huntteriin chargaaminen?
- viimeinen_mohikaani
huntteriin chargaaminen?
Eli jäi tossa army bookia lueskellessani vähän auki se että kun sanotaan että huntteri ei saa hyökätä eri kohteeseen kuin sabretuskit niin mitä tapahtuu jos sabretuskit ovat päästetty irti ja ne ovat combatissa ja vihollisen unitti haluaa chargata huntteria joka ei ole ehtinyt sabretuskien kanssa combattiin.
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
- Amazing Slug
Mitä oikein kuvittelit? Huntteri on päästänyt kissat vapaaksi, ja sitten kun vihainen lohikäärme käy huntterin kimppuun, huntteri nappaa taskustaan ogrejen armeijakirjan ja toteaa "sori, mulla ei ole lupaa mennä tappeluun, sun on nyt vaan jäätävä siihen tuuman päähän ja mä ammun sua ens vuorolla".
Äly hoi.
Huntteri ei saa chargata itsekseen mihinkään toiseen combattiin sillä vuorolla, jolla kissat chargaavat. Myöhemmillä vuoroilla huntterin toimintaa ja chargeja ei rajoita mikään.
Huntteri ei saa chargata itsekseen mihinkään toiseen combattiin sillä vuorolla, jolla kissat chargaavat. Myöhemmillä vuoroilla huntterin toimintaa ja chargeja ei rajoita mikään.
Hunter saa kyllä mennä eri taisteluihin kuin kissit, hän ei vain saa julistaa rynnäkköä eri kohteeseen samalla kertaa, kun vapauttaa kissansa rynnäköimään. (toivottavasti ymmärsit).
Eli ihan normaalisti vastustaja chargaa hunteriin.
Eli ihan normaalisti vastustaja chargaa hunteriin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- viimeinen_mohikaani