Ei taatusti. (sen se kyllä saa myöhemminNazreg Moonsinger kirjoitti:Kai kaveri sai tuon jälkeen vähintään macharian ristin.
Cadian 728. joukko-osaston fluffia
- figunarkki
Olihan tämä mukavaa luettavaa. Kirjoitusvirheitä ei ollut hirveästi, yhdyssanavirheitä tosin oli ja tällaista näkyi paljon: "Mutta Imperiumin yhteinen vaatimus K90:ltä. Oli alistaa koko kansa sotateollisuuteen, ja armeijan palvelukseen." Tuo taitaa olla oma tyylikeinosi? Jossakin muuallakin olen tuota nähnyt, en kyl saa kiinni missä. Tuntui oudolta, että syrjäisellä pikkuplaneetalla, jossa ei Keisariin ilmeisesti liiemmin uskottu, oli pääkaupunkina Uusi Terra. Suomenkieliset nimet särähtivät korvaan. Ja kun oikein Terralta tuli käsky K90 palauttamiseksi ruotuun, niin olisi luullut, että hevillä ei sovittaisi ja kapinajohtoa nyt sentään ei jätettäisi henkiin. Olisihan Törni ja McPerkele ynnä muut voitu ottaa hengiltä myöhemminkin? Noh, sissisota on kyllä ihan tehokas uhkaus.
Mutta hiano armeijan tausta.
Mutta hiano armeijan tausta.
@chrome: Inkvisiittorit eivät ole tyhmiä, eikä heitä palkita sen mukaan, montako heidän itsensä julistamaa pakanaa/harhaoppista he ovat tappaneet. Lähinnä napautettaisiin sormille kunnon Keisarillisten tapattamisesta.
R'kele olisi muuten hyvä nimi, mutta ei istu sitten lainkaan suomalaiseen "stadiin". Ehkä Erkele?
Mutta eräs asia. Häiritsi ylitse muiden. Ja se oli. Sinun tapasi kirjoittaa. Hieman tähän malliin.
Elikkäs tuo korjaukseen. Lauseessa pitää olla vähintään yksi verbi.
R'kele olisi muuten hyvä nimi, mutta ei istu sitten lainkaan suomalaiseen "stadiin". Ehkä Erkele?
Mutta eräs asia. Häiritsi ylitse muiden. Ja se oli. Sinun tapasi kirjoittaa. Hieman tähän malliin.
Elikkäs tuo korjaukseen. Lauseessa pitää olla vähintään yksi verbi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
-
Stenvall
Kehottaisin siistimään kielenkäyttöä topikissa ja karsimaan uskottavasta fluffista pois pieniä clishêitä, kuten juuri tuo Lauri Törni/Larry Thorne. Hieman kun siulla figunarkki ikää tulee, tulet huomaamaan että on aika tyhmää (niin, tyhmää!) pistää tällaisia isänmaan sankareita omaan tarinaansa. Se on ikäänkuin pyhäinhäväistys? Ainakin minulle. 
Sitten pieniä kielikorjauksia, kuten McPerkele. Kuulostaa aika tökeröltä
Nimet muuttamalla enemmän 40k-maisiksi siulla on todella loistavat aineet erittäin onnistuneeseen fluffiin. Tarina on näet parhaita pitkään aikaan!
Sitten pieniä kielikorjauksia, kuten McPerkele. Kuulostaa aika tökeröltä
niih.
- figunarkki
McPerkele nyt vittaa siihen että se on ukko ylijumalan poika. Sen verran kovä jätkä.
Ja mitä Lauri Törniin tulee, niin se ei kyllä haittaa yhtään jos Lauri saa edes pikkaisen lisää ansaitsemastaan julkisuudesta. Asekätkentäjutun vuoksi tyyppi kun ei ole niin kuuluisa.
Mutta kiitos kummiski kommenteista.
Ja mitä Lauri Törniin tulee, niin se ei kyllä haittaa yhtään jos Lauri saa edes pikkaisen lisää ansaitsemastaan julkisuudesta. Asekätkentäjutun vuoksi tyyppi kun ei ole niin kuuluisa.
Mutta kiitos kummiski kommenteista.