katseenvangitsija ei varmasti ole, mutta nopeaa ja hienoa pelifigutyötä.
Jalokivet ovat plussaa ja valkoinen myös. Itse aina tyrin valkoisen kanssa.
-
Spicy Spider
- Corgimaster