"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keskustelua fb:n tulevista kuvista...

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jc42

Keskustelua fb:n tulevista kuvista...

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Koska kyseisessä topicissa ei ole tarkoitus keskustella niin aloitin uuden... Tässä tämä kyseinen ketju
Guzlob kirjoitti:
Forgen wanha käärme ja karmea kuva Lustria-kirjasta löytyvästä Neil Langdownin engine-konversiosta?
WhiteDwarf 305 sivu 3 kirjoitti:There be dragons Foes of Chaos tremble, a mighty new beast looms large on the horizon. From the talented hands of Daniel Cockersell comes this new Chaos Dragon. Released by Forgeworld, this impressive two headed brute is a massive 280mm high and 400mm wide, making it a fabulous centerpiece for any Chaos army.
Tekstin vieressä kyseinen kuva(katso yltä)... Jotenka tämä on Fw:n chaos dragon, muttei vanha chaos dragon koska tuossa tekstissä nimenomaan kerrotaan että tulee olemaan lohikäärmeitä... Ja kuva engine of the godsistakin pitäisi olla aito vaikkei mikään kovin hyvä olekaan. Varmaa tietoa minulla ei ole siitä tuleeko myytävä versio olemaan tuon tapainen... Tietääkseni siitä ei ole muuta kuvaa julkaistu tuon lisäksi...

EDIT:Taas minä olin väärässä! "#%¤&%& :D pitäisi pitää turpa tukossa...
Viimeksi muokannut Jc42, Ti 21.06.2005 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guzlob
Viesti:

Re: Keskustelua fb:n tulevista kuvista...

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

JcTheLizard kirjoitti:Jotenka tämä on Fw:n chaos dragon, muttei vanha chaos dragon
On se nyt ollut forgen sivuilla herra ties miten kauan. Vanha on tietysti suhteellista. Olisi pitänyt kai tarkentaa että puolisen vuotta vanha.
Ja kuva engine of the godsistakin pitäisi olla aito vaikkei mikään kovin hyvä olekaan. Varmaa tietoa minulla ei ole siitä tuleeko myytävä versio olemaan tuon tapainen... Tietääkseni siitä ei ole muuta kuvaa julkaistu tuon lisäksi...
Kukaan ei epäile sen aitoutta... samasta möröstä löytyy kuva kuvan perään Lustria-kirjasta, joka julkaistiin toukokuussa. Linkkaamasi skanni on huhtikuun WD:n sivuilta 78-79. Se on eri hiano konversio, mutta virallista figua ei ole eikä tule.

Mutta hyvä yritys.
it is apparent the intent has been revealed
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”