Poltetut skeletonit
-
Rantamursu
Poltetut skeletonit
Miten saisi sopivan värin luukasoille että luut näytäis palaneilta?
Mitä ihmiset tekevät nuolisateessa?
Kuolevat tai menevät karkuun.
Mitä skeletet tekevät nuolisateessa?
jatkavat matkaanssa:D
Sinun pitää saada ne luut näyttämään nokisilta, eikä minulla ole hajuakaan miten sen voisi toteuttaa. Ja sitten luulen että luukasojen ympärillä pitäisi olla tuhkaa. Tuon tuhkan voi tehdä vaikka liimaamalla leivinjauhetta (eikös se lumikin tehty beisseihin noin?) siihen ympäristöön ja maalaamalla sen harmahtavaksi.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Rantamursu
juup tiedän että pitää näytää nokisilta mutta mikä väri olis sopiva.Ei ihan taida toimi että ottaa hiili palan ja sillä värjää:)
ps.tää ei ole maisema vaan maalaisin skeleton regimentin ja tarkoitus olis tehä niistä palaneen näkösiä eli menee peli käytöön.
ps.tää ei ole maisema vaan maalaisin skeleton regimentin ja tarkoitus olis tehä niistä palaneen näkösiä eli menee peli käytöön.
Viimeksi muokannut Rantamursu, Ti 14.06.2005 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä ihmiset tekevät nuolisateessa?
- Omenapoika
-
Rantamursu
- figunarkki
-
Raivolapsi
-
Rantamursu
Haloo...tuhka ja noki ovat ihan reaaliskaalassakin olemattoman hienoa tavaraa. Ei niistä erota irrallisia rakeita ilman suurennuslasia. 28 millissä en ikimaailmassa rupeaisi pistämään mitään tekstuurin tapaista. Hiekanjyväkin näyttäisi hiilikimpaleelta.
Tarkennus: ympärille tulevat tuhkakasat voi tietysti tehdä hienosta hiekasta. Musta pohja ja voimakas harmaasta valkoiseen menevä drybrush toimii.
Itse käyttäisin luiden pintaan ehkä reilusti mediumilla jatkettua mustaa. Toinen vaihtoehto on airbrush tai köyhän miehen mallina musta spray pitkästä matkasta ja todella nopeasti.
Tarkennus: ympärille tulevat tuhkakasat voi tietysti tehdä hienosta hiekasta. Musta pohja ja voimakas harmaasta valkoiseen menevä drybrush toimii.
Itse käyttäisin luiden pintaan ehkä reilusti mediumilla jatkettua mustaa. Toinen vaihtoehto on airbrush tai köyhän miehen mallina musta spray pitkästä matkasta ja todella nopeasti.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Rantamursu