"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Inkvisiittori

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Yrittäisit Edes

Inkvisiittori

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Eli tässä olisi tulevan GK armeijani Inkvisiittorin ulkonäkö, saatan todennäköisesti muuttaa heppua. (saa nähdä miten konffaus onnistuu...) Demoni jampan selän takana on armeijani fluffiin pohjautuva asia, eli en jaksa ruveta sitä nyt sepittämään...

Tässä kuitenkin linkki: http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... norov1.jpg
(En tiedä toimiiko kun en osaa pahemmin mitään linkittää, mutta toivotaan parasta.)
Vapaasti saa kommentoida, huomautan kuitenkin, että kuva on tehty n.klo.23.45 (saatiin vartissa valmiiksi)
Kiitos palautteesta jo etukäteen.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Piirustukseksi ihan helvetin hieno, mutta... AAAAAAAAAAAAARGHHH!! Jokin työntää karvaisen ja limaisen lonkeronsa rintani läpi!! VOI TÄTÄ TUSKAA, Se tapahtuu jälleen, Muutun aina hirviöksi, joka teurastaa kaiken kun näen ANIMEA/MANGAA WARHAMMERIN YHTEYDESSÄ!!
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Toi näyttää siltä että se saa turpaan nurglingeilta. Pitää nyt vähän olla kovanaamaisempi. Jos 40k-universumissa ei näkö pelaa, niin asennetaan bioniset silmät. Sitten vähän arpea naamaan ja hapon polttamaa reikää ja :D
Ihan hieno kuva tuo on. Ei vaan näytä tarpeeksi vanhalta ja kovikselta ollakseen inkvisiittori.

Edit: niin, tuohan on Harry Potter!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Maelis kirjoitti:Edit: niin, tuohan on Harry Potter!
Minäkin huomasin tuon. :D

Piirrustuksena aivan uskomattoman hyvä, mutta ei ole juurikaan inkvisiittorin näköinen. Tuo parta on lähinnä nolo, ja muutenkin tyyppi on hyvin nuoren näköinen. Hattua ja silmiä pienemmiksi, niin eiköhän se sillä korjaannu. Ja parturin vaihtaminenkin saattaisi auttaa.
Viimeksi muokannut Attila, Ma 13.06.2005 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Manga on hyvää, Warhammer on hyvää Warhammer-manga on useimmiten karseaa. Tämä johtuu siitä että vakavissaan ei voi tehdä WH-mangaa. On vaikeaa puollustaa ihmiskuntaa jos on pesäpallon kokoiset silmät.

Mutta ihan hyvä kuva, mitä nyt vähän nynnyltä näyttää. WH40K on raaka maailma, ei nuorten luusereilta näyttävien risupartaisten tyyppien maailma. That's it.

Pakko sanoa jotain myönteistä: Hieno kuva, ei vain sovi 40K:hon.
blaa blaa aargh
Yrittäisit Edes

Lukiko kukaan, että se on juma... tehty keskellä yötä?? arvatkaa kuinka siinä nyt sitten käy kun rupeaa piirtämään...(ainakin minulla) (no oikei ei ehkä ihan)

Nyt minä sitten rupean aukomaan turhaan, mutta auon kuitenkin...
Siis myönnän se on kyllä nuoren näköinen(*Menee pöydän ääreen piirtämään*) ja muutenkin, mutta oman fluffin mukaan on yli "normaali ihmisen elinikää vanhempi(kukaan ei ole hengissä joka tietäisi iän)" (Demoni pitää ulkonäön ja fyysisen kunnon hyvänä) Sitten silmät Jampalla on ns. "Ghost world eyes" eli hänen oikea näkönsä on tuhoutunut aikoja sitten, tätä kyseistä demonia vastaan taistellessa jonka henki asuu inkvisiittorissa. Hän siis näkee maailman varjoina ei värejä vain mustaa ja mustan eri värejä...

(Ja ne P*******N harry potter fanit/mitä lienettekään muualle kiitos tai vähintäänkin lopettavat sen valituksen "Toi on Harry Potter plaa plaa plaa...")
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Jjjjjust... Harry Potter on hirveää ja Magna/anime on aivan hemmetin hirveää. WH ikäänkuin pelastaa mitä pelastettavissa on. Propsit siitä.
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Yrittäisit Edes kirjoitti:Lukiko kukaan, että se on juma... tehty keskellä yötä?? arvatkaa kuinka siinä nyt sitten käy kun rupeaa piirtämään...(ainakin minulla) (no oikei ei ehkä ihan)

Siis myönnän se on kyllä nuoren näköinen(*Menee pöydän ääreen piirtämään*) ja muutenkin, mutta oman fluffin mukaan on yli "normaali ihmisen elinikää vanhempi(kukaan ei ole hengissä joka tietäisi iän)" (Demoni pitää ulkonäön ja fyysisen kunnon hyvänä) Sitten silmät Jampalla on ns. "Ghost world eyes" eli hänen oikea näkönsä on tuhoutunut aikoja sitten, tätä kyseistä demonia vastaan taistellessa jonka henki asuu inkvisiittorissa. Hän siis näkee maailman varjoina ei värejä vain mustaa ja mustan eri värejä...

(Ja ne P*******N harry potter fanit/mitä lienettekään muualle kiitos tai vähintäänkin lopettavat sen valituksen "Toi on Harry Potter plaa plaa plaa...")
Jos ei kestä kritiikkiä, niin on paras, kun ei ollenkaan pistä kuviansa julkisesti esille. Ja vaikka silmät olisivatkin huonot, eli äijä tarvii rillit, niin 40k maailmassa ei silmälaseja käytetä. Sille olisi jo pistetty jotkut bioelektronisilmät. ;)

Ihan hyvä piirrustus, varsinkin jos tuohon oikeasti meni se 15 min, jota en oikein tahdo uskoa. Se on kyllä liian nuoren näköinen, siitä ei pääse mihinkään. Älä jatkossa sitten piirrä yöllä... :D
Köyhillä ei ole varaa.
Yrittäisit Edes

Troll Chieftain kirjoitti:
Yrittäisit Edes kirjoitti:Lukiko kukaan, että se on juma... tehty keskellä yötä?? arvatkaa kuinka siinä nyt sitten käy kun rupeaa piirtämään...(ainakin minulla) (no oikei ei ehkä ihan)

Jos ei kestä kritiikkiä, niin on paras, kun ei ollenkaan pistä kuviansa julkisesti esille. Ja vaikka silmät olisivatkin huonot, eli äijä tarvii rillit, niin 40k maailmassa ei silmälaseja käytetä. Sille olisi jo pistetty jotkut bioelektronisilmät. ;)

Ihan hyvä piirrustus, varsinkin jos tuohon oikeasti meni se 15 min, jota en oikein tahdo uskoa. Se on kyllä liian nuoren näköinen, siitä ei pääse mihinkään. Älä jatkossa sitten piirrä yöllä... :D
No arvoisa Troll Chieftain, kyllä minä kritiikkiä kestän, mutta edellistä viestiä kiroittaessani olin vähän liian väsynyt ja sen takia ärtynyt.

Anteeksi nyt vaan kovasti.

Ainoa asia, joka minua jäi harmittamaan oli tuo, että sitä sanottiin Harry Potteriksi (ja se jos mikä harmittaa), mutta kiitos palautteesta kuitenkin arvostan sitä suuresti. No tuon kritiikin jälkeen otin kynän käteen ja piirsin kuvan uudestaan, nyt enemmän oikean ihmisen näköisenä eikä mitään mangaa.

Linki: http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... isitor.jpg

Olen syvästi pahoillani jos se edelleen näyttää nuorelta tai muuta, mutta omasta mielestäni siitä tuli parempi.
Pawes

Viesti Kirjoittaja Pawes »

Aivan tolkuttoman hieno. Siitä ei vaan pääse mihinkään...
Kyllä minä tuolle vähintään 10 antaisin asteikolla 1-10.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Siis sinä piirrät aivan helvetin hienosti, muta jokin tuosta tekee epähammerimaisen, ja se on kaikki teknologiahärpäkkeet, mitkä loistavat poissaolollaan. Konesilmää, miekkaan joku generaattori, bionikkia käteen jne. Tai sitten kerrot tuon ukon koko tarinan, niin osaamme antaa the kritiikkiä paljon paremmin, vai mitä. :)
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
Yrittäisit Edes

Dimensus kirjoitti:Siis sinä piirrät aivan helvetin hienosti, muta jokin tuosta tekee epähammerimaisen, ja se on kaikki teknologiahärpäkkeet, mitkä loistavat poissaolollaan. Konesilmää, miekkaan joku generaattori, bionikkia käteen jne. Tai sitten kerrot tuon ukon koko tarinan, niin osaamme antaa the kritiikkiä paljon paremmin, vai mitä. :)
No haluattekote siiten kuulla lyhyen, pitkän vai koko version(joka on kesken joten ette saa ainakaan tätä)

(ÄÄRIMMÄISEN LYHYT LYHENNELMÄ)(kirjoitan koko tarinan TjN alueelle kunhan jaksan)
Siis kuten aiemmin kerroin niin Inkvisiittorin ruumiiseen on "suljettu" demonin sielu, mutta Kun demonin "sielua" oltiin sulkemassa tämmöiseen talismaaniin niin demoni onnistui murtautumaan osittain "sulkemisriitin" aikana vapaaksi ja onnistui tunkeutumaan inkvisiittorin kehoon. Eli selvennykseksi puolet demonista on talismaanissa ja puolet inkvisiittorin kehossa.
Nyt kuitenkin joku kysyy "miksi talismaania ei tuhota tai demoni ei tapa "isäntä kehoa"?"
Vastaus: Jos jompi kumpi tuhotaan toinenkin puoli tuhoutuu eli jos talismaani tuhoutuu tuhoutuu toinen osa demonia inkvisiittorin sisällä ja inkvisiittori kuolee (Yllätys, Yllätys) ja jos inkvisiittori kuolee demoni jää kehoon vangiksi, mutta ei kuole. Jos tässä vaiheessa talismaani tuhoutuu niin talismaanin demoni pääsee vapaaksi ja katoaa warppiin josta se joskus palaa eheänä, koska inkvisiittorin kehossa on täällainen mekanismi joka sulkee kehon hänen kullessaa ettei mikään pääse ulos ja mikään ei tule sisään.
Eli tuloksena on patti tilanne.

En jaksa nyt kirjoittaa enempää ja tiedän, että tuo teksti jättää kysymyksiä auki erittäin paljon, joten vastailen kysymyksiin sitten kun niitä on tullut.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Loistavaa. Tyyliä ja tunnelmaa löytyy, vaikka muille jakaa. Oikein tyylikäs ja omaperäinen inkvisiittori.

Lyhennetty taustatarinakin on hieno ja omaperäinen. (Tulee ehkäpä vain liiaksi naruto mieleen :S) Hyvä se on silti. :)

Pointsit kotiin, jos vielä komean figun onnistut tuosta tekemään.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Nyt alkaa näyttää jo jossainmäärin paremmalta. Itse asiassa ihan hyvältä. Mutta eikös muut inkvisiittimet eliminois tollasta demonipesää?
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

weis kirjoitti: Lyhennetty taustatarinakin on hieno ja omaperäinen. (Tulee ehkäpä vain liiaksi naruto mieleen :S) Hyvä se on silti. :)
.
samaa mieltä, Hieno kuva, ja tykkään todella paljon ideasta. Kukaan ei uskalla(?) uhmata inkvisitoria vaikka sillä on demoni sisällä.

kuvaa parantaisi paljon kun tuohon lisäisi tätä 40k:n bionic/tecno härpäkettä, vaikka jotain pientä edes.(bionic, konekäsi, johtoja tai vastaavaa.)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Yrittäisit Edes

figunarkki kirjoitti:Nyt alkaa näyttää jo jossainmäärin paremmalta. Itse asiassa ihan hyvältä. Mutta eikös muut inkvisiittimet eliminois tollasta demonipesää?
Niin normaalisti kyllä, mutta kun se on siinä kun minä sen jo selitin, että kukaan ei halua, että se pääsee pois sieltä talismaanista ja rupeaa riehumaan (Olkoon vaan puolikas demoni, mutta arvatkaa kuinka ärtynyt sitä sitten on, kun pääse ahtaasta paikasta pois satojen vuosien jälkeen?)
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

näkee että sulla pysyy ainaski kynä kädessä.
ei toi kyl musta näytä yhtään miltään h******* harry potterilta.
tossa sun toisessa yrityksessä, jonka oot yrittäny tehdä ihmismäisemmäksi, niin siinä haittaa vaan noi poskipäät, ja sitten noi hartiat on aika hmm.....olemattomat.
miekkaan vois laittaa jotain ihme demonimerkkejä että sais daemon weapon vaikutelman...

mutta ei sun pakosti tarvii tota muutella, hieno se on nytkin :)
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Piirrustus on hieno :)
Mun mielestä toi ainaki sopii ihan hyvin 40Koohon.. kuin nyrkki silmään tms...
Ei ahittaa vaikka se on nuori, se oikeestaan tuo mun mielestä fluffiin enemmän mielen kiintoa...
Ei tarvitse aina olla joku kokenut taistelija.. voi olla myös kokemato elämää uhkaava henkilö... (??)
Mun mielipiteeni :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
lötköjenYÖ

Viesti Kirjoittaja lötköjenYÖ »

Joo, ihan kivalta toi näyttää, Mutta. Noi mittasuhteet... Aargh! Kato ensi kerralla vaikka mallia peilistä, että kuinka vinossa se nenä ihmisillä onkaan tai missä sen suun pitäisikään roikkua. Vähän voisi noita hartioita säätää ja se katana (jos se sitä esittää) on aika pitkään suora vaikkei kokonaan näykkään.. Nuuskamuikkus lätsä on aika viehko ton poskessa olevan paiseen kanssa. Mutta mutta, on se paljon parempi kuin edellinen versio. Piirrä lisää.
Yrittäisit Edes

Nyt kun tätä "Inkvisiittoria" on kehuttu/haukuttu(enimmäkseen, mutta mitäpä tuosta. KUKAAN ei ole täydellinen)
Niin rupesin pohtimaan mitä tässä seuraavaksi piirtäisi?
Ehdotuksia?

Siis jotain järkevää...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”