Mikä armeija.......
-
augenblick
Mikä armeija.......
Mikä armeija sopisi minulle, joka aloittelee warhammeria. Sen ei tarvitse olla mikään helppo aloitus armeija. Minä olen miettinyt lissuja ja metsä haltioita.
-
Stenvall
-
Slayer-3651
- Viesti:
Nyt alkaa jäähysormea kutittaa taas huolestuttavassa määrin. Enkä tarkoita välttämättä ketjun aloittajaa.
Olkaas ihmisiksi. On hyödyllinen taito osata kysyä ja vielä hyödyllisempi osata vastata. Suosittelen harjoittelemaan ajoissa.
Olkaas ihmisiksi. On hyödyllinen taito osata kysyä ja vielä hyödyllisempi osata vastata. Suosittelen harjoittelemaan ajoissa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
On aika vaikeaa yrittää päättää puoletsasi tuota armeijaa, koska kukaan ei tiedä mitään sinusta, eikä mitään siitä millä tavalla haluaisit pelata. Paras tapa on siis lukea tuo ja katsoa sieltä eri armeijoiden pelitavat ja muut hienoudet ja päättää se pohjalta...
Terveisin,
Jaska
Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Höpöttiuhka
"sigh" näitä kyselyitä riittää 
mitä jos meet gw:n sivuille ja kattelet SIELLÄ näitä armeijoita
linkki on tos: http://uk.games-workshop.com/warhammer/
kannattaa koklata
PS: minulla on paha tunne siitä että pian tulee iso G ja laittaa koko keskustelun sileäksi
mitä jos meet gw:n sivuille ja kattelet SIELLÄ näitä armeijoita
linkki on tos: http://uk.games-workshop.com/warhammer/
kannattaa koklata
PS: minulla on paha tunne siitä että pian tulee iso G ja laittaa koko keskustelun sileäksi
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Yksi hyvä vaihtoehto on tietysti tulla vaikka Ropeconiin katselemaan ja tutkimaan kun ihmiset pelaavat erilaisilla armeijoilla. Tietysti kyseleminenkin on suotavaa, ehkä jopa pakollista. Myös demopelin mahdollisuutta kannattaa udella, vaikka noilta foorumillakin majailevilta Outridereilta, siitähän ne palkkansa saavat.
Re: Mikä armeija.......
Kokeile ensin Suomen armeijaa. Tule sitten kysymään uudestaan.augenblick kirjoitti:Mikä armeija sopisi minulle, joka aloittelee warhammeria.
it is apparent the intent has been revealed