lotr figuja (kuvia lisätty vielä enemmän)
lotr figuja (kuvia lisätty vielä enemmän)
http://photobucket.com/albums/a140/jpp13/ tos ois vaihteeks vähä lotriiki, kommenttia
Viimeksi muokannut virus, To 16.06.2005 14:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
kääpiöt ovat sairaan siistejä kuten olen sinulle jo aikaisemmin sanonutkin. rangerin viitasta en taas hirveästi pidä mutta pakko myöntää että on se taidokkaasti sekin maalattu vaikka maalaus tyyli ei minuun iskenyt. shamaani näistä oli ehkä se heikoin mutta ei sekaan ollut ruma vaan varsin hieno mutta esim nuo pääkallot sun muut voisi jotenkin luumaisemmin maalata. itse en tiedä miten joten en osaa neuvoa.
Mutta aikaisempiin figuihisi mitä olet näyttänyt on tapahtunut valtaaa kehitystä noissa on jo sitä jotain. Lähetteleppä taas kuvia kun saat maalatuksi
.
Mutta aikaisempiin figuihisi mitä olet näyttänyt on tapahtunut valtaaa kehitystä noissa on jo sitä jotain. Lähetteleppä taas kuvia kun saat maalatuksi
- figunarkki
- TrollChieftain
- Viesti:
wargit ja kuolleet olenkin jo nähnyt ja kuolleista pidin erittäin paljon. sitten ratsastaja. Aivan upea. hevonen oli sairaan siisti. näitä katselee ilomielin. Kumpa osaisin itse maalata noin hyvin
tai jos oikein sanoisin viitsisin opetelella maalaus tekniikoita ja viitsisin käyttää aikaa. Se on se kärsivällisyys joka mulla ei riitä
. mut todella siistei figuja sul.
-
Foul Creature
-
The Great Maw