N.goblin regiment
-
Rotten sound
N.goblin regiment
Tämä on ehkä tyhmin kysymys mutta kun ostan N.goblin regimentin eli ensimäiset figut.Riitääkö kaikille HW ja shieldit?
-
Rotten sound
-
Rotten sound
Näyttää aivan kamalalta ja luonnottomalta.The Mummy kirjoitti:Teet sen mikä tuossa neuvottiin mutta otat ne NGobbo keihäiden päät talteen leikkaat keihäiden varret irti ja liimat keihäiden päät tilallle.Rotten sound kirjoitti:Onko halvempia keinoja?:)
(En tosin tiedä miltä tulee näyttämään)
Common Gobbo ja Wolfrider boxeista saa myös askarreltua hand weaponeita. Näitten jousista saa pienellä vaivalla vuoltua hienoja puukkoja, jotka sopivat gobbojen taistelutaitojen kuvaamiseen mainiosti. Wolfridereitahan on periaatteessa jokaisessa örkkiarmeijassa, joten kun hankit niitä, niin saat samalla ne puukot niille gobboille. Gobbokäsien pitäisi sopia myös Night gobboille, silloin vain jää se hiha pois, mutta ei luulisi olevan liian vakavaa. Osaan puukoista voi laittaa sen terän nyrkin alapuolelle, jolloin gobbo olisi tavallaan tökkäämässä sillä puukolla.
Muita mitä olen nähnyt, niin rottien, kääpiöiden ja Empire militioiden kädet ranteesta poikki. Sama operaatio gobbojen käsille ja liitetään tuo ase gobbon käteen. Tämä tosin vaatii anteliaita kavereita tai sotun OMV palstan käyttöä.
Muita mitä olen nähnyt, niin rottien, kääpiöiden ja Empire militioiden kädet ranteesta poikki. Sama operaatio gobbojen käsille ja liitetään tuo ase gobbon käteen. Tämä tosin vaatii anteliaita kavereita tai sotun OMV palstan käyttöä.
-
Pikku-Oskari
Parasta on kysyä tutuilta joilla on muita armeijoita esim.empiren militia n mukana tulee nuijia,miekkoja,kirveitä jne.Omilla goboillani on ritareiden miekkoja aseina:) Skaveneiden keihäistä saa myös hyviä(kokemusta on).
Ei niidä tarvitse ranteesta katkoa sitten,kahvan alapuolelta riittää ja tasoittaa goblinin käden niin että on tasainen pinta.
Ei niidä tarvitse ranteesta katkoa sitten,kahvan alapuolelta riittää ja tasoittaa goblinin käden niin että on tasainen pinta.
Kyllähän tuokin onnistuu. Omasta kokemuksestani vaan voin sanoa, että pienemmällä vaivalla saa hienompia, kun katkoo siitä ranteesta. Tuolla ehdottamallasi tyylillä nimittäin aseet menevät helposti vinoon, mikä näyttää vähintäänkin typerältä.Kraztog kirjoitti:Ei niidä tarvitse ranteesta katkoa sitten,kahvan alapuolelta riittää ja tasoittaa goblinin käden niin että on tasainen pinta.
Minä tein kalliimman kautta ja ostin Empire Militia boxin eikä kaduta yhtään. Boxista riitti ties kuinka paljon kaikenlaista miekkaa ja kirvestä ym. muuta härpäkettä. Lisäksi olen lisäsäillyt zombie spruen aseita gobboilleni. Kaikkea tuollaista härpäkettä mitä vain saa niin hienoa tulee. Eli neuvoni on, että osta Empire Militia boxi jos vain raha tilanne sallii. Siitä riittää aseita vaikka kuinka paljon.
raastin raastaa ja ryystää
-
Rotten sound
tollein tekisin jos lompakko pullistaisi rahaa ja eikö gobot jää hihatomiksi jos tollein tekee?raastin kirjoitti:Minä tein kalliimman kautta ja ostin Empire Militia boxin eikä kaduta yhtään. Boxista riitti ties kuinka paljon kaikenlaista miekkaa ja kirvestä ym. muuta härpäkettä. Lisäksi olen lisäsäillyt zombie spruen aseita gobboilleni. Kaikkea tuollaista härpäkettä mitä vain saa niin hienoa tulee. Eli neuvoni on, että osta Empire Militia boxi jos vain raha tilanne sallii. Siitä riittää aseita vaikka kuinka paljon.
-
Goblinisti
- Viesti:
http://photobucket.com/albums/y27/beard ... 000119.jpg
Minun night gobbo hw viritelmät. Aseet ovat petopojilta, sillä night goboilla ja pedoilla on molemilla ranteen kohdalla liina, side tai ranne suojus josta voi helposti liittää käden gobboon.
Leikkasin vain tylysti pedon käden poikki liinan kohdalta ja liimasin sen gobon käteen(gobbon käsi on katkaistu liinan keskeltä). Lopputulokseen olen tyytyväinen.
Petojen käsiä on melko helppo hankkia, sillä lähes jokainen tuntee jonkun, joka kerää kaaos morta/petol hypridillä.(tunnen 4
)
Minun night gobbo hw viritelmät. Aseet ovat petopojilta, sillä night goboilla ja pedoilla on molemilla ranteen kohdalla liina, side tai ranne suojus josta voi helposti liittää käden gobboon.
Leikkasin vain tylysti pedon käden poikki liinan kohdalta ja liimasin sen gobon käteen(gobbon käsi on katkaistu liinan keskeltä). Lopputulokseen olen tyytyväinen.
Petojen käsiä on melko helppo hankkia, sillä lähes jokainen tuntee jonkun, joka kerää kaaos morta/petol hypridillä.(tunnen 4
- puolisukeltaja
Nuo näittävät vähän turhan isoilta hand weaponeiksi, menisivät jo great weaponeista.Beardling kirjoitti:http://photobucket.com/albums/y27/beard ... 000119.jpg
Petojen käsiä on melko helppo hankkia, sillä lähes jokainen tuntee jonkun, joka kerää kaaos morta/petol hypridillä.(tunnen 4)
Aseet eivät ole isoja vaan goblinit pieniä.puolisukeltaja kirjoitti:Nuo näittävät vähän turhan isoilta hand weaponeiksi, menisivät jo great weaponeista.Beardling kirjoitti:http://photobucket.com/albums/y27/beard ... 000119.jpg
Petojen käsiä on melko helppo hankkia, sillä lähes jokainen tuntee jonkun, joka kerää kaaos morta/petol hypridillä.(tunnen 4)