Katselin tässä ensin sitä WD:n matsia, missä armeijallinen Empiren Charactereita survoo kaaosarmeijaa, ja sitten sen matsin, missä jotain Bretonnialaisia ritareita survoo liskoarmeijaa. Hauskaa vaikutti olevan, mutta heräsipä mieleeni ajatus, miksei sankarit vastaan sankarit? Conan - Rambot mäiskivät pahoja Palpatine - Vadereita ja niin pois päin, varmasti olisi erilainen ja huvittava matsi, tästä nyt vääntelin Porin peliporukoihin turnauksen tai liigan tai mitä nyt ihmisille suinkin sopii, mutta ajattelinpa heittää tännekin, jos vaikka ette itse olisi tälläistä keksinyt. En tietenkään viitsinyt turhaan yrittää hioa tälläiseen liikaa tasapainoa, vain muutama rajoitus, mutta jos tälläisiä pelaatte niin etteköhän osaa itse säätää niitä jos tarvitsee.
Suora kopioi/liitä PPP:stä :
1000pts
Max. 1 Lorditason charru
Max. 1 Maagi
Heroja sitten niin paljon kuin vain pyöräytettyä saa.
Ei Corea, specialia tai rareja, eikä melkein spessujakaan. DoW - Characterit on sallittu.
Kaikilla pitää olla nimi, ja vähintään lauseen pituinen fluhvi.
Ei monstermounteille.
Max. 1 kärry / armeija.
Jokaiseen characteriin jolla ei ole nimeä tai lauseen tarinaa, osuu pelin alussa satunnainen irresistible loitsu satunnaisesta sääntökirjan loresta, olkoon se sitten Pha's Illumination tai Comet of Casandora.
En siis kaipaa mitään viilailua sääntöihin (toki niitä sopii esittää, eivät ne vain kiinnosta minua), kunhan toin idean julki.
Sankarit survovat toisiaan - Skenaario (tms. pelimuoto)
- Henri Ketonen
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
[OT]Olenko se vain minä, vaiko mahdollisesti Slaaneshin päähäni luikertelma ajatus, mutta tuosta otsikosta tulee todella härskejä mielikuvia... ( Joo, nukkumista kannattaisi harkita..)[/OT]
Todella kiinnostavan oloinen skenaario... Nään jo sieluni silmin mahdollisen listan tuohon, käyttäen joko gobboja tai gnoblareita...
Todella kiinnostavan oloinen skenaario... Nään jo sieluni silmin mahdollisen listan tuohon, käyttäen joko gobboja tai gnoblareita...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....