"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BRETONNIA vs HIGH ELVES (MUOKATTU)

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
The Great Maw

BRETONNIA vs HIGH ELVES (MUOKATTU)

Viesti Kirjoittaja The Great Maw »

Jotkut varmaan huomasi tuon empire vs helffit tiedotuksen mutta älkää välittäkö siitä.

Mä siis vaihoin mun armyn Bretonniaan.Armeijaani kuuluu:

Paladin=104pts
Damsel Of The Lady=120pts
Knights Of The Realm=192pts (8 kpl)
Peasant Bowmen=96pts (16 kpl)
Grail Knights=304pts (8 kpl)
Pegasus knights=165pts (3 kpl)

Pelaamme 1000 pisteillä minun armeijani maksaa=981pts.
Kiitoksia jo etukäteen.En tiedä jyrzzän koostumusta.
Viimeksi muokannut The Great Maw, La 18.06.2005 13:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Gorge,Smash,Stomp,Kill!
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Elä otsikoi Capseilla.

Kerros millaisella koostumuksella vastustaja lähtee peliin?

Ja toivottavasti tuossa ei ollut kaikkia joukkojasi, koska tarvit enemmän Corea.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Coridus kirjoitti:Ja toivottavasti tuossa ei ollut kaikkia joukkojasi, koska tarvit enemmän Corea.
Minusta 4 corea riittää jopa 3000 pisteen peliin, tosin tuossa ei ole tarpeeksi joukkoja siihen... ;)

Mutta joo, tosta puuttuu pakollinen BSB, eli se vielä mukaan.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Coridus kirjoitti:Kerros millaisella koostumuksella vastustaja lähtee peliin?
Ei hän tiedä minun armeijani koostumusta(Vain sen,että pelaan Helffeillä.)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Thrag

Viesti Kirjoittaja Thrag »

Jos helffejä vastaan ollan lähdossä, on hyvin mahdollista että saat vastaasi seer-maagin uranon´s thumderboltilla. Ei kovin mukavaa, eihän? ;). Tosin blessing of lady tulee pelastamaan sinut enemmän kuin usein. Se on todettua... mutta jonkin verran magiapuolustusta tulet tarvitsemaan todennäköisesti, ainakin rullakuskidamselin.

Jos vastustajasi EI käytä magiaa, on hän reilu kaveri, ja voit kumartaa häntä... hän on reilu kaveri joka on löytänyt tämän pelin perimmäisen idean (varsinkin jos hänellä olisi mahdollisuus ja ymmärrystä sen käyttöön).

Jos hän ei todellakaan käytä magiaa, on vastassa hyvin todennäköisesti paljon nopeaa ratsuväkeä. Eli sieltä on todennäköisesti tulossa paljon pieniä 16' chargaavia silverhelmblokkeja joilla on paha tapa tehdä pahaa jälkeä lanceformationin flankissa. Myös 18' chargaavat sotavaunut tekevät voivat tehdä pahaa jälkeä ritareihisi. Eli pääasiallinen murheesi on ritareittesi flankit.
Jos

Viesti Kirjoittaja Jos »

Suojaa flankit ja ryntäät sinne missä on eniten pisteitä kiinni ja tapat sen. Simppeliä eikös? ;)
En ole pieniä pelejä helfejä vastaan pelannut (ainoastaan 2k+), mutta ainakin kannattaa ottaa mahdollisimman paljon massaa errantien ja kotrien muodossa. Viiden errantin yksiköt musikantilla on tosi pop! Maksavat vain 107 pistettä ja saavat kivasti aikaan lähiksessä, pystyvät suojaamaan flankin hyvin. Näitä kaksi, yksi kummallekin sivustalle. Sitten 2-3 8xkotr-/errant-porukkaa BSB ja paladiini. Tuossa onkin sitten 3 kovaa iskevää yksikköä ja kaksi tukiyksikköä. Ainut ongelma mitä tällainen armeija kohtaa voi olla se, että kaverillasi on kolme maagia metsässä uranosta heittämässä. Asiaa voi helpottaa jos hankit pegasus knightejä, jotka ovat muuten yksi pelin parhaita yksikköjä IMO, ja korvaat yhden ison yksikön kolmen porukalla.

Itsellä on ainakin ollut tapana breteillä valita yksi kohta mistä pyritään murtamaan vihollisen linja. Yleensä jompi kumpi reuna ja sieltä vyöryttää koko linja. Mutta on hankalaa sanoa mitään tarkempaa taktiikasta, kun ei tiedä maastoa tai vastustajan listaa.
Make The Elf

Viesti Kirjoittaja Make The Elf »

Magiapuolustus kuntoon kovia yksiköitä millä hakkaat sen sotilaat ja vielä pääset maagien ja ampujien luo teurastaa ne... Ps varo RBT:tä/itä
Minä olen hyvä sinä olet huono!
Minä olen oikeassa sinä olet väärässä!
Minä olen aloitteleva pikkupiru sinä olet vanha guru!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”