ogre heimojen tavllinen koko?
-
Bretonnian ritari
ogre heimojen tavllinen koko?
Eli tossa on se kysymys, haluaisin tietää kuinja suuria ogre heimot yleensä ovat, aijon nimittäin kehitellä ogre tarinan, ja tarvitsen tietää kuinka suuria niiden heimot ovat.
Tarkoita että montako ogrea luulisitte yhdessä heimossa on?
Tarkoita että montako ogrea luulisitte yhdessä heimossa on?
Sanoisin että ogre heimot ovat kovaa vauhtia kasvamassa tänä päivänä, sillä veristen heimosotien aika on pikkuhiljaa hiipumassa. Muistaakseni Greasus on ainakin jonkin sortin bisness mies eikä niinkään normaali tappelu pukari. Tarkoista heimojen koista on vaikea sanoa juuta tai jaata mutta Greasusin oma heimo on ainakin heimoista selkeästi suurin, ja käy kovin ottein taltuttamassa riitaahaastavat heimot.
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
-
Bretonnian ritari
- Musta Katsastaja
Sisällätkö heimoihin gnoblarit?
Ilman gnoblareita reilut 250-750. Ogrejen armeijat ovat aika pieniä lukumäärältään ilman gnoblareita. Tosin oletan ,että vain pieni osa heimosta on taistelussa.
Gnoblareitten kanssa 500-1000. Gnoblarit orjia ja ruokaa. Ogrethan syövät gnoblareita ja 1 gnoblari tuskin riittää täyttämään ogren mahalukkua...
Ilman gnoblareita reilut 250-750. Ogrejen armeijat ovat aika pieniä lukumäärältään ilman gnoblareita. Tosin oletan ,että vain pieni osa heimosta on taistelussa.
Gnoblareitten kanssa 500-1000. Gnoblarit orjia ja ruokaa. Ogrethan syövät gnoblareita ja 1 gnoblari tuskin riittää täyttämään ogren mahalukkua...
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
Mistäs nuo summat revit? ainakaan armobookissa ei tarkasta summasta puhuta mitään, ja voisin väittää että se numero olisi reilusti isompi jos gnoblarit laskettaisiin, kirjassa sanotaan että joka ogrella on suunnilleen ainakin yksi gnoblar jota sanoa omaksi, ja sitten on vielä niitä ketkä hengailevat ogrejen seurassa pysyäkseen turvassa, joita uskoisin olevan aika reilusti. Mutta tarkkoja summia ei oikein saada mistään.musta susi kirjoitti:Sisällätkö heimoihin gnoblarit?
-
Bretonnian ritari
- Musta Katsastaja
-
Zymeth Salkir Dkhan
Ainakin itse olen saanut tehtyä 11 modellin kaaosarmeijan ja pienempiäkin jotkut ovat tehneet.musta susi kirjoitti:Voisikohan sutenööri mainita edes yhden armeijan joka on lukumäärältään pienempi kuin ogre armeijat (ilman gnoblareita).
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Pienin armieja on 6 modellia.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ch&start=0
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Miksi minun pitäisi? En sanonut missään, että ogre heimot ei olisi pienikokoisia? Mutta mainitaan nyt vaikka Giant Pygmies of Lemuria.musta susi kirjoitti:Voisikohan sutenööri mainita edes yhden armeijan joka on lukumäärältään pienempi kuin ogre armeijat (ilman gnoblareita).
Mutta sitä vaan ihmettelin mistä ne summat revit.
Edit: enkä kyllä ymmärrä miten chaoksesta saa noin pientä missäs ne pakolliset coret? ainakin jos 6 modeliin yrität tunkea.
Sanooko Core: 3 x Chariot with Mark of Tzeentch mitään?sutenööri kirjoitti:Edit: enkä kyllä ymmärrä miten chaoksesta saa noin pientä missäs ne pakolliset coret? ainakin jos 6 modeliin yrität tunkea.
Pienin mahdollinen armeijahan 2000 pisteessä on kolme figua, kaikkia pisteitähän ei ole pakko käyttää, jos ei halua, enkä minä käyttäisi, jos haluaisin mahdollisimman vähän figuja.
Pisteethän saa täyteen kuudella figulla. Tosin tuollaista en enää luokittele mielekkääksi pelaamiseksi.
- Lihamestari
'flagu kirjoitti:Pienin armieja on 6 modellia.
Mitämitä? Itse ainakin sain lyhyellä matematiikalla tuohon armeijaan 17 Modellia.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?