Kaksi kissaa?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Atte Roine
Chaosboyz Crew
Viesti:

Kaksi kissaa?

Viesti Kirjoittaja Atte Roine »

Heippa,

Pitäisi jostain saada Citadel-skaalaan kaksi kissaa. jos on valinnan varaa niin toinen istuu ja toinen liikkuu.

Saisiko niitä joltain valmistajalta valmiina tai tuleeko mieleen ideoita miten ne saisi tehtyä?
"Elämä on ihmisen parasta aikaa!"
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Siinä on yksi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

No en ole 100% varma mitä tolla viestilläsi tarkoitit, mutta gw:llä on yksi kissamodelli josta olen tietoinen. Se löytyy tuolta: http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116. Hännässä olevan helyn voi viilata pois jos ei pidä siitä.

Toivottavasti autoin!

Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Lahmia vamppyyreistä toisella versiolla on kissa (kummallakin mallilla). Toinen muistaakseni istuu (mounted) toinen seisoo (on foot).
Näiden kissojen irroittaminen tulisi olemaan tuskaa ja kokonaisina luultavasti mahdotonta (jollei muistini petä).

Ainahan ois sitten vielä ogre kisulit (eli sabretuskit) ja muutamia klassisia.
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Jazka kirjoitti:No en ole 100% varma mitä tolla viestilläsi tarkoitit, mutta gw:llä on yksi kissamodelli josta olen tietoinen. Se löytyy tuolta: http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116. Hännässä olevan helyn voi viilata pois jos ei pidä siitä.

Toivottavasti autoin!

Terveisin,
Jaska
Ylemmässä viestissä oli toi sama kisuli.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

figunarkki kirjoitti:
Jazka kirjoitti:No en ole 100% varma mitä tolla viestilläsi tarkoitit, mutta gw:llä on yksi kissamodelli josta olen tietoinen. Se löytyy tuolta: http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116. Hännässä olevan helyn voi viilata pois jos ei pidä siitä.

Toivottavasti autoin!

Terveisin,
Jaska
Ylemmässä viestissä oli toi sama kisuli.
Ja jos käytät silmiäsi välillä huomaat että viestit olivat tulleet lähes yhtäaikaa
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
okka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okka »

Kuule kaveri painut kuule suoraa johonkin kauppaan tyyliin Tiimari ja katot sieltä 20c muovileluista itselles sopivan ;) tällä tavalla tein omat warhoundini.
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Muistaakseni dwarf collectors modelleista löytyy kääpiö, joka pitää kissaa kiinni. Siitä piäisi saada kissa. Harmi vain, etten löytänyt sitä.
Atte Roine
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Atte Roine »

Kiitos kaikille tästä oli apua. Käyn chekkaamassa tiimarit ja jos ei löydy hyviä niin tilaan GW:ltä parit Basetit...
"Elämä on ihmisen parasta aikaa!"
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Ainakin Reaperin Familiar Pack I:ssä tulee kissoja. Reaper storesta niitä saa tilattua irrallaan noin taalan kipale. Toimituskuluista ei sitten ole tietoa. Toinen tapa on pyytää Sotataidon Juhaa pistämään koko paketit seuraavaan tilaukseen. Eiköhän muillekin otuksille ole ottajansa. Koko setin hinta on 6 taalaa.

Kuveja:
Kuva

On mielikuvia jonkun muunkin valmistajan tuotannosta, mutta tarkkaa sijaintia en muista. Pitää tuumata.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”