No et ole liian nuori,jos nimittäin vain kärsivällisyyttä riittää.Minäkin aloitin Warhammerit 9v.,ja maalaukseni oli silloin tälläistä:Otanpa tuosta Goblin Greeniä,kun kerran goblinpaketti sanoo,että näin ne pitää maalata *avaa purkin ja ottaa reilusti maalia* No niin,nyt on kädet ja pää maalattu.10 sekunnin päästä:Nyt se maali on jo varmaan kuivaa,joten maalaanpa nyt silmät ja suun punaisella*avaa punaisen purkin ja ottaa taas reilusti maalia*Noin!
Nyt olen 12v.Nyt olen sitten voittanut paikallisen putiikin,Royal Toysin kaksi maalauskilpailua,ja yhdessä tullut toiseksi,joten maalausjälkeäni pidän jo aika hyvänä.Joten,mitäkö yritin sanoa:Harrasta aktiivisesti.Harrasta kauan.Onnittele itseäsi harrastuksesta(On niitä parempiakin vaihtoehtoja viettää viikonloppunsa,kuin makaamalla katuojassa krapulassa),ja ennen kaikkea:Nauti harrastuksesta!
Oonko liian nuori alottamaan warhammerit ?
Se nyt on tietenkin yksilökohtaista, mutta mielestäni 10 vuotta on liian nuori ikä tähän harrastukseen. Itse aloitin lähestulkoon niihin samoihin aikoihin, oikein itkettää kun muistan miten peelo olin. Monet kiukut ja vihanpidot siinä kärsittiin kun toinen ylsi rynnäkköön vaikka omasta mielestäni niin ei olisi ollut. Jos et itse kärsi tällaisesta asenteesta, ole hyvä ja aloita, mikäli rahatilanne sallii.
You (yes, you!) decide.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
ET
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi