"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaven Battalion boksi

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
pentti

Skaven Battalion boksi

Viesti Kirjoittaja pentti »

Meinaan tässä vahvistaa Warlock Engineeristä, Warlordista ja Grey Seeristä koostuvaa Skaven-armeijaani Battalion boksilla (jos nimi on oikein, kuitenkin se 80€ hintainen). Tietääkö kukaan, että tuleeko siinä mukana niitä uusia Plaguemonkkeja vai ovatko ne niitä vanhoja modeleita? Kiitos.
You (yes, you!) decide.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

No jos vanhat plague monkit olivat metallisia ja battalioneissa ei tule kuin muovifiguja...
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

No jos niin on niin hyvä, en nyt sattunut tietämään millaisia battalion boxit ovat sisällöltään. Kiitänpä.
You (yes, you!) decide.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Battalionissa tulevat:

40 Klaanirottaa(muovia)

20 Ruttomunkkia(myös muovia,uusia Lustria-figuja)

2 Rottapeikkoa(anteeksi,en keksinyt parempaa suomennosta Rat Ogreista,myös uusia muovisia Rat Ogreja Lustriasta)

6 Jättirottaa(myös uusia muovisia Lustria-figuja)

2 "Käsittelijää" :D (Rat Ogrejen ja Giant Rattien piiskurit,myös muovista Lustriaa)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Jyrzzä kirjoitti:2 "Käsittelijää" :D (Rat Ogrejen ja Giant Rattien piiskurit,myös muovista Lustriaa)
Tässä kuvassa niitä kyllä näyttäisi olevan kolme.

Tuo rat ogren käännös on kyllä aika paha... Teoriassahan ne ovat rottajättejä. (Vrt. jättirotat, eli giant rats.) :D
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

No perskutarallaa,onhan niitä kolme...
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Hassua, minä en näe tuossa kuvassa kuin kaksi Rottajättiä.
Phil Kelly says "No!"
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Tässä puhutaan niiden ja jättirottien käsittelijöistä. Uudessa muoviboksissa tulee 2 rottajättiä, 6 jättirottaa ja 3 laumanjohtajaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”