"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

marmorilaatta

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
A.M€nen

marmorilaatta

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

innostuinpa tässä taannoin (äsken) maalaamaan showcasefigua (racham: priestess of steel) jolle tulisi laittaa marmorilaatta alustaksi. No minähän en sitä osannut tehdä ja kysyin neuvoa täältä minua viisaammilta, ja eipä aikaakaan kuin jullevi postasi minulle mainion linkin, kiitos siitä, jonka avulla sain maalattua itseäni tyydyttävän marmorin.

tässä kuva:
http://groups.msn.com/Airuennappulat/sh ... PhotoID=36

marmori on maalattu valkoiselle pohjalle vetämällä harmaita viiruloita aloittaen vaaleasta jatkaen tummempaan. sen jälkeen pinnalle on vedetty useampi kerros ohuen ohutta valkoista vesilitkua.

kommentit+parannusehdotukset ja rakentavat neuvot ja niksit tähän.

kiitos.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ensinnäkin parempi kuva.

Toiseksi, maalit näyttävät liian paksuilta ja muutenkaan homma ei näyttäisi tomivan. Eli jotain ylimääräistä jäin kaipamaan.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ehkä viivanpäiden (ja kuvan) terävöittäminen parantaisi tilannetta?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Hormagaunt

Viesti Kirjoittaja Hormagaunt »

Hah, vihdoin viesti johon voi vastata jonkinmoisella asiantuntemuksella.

Marmori on metamorfoitunutta kalkkikiveä. Ensin suositelen hakemaan netistä kuvia oikeasta marmorista, esim:

Katso marmorit - kohdasta

Työstämätön blokki

eri värejä

Kuten näistä saatat huomata, vaiheittaiset mutta suuret värivaihtelut ovat melko harvinaisia marmorissa. Siksi olen sitä mieltä, että nappisi ei oikealta kiveltä näytä. Käytä joko hienovaraisempaa väriskaalaa, tai sitten tee jyrkempiä rajoja ja ohuempia viivoja.

Ja miksi se marmori ona ina valkoista figuissa? Valkoinen marmori on oikeasti todella harvinaista kamaa.
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

se näyttää enemmän lumelta johon joku on käynyt kuseskelemassa. Haahaa ei nyt oikeasti mutta voisit aloittaa siitä että nuo viivat eivät olisi noin suoria
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

tällainen löytyi B&C:n foorumilta, selaa alaspäin niin siellä on pari hyvää teko-ohjetta

http://www.bolterandchainsword.com/foru ... &hl=marble
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

no ton foorumin lukasin kertaalleen läpi ennenkun ryhdyin hommiin.
tosiaan pitäisi varmaan opetella kuvaamaan kunnolla sillä kuva ei anna oikeutta oikealle figulle.
maalien paksuus johtuu siitä että siinä on noin 14 layeria. maalasin siihen ekana mustan pohjan ja vihreitä viiruja, mutta jälki oli karmaiseva ja vaihdoin valkoiseen. ja siksi figuissa varmaan on enemmän valkoista kun se on hienompaa ja helpompaa maalata. kai.

ja kuvia oikeista marmoreista ja maalatuista on katsottu moneen kertaan.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”