"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ruokatottumukset?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Raiskaanpa tämänkin topicin seuraavalla ilmoituksella:

Taisin löytää yllämainitun keskustelun Kaaoksen ritarien tarpeillakäynnistä. Kesti vähän aikaa löytää, mutta Haku on ystävämme. (Kyllä, olen sairaalloisen utelias. Mistä arvasitte?)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Attila kirjoitti:Taannoisessa WD:ssä kuvailtiin, miten erään Kaaoksen Myrskyyn osallistuneen Nurglearmeijan voitonjuhlissa nautittiin hapantunutta maitoa ja pilaantunutta lihaa.
Käsi ylös, kenen mielestä tämä alkaa jo kuulostaa teennäiseltä!
Se on vaan aika camp, että nämä Nurglen miehet söisivät mätää lihaa vaan siksi, että ovat itsekin mätiä ja että sen tähden kaikki sairas ja mätä on cool... No, kaamos on aika uskonnollinen sakki, ehkä se asenne määrää ruokavalion. Mutta kai ne nyt voisivat syödä tuorettakin lihaa? Ja juoda Empiren viiniä?
You (yes, you!) decide.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Attila kirjoitti:...keskustelun Kaaoksen ritarien tarpeillakäynnistä...
Tuokin oli aika turha keskustelu, koska GW/Citadel ratkaisi tuonkin ongelman jo 80-luvulla:
http://www.solegends.com/citle/citle17chaoslavatory.htm
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

TietoPredator kirjoitti:Tuokin oli aika turha keskustelu, koska GW/Citadel ratkaisi tuonkin ongelman jo 80-luvulla:
http://www.solegends.com/citle/citle17chaoslavatory.htm
Voin vain kuvitella, millä hakusanalla löysit tuon.
You (yes, you!) decide.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Bololo kirjoitti:. No, kaamos on aika uskonnollinen sakki, ehkä se asenne määrää ruokavalion. Mutta kai ne nyt voisivat syödä tuorettakin lihaa? Ja juoda Empiren viiniä?
kyseessähän oli nimenomaan voitonjuhlat... eli ruoankin tuli olla kiitosuhri jumalalle. Samalla tavalla kuin ogret kaivavat herkkuruokia tärkeille aterioille tia kääpiöt avaavat parhaat oluttynnyrinsä...

Tottahan he varmaan syövät muutakin ruokaa, jos sitä on tarjolla.
Tietysti heillä voi olla jumalan asettamia rajoituksia ruokavaliolle.
"Et saa syödä mitään mikä ei ole pilaantunut jollain lailla."
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Attila kirjoitti:Taannoisessa WD:ssä kuvailtiin, miten erään Kaaoksen Myrskyyn osallistuneen Nurglearmeijan voitonjuhlissa nautittiin hapantunutta maitoa ja pilaantunutta lihaa.
eli piimää ja makkaraa. Ei kuulosta kummoiseltakaan. Itse olen moisen aterian nauttinut rippikoulussa kun oli lounastauko... :P
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Attila kirjoitti:Raiskaanpa tämänkin topicin seuraavalla ilmoituksella:

Taisin löytää yllämainitun keskustelun Kaaoksen ritarien tarpeillakäynnistä. Kesti vähän aikaa löytää, mutta Haku on ystävämme. (Kyllä, olen sairaalloisen utelias. Mistä arvasitte?)
Juuri tuo. EN vain illalla vaivautunut Hakua käyttämään.
Ghaassas

Viesti Kirjoittaja Ghaassas »

eli piimää ja makkaraa. Ei kuulosta kummoiseltakaan. Itse olen moisen aterian nauttinut rippikoulussa kun oli lounastauko...
Se oli siis nautittu rippikoulussa, jotenka se oli varmasti ainakin 1/4 uskonnollinen ateria. Piimä ja makkara ovat siis pyhiä ruokia, niin kaaoksessa kuin muissakin.

Huomasin vasta nyt että Haku kirjoitetaan isolla.
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Snotit syö toisiaan, gobot snotteja ja sguiggeja, örkit syö toisiaan ja edellä mainittuja ja jätit syö kaikkea muuta paitsi porkkanaa.

Kaaos soturit syö Wienin leikettä se on selvä!:D

Skavenit jotain purkkiruokaa ja sammakoita

Kääpiöt ei syö, ne juovat

Darkelffit syö sisälmyksiä Woodelffit jotain helkkarin juuria ja Helffit syö jotain pillereitä

Beastit syö sitä mitä löytyy.

Vampire countit ja hauta kunkut eivät syö (uniteilla paha anoreksia vai mikä se oli)

Liskot syö hyönteisiä

Bretit syö... tuota(äh en tiä kattokaa Prinsessa ruusunen ja kattokaa mitä ne syö)

eikä tämä tarina ole palturia!
Empiret on oikeesti kannibaaleja ja syö toisiaan

No demonit ny ei syö ku jotain aivomassaa
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Ghaassas

Entä jos vain sanottaisiin, että kaikki syövät ruokaa?
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

No mutta sehän olisi kerrassaan mahdotonta?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Ghaassas

Niinpä, menisi hauskalta topicilta idea.
Ancient Kroxigor

Viesti Kirjoittaja Ancient Kroxigor »

Tässä oma pikku lista Rotujen ruuasta mikä rotu mitäkin syö:

Ihmiset: Aivan kuten mekin... Lihaa, leipää, possua, viinaa, maitotuotteita, vettä vihanneksia kaikkee mitä kellarista ikinä löytyykin.
Haltiat: kasviksia ja ehkä niillä on jotain omaakin mössöä... vaik esim leipää.
Örkit: Kaikki liha kelpaa.
Ogret: Ehh... ihan mitä vaan kelpaa näille möhömahoille.
Chaos: Ei ehkä syö.
Lizardmenit: Dinosaurus lihaa, vettä, kalaa ja kasviksia. (tää varmasti pitää paikkansa)
Kuolleet: Ei syö yhtään mitään. Paitsi Ghoulit ja Vamppyyrit. Vamppyyrit tietenkin verta. Ja Ghoulit kaikkee ruokaa.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Saurus Lord kirjoitti: Ja Ghoulit kaikkee ruokaa.
Eipäs,kyllä Ghoulit syö varmaan toisiaan ;)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Jyrzzä kirjoitti:
Saurus Lord kirjoitti: Ja Ghoulit kaikkee ruokaa.
Eipäs,kyllä Ghoulit syö varmaan toisiaan ;)
Eikös ruumiinsyöjät oo keskittynyt vähemmän elävään ravintoon?
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

antteex jos oon vääräs mut eix ghoulit ollu jotai kannibaaleja
(tai sit ne tosiaan syö ruumiita ja minä olen käsittänyt kaiken väärin)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Olivat ihmisiä jotka degeneroituivat uudeksi lajiksi, koska söivät kuolleita ihmisiä joita he kaivoivat ylös hautausmailta.

Tämä kaikki nälänhädän takia.
Ghaassas

Ja Ghoulit kaikkee ruokaa.
On se kieltämättä mukavaa että ainoastaan ghoulit syövät ruokaa.
Haltiat: kasviksia ja ehkä niillä on jotain omaakin mössöä... vaik esim leipää.
Ihmiset eivät siis syö leipää?:) Vai tarkoitatko jotakin puurotettua leipää, kun mössöstä puhut? (Tuli muuten tässä mieleen roolipeli, jossa kaupan hyllyiltä löytyi pullotettua leipää)
Ihmiset: Aivan kuten mekin... Lihaa, leipää, possua, viinaa, maitotuotteita, vettä vihanneksia kaikkee mitä kellarista ikinä löytyykin.
Aivan, ihmiset syövät vain kellarista löytyvää ruokaa :D (ai niin, vain ghoulit söivät ruokaa).
Lizardmenit: Dinosaurus lihaa, vettä, kalaa ja kasviksia. (tää varmasti pitää paikkansa)
Ovat aika nirsoja, kun syövät vain dinojen lihaa. Oletin että vettä juodaan? Kala- ja kasviravinto voivat olla hyvinkin mahdollisia.

Katsokaa mitä teinigootit syövät, jos haluatte tietää mitä delffit poskeensa pistävät.

*vähintäänkin 1/4 offtopic*(tuli ihan vain mieleen tässä, että tuntuupa typerältä pohtia mitä peukalon kokoiset tinaukot söisivät, jos yhtäkkiä heräisivät henkiin ja päättäisivät ryhtyä aterioimaan) *vähintäänkin 1/4 offtopic*
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Isompihaltia kirjoitti:*vähintäänkin 1/4 offtopic*(tuli ihan vain mieleen tässä, että tuntuupa typerältä pohtia mitä peukalon kokoiset tinaukot söisivät, jos yhtäkkiä heräisivät henkiin ja päättäisivät ryhtyä aterioimaan) *vähintäänkin 1/4 offtopic*
No eikös ole yhtä tyhmää pohtia, monta vaalikreiviä on niiden tinaukkojen maailmassa, tai vaikka että onko 2 eri tinaukkoa sukua toisilleen? ;)
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Isompihaltia kirjoitti:Katsokaa mitä teinigootit syövät, jos haluatte tietää mitä delffit poskeensa pistävät.
Hampurilaisia, pizzaa, colaa, tiksui, alkomaholia sekä erästä vaaleaa ainetta, jota en nyt kehtaa tässä mainita. Satunnaisesti myös hyvin runsaat meikit menevät suuhun, jos vähän tönäisee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”