"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kingdoms DoWeja

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
JuhoL

Ogre Kingdoms DoWeja

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Eli, eli. Kuinka moni teistä käyttää ogre knigdomsein ogreja Dogs Of Wareina? Onko niistä paljon hyötyä. Itse ostin tuossa muutama päivä sitten boxin Leadblechereitä lisäämään tulivoimaa Empire armeijaani. Kerkesin jo näinkin pian pelitestata niitä, ja oikein mukavia olivat, tekivät kahdella laukauksella 16 haavaa Goblineihin, ja ei ollenkaan misfireä, ikävää tosin oli se että vain kaksi osuivat, mutta tämähän oli vain sitä "tuuria" . Mutta siis, mitä mieltä olette?

Juho
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Olen ajatellut hankkia kääpiöileni pari ryhmää ogreja. Visioissani pitäisivät olla ihan hyvä lisä kääpiöarmeijaan, josta puuttuu liikettä ja kovia lyöjiä. Movement kutosellaan ovat tuplasti muita kääpiöitä nopeampia, joten toimittaisivat jonkilaista cavalryn virkaa suojellen sivustoja ja flänkkäillen, myöskään muutama strena kutosen isku niiden great weapon häiskien joiden nimeä en muista toimesta ei olisi pahitteeksi. Samalla toimisivat pienenä pesämunana jos joskus innostuu vaikka todenteolla ogreista (niinkun nyt ei olisi jo neljää fb armeijaa)
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ajattelin ottaa irongutteja Chaos Dwarffeilleni, enimmäkseen tyylisyistä. Tekisin niille hatut ja parrat, tai vaihtoehtoisesti tekisin niistä orjia (haavoja, kahleita ym.).
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Itse otin maneatereitä mortal kaaokselleni. Halusin jotakin joka ei juokse pakoon ja luottaa enemmän klosikseen kuin pitkän matkan taisteluun.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itse taas olen jossain välissä suunnitellut kokeilevani neljää Leadbelcheria DE-armeijaani 2 bolttiksen tilalle. Vähän erilaista tulitukea peliin.
Phil Kelly says "No!"
Amazing Slug

Re: Ogre Kingdoms DoWeja

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Olen käyttänyt kolmea ironguttia warbannerilla skaven armeijassani. Kyllä ne ovat useimmiten päässeet tappamaan jotain arvokasta. Rotilla näyttävät toimivan mainiosti, sillä ne saavat tuekseen paljon ampumista ja uhrattavia yksiköitä ja tarpeen tullen myös rankkeja.
junkkeli kirjoitti:ikävää tosin oli se että vain kaksi osuivat,
Heität osumisheiton jokaiselle ammukselle erikseen, et jokaiselle artillerynopalle!
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Ai, se menikin niin, no ilmankos vaikuttikin ihan ylihyviltä ne, joo kiitos oikaisusta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
darkelffi

Viesti Kirjoittaja darkelffi »

kysyn nyt tähän samaan topikkiin että:kannattaako ogre bull:it slaanesin 2000pts armeijaan joka on pääosin mortalia..
ja jos tässä on jotain ideaa niin 2hw:lla vai if:llä?
onko jollain kokemusta?
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Tällaisia oli Gobbladasquiqilla armeijassaan fanaticissa, kysy häneltä... Eivät nuo minua vastaan toimineet, tai no vihulla huono tuuri.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Hiirellinen veneitä

Viesti Kirjoittaja Hiirellinen veneitä »

Weedy_rat kirjoitti:Tällaisia oli Gobbladasquiqilla armeijassaan fanaticissa, kysy häneltä... Eivät nuo minua vastaan toimineet, tai no vihulla huono tuuri.
Olivatko ne tavallisia Bulleja? Itse muistelisin elävästi jotain Iron Guteista...
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Normaaleja bulleja taisivat olla additional hand weaponeilla jos oiekin muistan.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Saamari kun on edelleen näin perverssiä porukkaa liikkeellä, vaikka minä ja muut ogrepelaajat olemme aktiivisesti yrittäneet levittää siveellisyyttä ihmisten keskuuteen. Sanotaan nyt taas kerran, että bullien himoitseminen on sairainta mitä tiedän. Tyydyttäkää tarpeenne ironguteilla, jos on pakko, senkin sikapossut.
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Slug puhuu asiaa. Itse koitin KuoLan turnauksessa neljää Bullia IF:llä, eivätkä ne yksinkertaisesti saaneet mitään aikaan. Kuolivat ja antoivat pisteitä vastustajalla. Bulleja ei enää koskaan, ei ikinä, ei mistään hinnasta.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Ironlord

Viesti Kirjoittaja Ironlord »

Käytän leadbelcherssejä tai irongutseja helffiarmeijallani ja ovat ihan mukava lisä taisteluun. toisaalta omistan myös ihan koko ogre armeijan mikä on osoittunut tappokoneeksi vampire countteja vastaan.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

4 Ironguttia tuo hiukkasen liikkuvuutta ja lisävoimaa Delffeihini.
Ihan Coniin eivät vielä pääse mukaan, mutta joskus sitten...
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Itse ajattelin hannkkia Irongutteja O&G-armeijani tueksi. Kunhan saan vain ensin 2000p valmiiksi.. Jonka jälkeen voi sitten ruveta laajentamaan.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
WarTzuk

Viesti Kirjoittaja WarTzuk »

Karu kirjoitti: tai vaihtoehtoisesti tekisin niistä orjia (haavoja, kahleita ym.).

Hyvä ajatus ku ogret ja chaos dwaffit käy kauppaa keskenään nii ogret on voinu antaa orjan ja kaaos käppänät jotai leadbelcher cannoneita
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”