nettikaupat?
-
asdasdadasa
nettikaupat?
mitä kaikkia fantasyä ja 40k myyviä nettikauppoja tiedätte?siis suomalaisia?
Siis Suomen paras GW nettikauppahan on Puolenkuun Pelit =)
http://www.puolenkuunpelit.com
tai jos laiskottaa
http://www.pkp.fi
http://www.puolenkuunpelit.com
tai jos laiskottaa
http://www.pkp.fi
jep ja isoista ostoksista vielä lisä ale ja postimaksua ei oleTíkí kirjoitti:Paras, ja melkeinpä halvin lienee Peliarkku.
Eikös tuolta saa sotulaisena 5%:n alennuksen?
- Henri Ketonen
Paskat sivut ja kaverit eivät vastaa sitten minkäänlaisiin tiedusteluihin, ja muutenkin ainoa sieltä tehty tilaus meni vallan merkilliseksi kikkailuksi.Nenye kirjoitti:Siis Suomen paras GW nettikauppahan on Puolenkuun Pelit =)
No, jos tykkää.
EDIT : Ja tämä ainoa tilaus oli tietenkin GW:n bitsitilaus, että kait juuri se siinä ripuloi.
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ti 14.06.2005 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Itselläni ei hirveitä ongelmia ole noiden kanssa ollut. Ainoa, mikä pistää silmään, on se ettei sivustolta löydy mistään lainvaatimaa Y-tunnusta, joka täytyisi olla näkyvillä.Henri Ketonen kirjoitti:Paskat sivut ja kaverit eivät vastaa sitten minkäänlaisiin tiedusteluihinNenye kirjoitti:Siis Suomen paras GW nettikauppahan on Puolenkuun Pelit =)
Epätodennäköistä. Warstoren Neal, joka muuten kestää mitä vain, kirjoitti seuraavasti:
En tunne muita mail order -yhteensopivia kauppoja, enkä ole kovin optimistinen niiden löytymisen suhteen. Jos tulee vastaan niin kertokaa. Ei niinkään osien takia, mutta tahdon tietää, kuka on tarpeeksi hullu ryhtyäkseen puuhaan.
On oikeastaan pieni ihme, että edes PKP viitsii vaivautua. Toisaalta PKP tekee ihmeitä muutenkin. Munterilla taitaa vain olla paksu nahka.Games Workshop is just far too unreliable on bitz. Long reason: The discount from GW to me is terrible, I have to pay upfront with a credit card, people cancel orders and I get stuck with junk, backorders from GW are rife, wrong items from GW are common, wait times are interminable, the box arrives here as a jumble of unmarked metal.... etc, etc, etc...
The end result is I would rather have knitting needles driven into my eyes than do GW bitz orders for customers - we just can't do a good job on them.
En tunne muita mail order -yhteensopivia kauppoja, enkä ole kovin optimistinen niiden löytymisen suhteen. Jos tulee vastaan niin kertokaa. Ei niinkään osien takia, mutta tahdon tietää, kuka on tarpeeksi hullu ryhtyäkseen puuhaan.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- figunarkki
Mikä tällä hetkellä ei kai ole edes toiminnassa? kun oli siitä puhetta..champion kirjoitti:http://www.mustasusi.fi
Ja sitten jos rachamit kiinnostaa niin:
- http://www.sotataito.com
Ja toinen GW:n myyviä figuja:
- http://www.fantasiapelit.com
Täytyy tähän kyllä yhtyä. Ainoa mikä menee Peliarkun ohi, on Fantasiapelit isolla tilauksella. 15% ale on ihan mukava, eikä ne postimaksutkaan haittaa, jos tilaajia on monta. Muuten tilaan kyllä Peliarkusta kaiken mitä tarvitsen. Se vaan on omasta mielestäni paras, ja täytyyhän sitä tukea näitä yhden miehen yrityksiä.figunarkki kirjoitti:Itse olen havainnut peliarkun parhaaksi. Se nyt vaan on lähes täydellinen. Ainoa puute on se että se ei jaa tavaraa ilmaiseksi. Siellä on hyvät alennukset, ei postimaksuja. Luotettava ja nopea toimitus. Mitä vielä tarvitaan?
Tähän pitää vielä lisätä vaikka onkin viikon vanha topic... 19.06.05 tilasin pkp:stä Lustrian ja flockkia... No siinä se tuli sitten saman tien maksettua pankki maksuna ja siinä vielä luki että tilaus onnistui ja että tilaus lähtee vasta maksun tultua... No minä sitä sitten odottelin ja heti seuraavana päivänä(maanantai) sain sähköposti viestin paketin lähetyksestä... Sitten tiistaina lähdin sitä postista hakemaan ja ihmettelin kun minulle oli tullut lappu jossa lukee: Postiennakko 31,50€... Ajattelin että joku juttu tässä on enkä ottanut rahaa koska olin maksanut sen jo aiemmin... Postissa selvisi että tämä oli postiennakko ja minä sieltä sitten soitin ja penäsin että miksi minun pitäisi maksaa sama tilaus kahdesti. Pkp:ssä he myönsivät virheensä ja lupasivat maksaa tililleni sen hinnan ja minä menin sitten lunastamaan postista paketin... Tällaiset virheet tekevät todellakin hyvää imagolle...Grond kirjoitti:Itselläni ei hirveitä ongelmia ole noiden kanssa ollut. Ainoa, mikä pistää silmään, on se ettei sivustolta löydy mistään lainvaatimaa Y-tunnusta, joka täytyisi olla näkyvillä.Henri Ketonen kirjoitti:Paskat sivut ja kaverit eivät vastaa sitten minkäänlaisiin tiedusteluihinNenye kirjoitti:Siis Suomen paras GW nettikauppahan on Puolenkuun Pelit =)
Peliarkusta olen tilaillut ja tulen tulevaisuudessa sieltä tilaamaan... Pkp:n jätän varmaan omaan arvoonsa...
Minunkin mielestä Peliarkku on paras.
Olen tilaillut sieltä jatkuvasti, noin kerran kuussa, hammereita, kun täältä korvestta semmoisia kauppoja ei löydy.
Vaikka olen tilaillut sieltä paljon, niin yksi kömmähdys on vain tapahtunut. Tilasin muutamia maaleja niin he olivat laittaneet Dark Angel Greenin tilalle Green Inkin. Minä soitin sinne liikkeeseen ja kerroin asiani. Esittivät pahoittelun asialle ja lupasivat lähettään oikean maalin jo saman päivän aikana, ja antoivat minun pitää seen inkin.
Olen tilaillut sieltä jatkuvasti, noin kerran kuussa, hammereita, kun täältä korvestta semmoisia kauppoja ei löydy.
Vaikka olen tilaillut sieltä paljon, niin yksi kömmähdys on vain tapahtunut. Tilasin muutamia maaleja niin he olivat laittaneet Dark Angel Greenin tilalle Green Inkin. Minä soitin sinne liikkeeseen ja kerroin asiani. Esittivät pahoittelun asialle ja lupasivat lähettään oikean maalin jo saman päivän aikana, ja antoivat minun pitää seen inkin.
Helsingin fantsu on ilmeisesti tarpeeksi hullu. Nykyisin nimittäin Helsingin lohikäärmeen luolassa on Mail Order, mistä hitusen yllätyin kun viimeksi käväsin.Dolmot kirjoitti:En tunne muita mail order -yhteensopivia kauppoja, enkä ole kovin optimistinen niiden löytymisen suhteen. Jos tulee vastaan niin kertokaa. Ei niinkään osien takia, mutta tahdon tietää, kuka on tarpeeksi hullu ryhtyäkseen puuhaan.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Kas keffeliä. Ei siis taida olla pelkkää legendaa/typoa tämä Elite Store -merkintä. Saa nähdä, yritetäänkö tuota ajaa muillekin Fantsuille. Aikaa voi tietysti mennä, mutta sitähän on loputtomasti.Matti kirjoitti:Helsingin fantsu on ilmeisesti tarpeeksi hullu. Nykyisin nimittäin Helsingin lohikäärmeen luolassa on Mail Order, mistä hitusen yllätyin kun viimeksi käväsin.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Nämä GW:n online store tilaukset ovat jänniä, etenkin jos on kesätyöntekijät paikan päällä. Tuli silloin joskus seurattua moisten tilauspakettien jakoa tilaajilleen Sudessa kun omistivat liiketilat. Eipä siinä mitään, joku oli tilannut kaksi samaa kehikkoa Empiren cannon/mortar paketista ja Balthasar Celtin pegasuksen siivet. Mitä paketista löytyikään? 2 cannon/mortar-pakettia sekä Balthasar Celt-blisu. oli se aikas huvittavaa.
Jk. Tosin turha luulla että aina kävisi noin.
Jk. Tosin turha luulla että aina kävisi noin.
- Kynä-ääliö
nettikaupat?
Voiko peliarkusta tilatut tuotteet maksaa postiennakolla?
Only if Bible were steampunk.