Huru kirjoitti:Turkin ja ihon värivalinta on tietenkin makuasia, mutta ehkä turkki on hieman paakkuisen oloinen.
Totta hemmetissä se on paakkuisen oloinen, sen skulpti kun on aika paakkuinen.

Mutta kyllä tuon kanssa elää.
Matti kirjoitti: Taisit napsaista Mikalta tuon niksin siitä haltia-topicista, etkä mistään minun puheistani.
Hitto.

Niinpä tietysti. No, sen siitä saa kun luottaa muistiinsa joka minulle on lähinnä olematon.

No, Mikalta se sitten tuli. Haltiatopicista kuitenkin.
Mut asiasta toiseen. Oletko koskaan miettinyt millä perusteella päätät korostusten paikat?
Joskus kyllä mietin sitäkin, mutta näissä napeissa jätin sen miettimisen suosiolla välistä. Kerran yritin miettiä vähän sitäkin, mutten oikein tiedä kuinka se pitäisi käytännössä toteuttaa. Kokeilemallahan sen tottakai saisi toimimaankin, mutta ehkä en kuitenkaan vielä näihin pelinappeihin ala tuota soveltamaan.

Ehkä jossain vaiheessa jaksan sen opetella, ja sitä myötä se varmasti siirtyisi käyttöön melkein kaikessa mitä tulee maalailtua. Niin se on mennyt tähänkin asti. Mutta ei, pidin nuo nyt yksinkertaisina ja vetelin korostuksia vähän minne sattuu. Tottahan se näkyykin siinä jos maalausta alkaa todella arvostelemaan, mutta vielä ainakaan en tuota valon tulosuuntaa ole oppinut. Ehkä jossain välissä.
Hyvä että muistutit kuitenkin. Nyt saatan alkaa tehdäkin asian eteen jotain.

En minä olisi sitä itsekseni muistanut.
VD kirjoitti:Saanhan varastaa tuon kärryideasi Daemonic legioonaani?
Eivät nuo nyt kovin demoonisia ole, mutta ryöstä pois vain.

En ole varmasti ainut joka on saman idean saanut.
Gobirin kirjoitti:Mitkä kummat noi vaunujen vetäjät on? Mistä ne on hankittu? Paljonko maksaa?
GW:n mail orderista Mordheimin Thing In The Woods mörköjä. 25e maksoin minä per otus. Kamalan kalliita, mutta kalaman mörköjä.
No tuttua jälkeä yhdeltä sotavasarana top 3 listalta.
Top 3 missä?

Maalauksessa? No en todella. Odota kunhan Weekkis/Mattin saa tuon sotun gallerian toimimaan, niin saat sieltä alkaa kaivelemaan top 10:ä, enkä minä sinne tule kuulumaan.
edit\\
Joko siulla on 2k pojoa maalattu vai valmistuuko armeija vasta lähiaikoina?
Sellaisen armeijan jota käyttäisin sitten saisin maalattua viikossa ihan hyvinkin. Jos jaksaisin.

Puuttuisi enää pari yksityiskohtaa tuosta toisesta vaunusta, 5½ furya ja 7 ungoria. Niin, ja nuo kaksi muuta minotauria tietysti. Eli ei kovin kummoisesti. Ropeconiin yritän saada armeijan melkein maaleihin, vaikka Empirellä taidan turnaukseen osallistua kuitenkin.