"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

High Elf w/Great Weapon?(lukkoa)

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jyrzzä

High Elf w/Great Weapon?(lukkoa)

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Joo,eli armeijani Commanderille tulee great wepa,ja tässä ajattelin,että mistä konffata moinen?Swordmastreiden Commandia en voi käyttää(Vaikka Commanderini Honour on kylläkin Swordmaster),johtuen siitä,että minulle tulee näitä kavereita yksiköllinen armeijaani,täydellä Commandilla,ja mikä pahinta,vieläpä Commander menee siihen!Mutta tässä hiljattain sain ajatuksen Eltharionista:jos vain vaihtaisin pään toiseen,sillä olisi vähän epäluonnollista,jos High Elf Commander olisi sokea!Ainoa ongelma on se,että en tiedä,miten se tehdään.Joten pyytäisin teidän apuanne.Mitään ei ole vielä hommattu,joten jos löydätte paremman figun,niin ehdotuksia saa laittaa.

-Jyrzzä
Viimeksi muokannut Jyrzzä, Ti 21.06.2005 08:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Eikös tämä kuuluisi Maalaus konffaus ja maisemanteko alueelle?
Cleanse and purify!
HighPriest-

Viesti Kirjoittaja HighPriest- »

kuuluisi kyl, mutta sanotaan nyt että ota spearmanilta tai silverhelmiltä se miekkakäsi. commanderin päästä saa hienon kun laittaapi silverhelm champpionin hedun sille.
Miksi tyytyä kahteen?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Kypärä toimii, mutta miekkakädeksi joku aivan muu, tuommoinen hammastikku ei kyllä GW:stä käy.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Upea, joskin ilmestymätön Welffi Hightborn sopisi kuin nyrkki silmään. Sen sijaisena voisi Tyrionin miekka mennä, iso se ainakin on!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Jyrzzä

Tybraal kirjoitti:Upea, joskin ilmestymätön Welffi Hightborn sopisi kuin nyrkki silmään. Sen sijaisena voisi Tyrionin miekka mennä, iso se ainakin on!
Tuossa Welffijutussa olisikin kyllä itua,idea on todella loistava,minä kun en haluaisi lähteä Tyrionia ostamaan,kun en minä sillä muuten mitään tee.Tuossa Highbornissa on kylläkin ongelmana ne saamarin sammakot,tai mitä lienevätkään,ja se hemmetin puunrunko.Mutta katsotaan nyt.

Hups,tulipa tosiaan väärä alue.Illalla olin niin väsynyt,että en muistanut katsoa mihin viestin lähetän.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Eltharion varmasti sopii parhaiten sinne Swordmastereiden sekaan, jos tuon pään vain vaihtaa. Pään saa pois metallifigulta esim. sahaamalla rautasahalle sen kaulasta poikki. Jos et meinaa tarvita päätä jatkossa, sen voi myös esim. sivuleikkureilla tuhota siitä pois, ja viilalla tasoittaa sen mitä jäi jäljelle. Sitten vain uutta päätä kehään, esimerikiksi ihan muovinenkin käy.

Jos tuo projekti ei kiinnosta mieleiseltä, on etsittävä vaihtoehtofiguja. Uusista HE Lordeista ei millään ole great weaponia, joten ne eivät sellaisenaan sovellu.

Mitenkäs olisi Phoenix Guard tai White Lion -figu? Niitäkin voi käyttää, jos näitä yksiköitä ei ole listaasi laittamassa (ja eikös HE-pelaajat käytä Raresta vain kotkia ja bolttiksia?)

White Lion -figuilla on great weaponit, ja Phoenix Guardin hilparitkin saattaisivat sellaisista mennä pelikentällä. Nämä eivät kyllä ole miekkoja, mikä taas olisi fluffillisesti korrektia, mitta mitä sitten? Great weapon kuin great weapon, erottuupahan sitten pomo porukasta paremmin.

White Lion -figua en kyllä lähtisi käyttämään sen takia, että se saattaisi johtaa vastustajaa harhaan, koska figu eittämättä näyttäisi omaan sen White Lion -honourin.

Itse siis käyttäsin Phoenix Guardin figua. Ostaisin ehkä Command blisterin, josta tuo champpa kävisi sellaisenaan. Kyllä tuolla hilparilla on minusta sen verran kokoa, että sen väittäminen grat weaponiksi ei olisi kaukaa haettua. Muusikko päätyisi bitz-boxiin, ja lipunkantajalle olisi ehkä käyttöä BSB:nä.

Toisaalta ehkä tuollainen rivimies olisi kivemmassa asennossa ja pitää asettaa kaksin käsin valmiina taisteluun. Kyllä tuollainenkin figu erottuisi vielä Swordmaster-yksiköstä heroksi ihan hyvin.

Jos rivimiehiä osaisi blisterin, jäisi siinä varaa vielä muokata tuota asetta enemmän kirveeksi ja vähemmän hilparin näköiseksi. Esim. kärkiterä pois, ja sivulle toisesta hilparista kirveenterää, jolloin tulee sellainen kiva tappara. Tässä kuvalla selitetty se mitä tarkoitan. Pitäisi olla vielä melko helppo konvertoida.

Lopuistakin blisterin figuista voisi sitten tehdä erilaisia heroja tarpeen mukaan, esim. laittamalla miekan ja kilven jne.

No eiköhän tuossa tullut jokunen idea heitettyä ilmoille.
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 21.06.2005 08:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Joo, kuten niin monesti aiemminkin, Garoth tiivisti kaiken jäpäkästi ;).

Itse aikanaan kun HElffejä vielä pelailin suunnittelin tätä/näitä figuja esittämään HElf Prissinä Swordmaster Honourilla.
Mielestäni asennot ovat melko rautaisia ja asekin näyttää mukavan kokoiselta ihmisen halkaisemiseen yhdellä iskulla. Ja figu on yksinkertaisesti täydellisen sulava.

Tuon mittakaavan sopivuutta en ole tarkistanut, mutta kutakuinkin samaa luokkaa voisi olla. Ehkä hieman pitempi ja sirompi, mutta sou vat?
Kyllähän prinssien pitääkin olla pitkiä ja majesteettisia.

AverrenEdit: Unohdin linkin http://www.sotataito.com/product_info.p ... 63d76bd3dd
Viimeksi muokannut Averren, La 18.06.2005 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Garoth kirjoitti:.

Mitenkäs olisi Phoenix Guard tai White Lion -figu? Niitäkin voi käyttää, jos näitä yksiköitä ei ole listaasi laittamassa (ja eikös HE-pelaajat käytä Raresta vain kotkia ja bolttiksia?)

.
No, minä käytän ainakin White Lioneja ja DoW-yksköitä. (pelaan kyllä Reilun Pelin Haltiat Co.:lla)

Minä käytän GW-commanderi/prince figuna joko Eltharion tai itse konvattua. Empire Militia paketissa on kaksi hyvää asetta, se Great Weapon tai hilpari. Helpohko tehdä ja hyvin maalattuna vielä näyttäväkin.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Jyrzzä

Jaaha,kylläpäs näitä vaihtoehtoja tulee nyt joka tuutista.Kiitos siitä.Ja ei,minulla ei tule olemaan listassani yhtään Guardeja tai Leijonia,joten nämä vaihtoehdotkin ovat tarpeellisia.Ajattelin,että myös Militian boksista(joita minulla on kuin sattuman kaupalla yksi) löytyvän kahden käden miekan,niinkuin Shatt jo mainitsikin,voisi kelpuuttaa idealistaan.En kylläkään tiedä miksi,mutta jotenkin se Eltharion on silti vain paras vaihtoehto.Kiitos ideoista!

-Jyrzzä
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Garoth kirjoitti:
Jos tuo projekti ei kiinnosta mieleiseltä, on etsittävä vaihtoehtofiguja. Uusista HE Lordeista ei millään ole great weaponia, joten ne eivät sellaisenaan sovellu.
Kummallista, minusta niillä on kahdella great weapon. Jos haltian mittainen miekka ei ole great weapon niin mikä sitten. Saa niillä olla kilvet mukana vaikka great weapon olisikin pykälässä, sehän on vaan viksua.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

No joo, kyllähän nuo molemmat menisivät great weaponista, nyt kun niitä tarkemmin tuijottaa. Ovat juuri sopivasti sen kokoisia, että niitä voisi väittää kummaksi vain.
Viimeksi muokannut Garoth, Ma 20.06.2005 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mites TÄMÄ?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Entäs TÄMÄ
Tuo keskimmäinen figu näyttää aika lailla great wepalla varustellulta.

Myyraedit: Oho uusista lordeista puhuttiin jo. Sori.
jamovoima
Valvoja

Oima great weaponia heliuttava haltiasankarini käyttää ellyrian reaver championin miekkaa :)
Päättelin (tässäkin tapauksessa) että haltian itsensä mittainen miekka vastannee ihan toimivasti great weaponia.
Jyrzzä

The Captain kirjoitti:Mites TÄMÄ?
Tuota,tuo miekka ei kyllä mielestäni näytä GW:ltä,sillä se on liian lyhyt,ja katsopas kädensijaa,ja vertaa sitä Myyrän lähettämän linkin keskimmäisen tyypin miekan kädensijaan.Ja tuosta keskityypistä sen verran,että minulla on se jo,ja Commanderille ei tule kilpeä,joten ei taida käydä.Ja kylläpähän se nyt on niin,että lukitut vaihtoehdot ovat tuo Eltharion ja se Phoenix Guard Champion.

-Jyrzzä
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

Minun greatwepa helfficommanderi (joka tosin on ratsain) käyttää Spearelf boksista tullutta kahdessa kädessä pidettävää keihästä, jonka päähän on 'stuffista tehty kirveenterä, mutta miksipäs tuolla tavalla ei voisi tehdä isoa miekkaakin
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Jyrzzä kirjoitti:en haluaisi lähteä Tyrionia ostamaan,kun en minä sillä muuten mitään tee..
geeveen kaupasta saa ostettua miekan erikseen.
jamovoima
Valvoja

paitsi että koko tyrion on yhtä osaa kypärän siipiä lukuunottamatta. (Heppa tietysti erikseen, mutta ratsasataja on yhtä osaa)
Jyrzzä

jamopower kirjoitti:paitsi että koko tyrion on yhtä osaa kypärän siipiä lukuunottamatta. (Heppa tietysti erikseen, mutta ratsasataja on yhtä osaa)
Eipäs.Kyllä sen miekan saa ihan erikseen ostettua,mutta olen surkea konffaaja,jotan enpä saa uskoakseni siitä kahden käden miekkaa tehtyä.Pysyn entisissä ideoissa.Piste.Minun puolestani saa pistää lukkoa.

-Jyrzzä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”