"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

chaos maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
mr.maalari

chaos maalaus

Viesti Kirjoittaja mr.maalari »

hyviä maalaustekniikoita kaamoksille ja onko mitään tärkeitä maaleja mitä tarttis :? :?:
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
sienipeikko

Viesti Kirjoittaja sienipeikko »

riippuu, minkä legioonan valitset, vai teetkö oman. Codexissa on niitten legioonien eri maalaustyypit, mutta jos oman teet, niin sitte vaihtoehtoja on loputtomasti.
mr.maalari

nurglea ja khornea ois tarkotus maalata.
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Nurlgella on aika vapaa, kun sekottelet lähinnä eri vihreitä, että saat sellasen mädän vaikutelman. melkeen kaikki tummat vihreät plus jotain pieniä kohtia vaaleella, sitte jotain ruskeeta ja muuta, että näyttää ilkeeltä. Voit vaik kattoo teijän viemäriin, niin sen värisiä niiden pitäs olla.
Khornelle on hyvä käyttää red gorea, blood rediä ja red inkkiä sekasin, niin se näyttää jo hyvältä. Sitten vaikka kulta-metalli seoksella ne reunat.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
mr.maalari

olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

jos sulla on army bookki. niin siinä ne on maalannu nurglen niitä plaue bearejä ja nurlingeja sellasella vähän hiekan värisellä.. tai jotenki vaaleen ruskeella, en oikee muista kunnolla.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

no siis sillä ei ole väliä, onko ne 40k vai fb (ja käsitin, että nyt olis 40k), koska ne väriteemat on samanlaiset. On sulla sitten armybookki tai codexi, niin siellä ne parhaiten näkyy. Ja kannattaa kokeilla kaikkea, niin hyvä tulee :)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
The Chaos Cell

Viesti Kirjoittaja The Chaos Cell »

Khorneen kannattaa kayttää noita punasia värejä jotka mainittiin.
Mulla on ainaski tullu hienoja ukkoja (kun maalasin ne red gorella.blood red:illä ja tietenkin käytin loppu viimeistelyssä muitaki värejä)
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Itse asiassa nurgle mariineiden tai "death guardin" virallinen maalaus on valkoinen. Minusta tuntuisi ainakin helpoimmalta saada aikaan likainen lookki figuihin mädäntyneen näköisellä valkoisella panssarilla kuin vaikkapa ruskealla.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

valkonen pohjamaali auttaa tähän :wink:
Siis siihen päälle aletaan niitä tautielementtejä lisäämään, unohtu mainita.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

http://www.thetaken.org/apocrypha/feat/ ... urrent.htmTos on aika helppo guide nurgle mariineitten maalaamiseen. Ei mitään GD tasoista tosin, mutta ihan ok pelifiguja.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

No ainakin mä henkilökohtaisesti käyttäisin pääasiallisesti nurglen plague marineihin pääosin vihreää ja sitten sieltä sun täältä mustaa ja vielä muilla väreillä detaljit (mitähän bnekin on?).
Hetkinen niinhän mä teenkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”