"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpaa kerätä 40.000 vai Fantasyy?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kreeco

Kumpaa kerätä 40.000 vai Fantasyy?

Viesti Kirjoittaja Kreeco »

Kumpaa mä keräisin...Warhammer 40.000 (niil on siidei koneita ja armeijoita) vai tätä fantasyy (hauskalla tavalla vanhan aikainen ja kaikki figut on hienoija) Voitko laittaa mukaan vielä perustelun... ;)
Kreeco
Maverick3651

Re: Kumpaa kerätä 40.000 vai Fantasyy?

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

Kreeco kirjoitti:Kumpaa mä keräisin...Warhammer 40.000 (niil on siidei koneita ja armeijoita) vai tätä fantasyy (hauskalla tavalla vanhan aikainen ja kaikki figut on hienoija) Voitko laittaa mukaan vielä perustelun... ;)

No sultahan täällä jo näitä viestejä riittää...

Sanoisin samaa kun muutkin.
Koita tutustua molempien pelien sääntöihin, ja mieti kumpi tuntuu paremmalta.
Jos tuo ei auta, ota selvää kumpaa peliä paikkakunnallasi pelataan enemmän, ettet vaan ole ainoa 40k/fb pelaaja sielläpäin.
Kysy myös kaveriesi mielipiteitä kummasta he pitävät enemmän jos pitävät.

http://www.games-workshop.co.uk <----- Voi myös auttaa valinnassasi.
...and Australia is still like; WTF^^
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Tämänkään aiheen informatiivinen arvo ei ole riittävä selvitäkseen lukotuksesta. Kyllä tällaiset päätökset pitää osata tehdä itse tai ainakin osoittaa FB:Perusteet-osioon.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Molempia suosittelisin. Ovat kumminkin erilaisia ja molemmat hyviä pelejä. Jos kyllästyy toiseen, voi pelata välillä toista. Yleensä pelaajilla on armeija/armeijoita molemmista.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jos sinun tarvitsee kysellä tuota täältä, niin säästänet pitkän päälle huomattavasti kun unohdat koko jutun.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”