Haltioilla varmaan osallistun. Tosin ihmetyttää kun ei haltioille ole edes omaa Battle Companiesia, mutta tuolla sanotaan että voi osallistua millä tahansa.
Nostin tämän keskustelun pimeyden syvyydestä.
Haluaisin vaan kysyä että kuinka moni pelaa kyseistä kampanjaa nytten?
Minä ainakin pelaan (mordor tietysti).
Kannattaa tulla pelaan, kun voi pelaa muitakin kuin vain battle companeita.
Ja jos säännöt ei ole selvät, ainakin voin auttaa tiettyyn rajaan asti.
Garoth kirjoitti:Itse laitoin yhden pelin sisään Kontuun, kun se oli auki muutaman päivän. Muuten olen lähinnä vain seurannut päivittäin kampanjan etenemistä.
Minulla se taas tyssäsi rekisteröintiin, en ole voinut seurata yhtään mitään siitä.
Tulisinkin sith pelaamaan, mutta kun pelaat mordorilla, niin en taida. Kun kampanjan sivuilta lukee, että hyvät ovat olleet parempia sellaisissa paikoissa, kuin mordor, isengard yms. tahdon pelatakin pahoilla. Harad taitaa olla ainoa paikko, jossa pahat ovat voitolla.
Itse asiassa tällä hetkellä pahikset omilla alueillaa häviöllä vain Rautapihassa. Mordor, Angmar, Rhun ja Sumuvuoret on vallattu takaisin. Ja Gondorista käydään todella tiukkaa kädenvääntöä tällä hetkellä.
Huomennahan viikon tulokset taas tarkastetaan. Kun hvikset taitavat viedä tämänkin viikon, mutta nyt on jo huomattavasti tasaisempaa.
Garoth kirjoitti:Mikäs siinä sitten meni vikaan? Minulla ainakin homma sujui vaivattumasti...
Sujui se minullekkin, Mutta sitten kun yritin kirjautua sisään niin ei menny sisälle. SItten yritin tehfä uuden accountin mutta ei tietenkään onnistu..
Hauskalta näyttää, mutta FaBaa pelaan, eikä täällä ole LOTRin pelaajia. Voisivat tuommoisen järjestää FaBaankin niin hyvä tulisi, mutta mitä jos paha(tai hyvä jos se ois joku hyvän invaasio) voittais? Miten sit vois enää pelata ?
Pollari.Muistitko eka kirjautua gw:n memberiks ja sitten kun olit saanut sähköpostiin viestin seurannut siinä olevaa linkkiä?ja sen jälkeen rekisteröitynyt itse kampanjaan?
Makkarafolio:On mulla myös Rohan armeija, voit pelata sitä vastaan, jos tahot hevosmiehet vastaasi.
@ Pollari.Muistitko eka kirjautua gw:n memberiks ja sitten kun olit saanut sähköpostiin viestin seurannut siinä olevaa linkkiä?ja sen jälkeen rekisteröitynyt itse kampanjaan?
Muistin silti se ei toiminut. Vielä lukitsee sähköpostin lukkoon että sillä sähköpostilla ei voi tehdä enään uutta accountia, joten vaihdoin koitin uuden kerran toimi paremmin. pääsin sisään mutta sitten seuraavalla kerralla ei enään pelannut.