"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien maalaaminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Omenapoika

Örkkien maalaaminen

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

kuinka maalaatte vihreän nahan orcs & göbbelsseille?
Minä maalaan näin

Black orcit ja big 'Unit: Goblin green basecoat, dark angels green pesu
örkit ja goblinit: Goblin green basecoat, darkangels green pesu ja scorpion green dry brushi
snotiaiset: goblingreen basecoat, scorpion green dry brush

Örkkiäkin voi maalata niin monella lailla. jotkut on maalannu sunburst yellowin kanssa eikä näyttänyt yhtään pahalta. Siinä kun maalasin nuo 118 örkki modelia alkoi koko homma rutinoitua :) muut osat örkeistä
hampaat: bestial brown+bleached bone(ylläri)
kamppeet: Bestial brownin ja chaosblack+harmaa drybrush sekoitusta. Punaisia ja bleached bone koristeita.
metalli: boltgun+chainmail extremehighlight ja terät.

aika perus mutta kertokaa ihmeessä kuinka itse teette tämän, olen hirvittävän kiinnostunut.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Örvä

Viesti Kirjoittaja Örvä »

Joskus aikoja sitten maalailin faba-örkkien ihon tähän tyyliin:

Ihon pohjaksi ensin dark angels green, ja sen päälle snotling green jättäen dark angels greeniä vain kaikkein syvimpiin lihasten rajoihin. Sitten vielä päälle goblin green.
Jos hienompaa jälkeä halusi, niin snotling greenin päälle ensin 50/50 snotling green/goblin green sekoitusta ja vasta sen päälle goblin green.
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ht=#460471
Tollanen löyty...eikä ollut edes kovin vanha...
Shaikujin

Viesti Kirjoittaja Shaikujin »

joo mun tyyli ainaki on yleensä että eka darkkia sit sit ä sekotetaa snottiin ja sit pelkkään snottia sit goblaria ja sit sekotan goblariin vähä bleached bone ja vola!

(kaikkien on ymmärettävä että tuo kaikki oli sitten kerros kerrokselta highlitemista)
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”