Hankala valita...
Hankala valita...
Juuh nyt on silleen etten osaa valita.Gondor listaa olen joskus väsäny, mutta toteutus on jäänyt vähän lyhyeen...Sitten väsäsin tuon juustosen Helmin Syvänne listan ja nyt en osaa valita...Syvänteen listan kaveriksi tein Pellenorin kentille sijoittuvan pahisarmeijan, mutta joidenkin testauksien jälkeen 11 haradia ei osu mihinkään...Uudet listat siis:
Imrahil 135
7 Ranger of Gondor 49
7 Ranger of Gondor (spear) 56
10 Warrior of Minas Tirith (spear, shield) 90
10 Swan Knight of Dol Amroth 90
5 Citated Guard (spear) 45
5 Warrior of Minas Tirith (shield) 40
45 Hahmoa 3 Maittia 505 pts.
Lurtz 60
Joku-nimi(=Shagrat with shield) 60
3 Orc (2H Weapon) 15
6 Berserker 90
12 Uruk-hai (shield) 132
12 Orc (spear) 72
6 Uruk-hai (pike) 66
41 Hahmoa 6 Maittia 495 pts.
Eli tällaista, urukeista en ole vielä valmis luopumaan, vaikka Tesjoella ne piestiin kolme kertaa...Viimeinen yritys siis.
Hyvikset taas omaavat juusto prosenttia aika paljolti, mutta hyvä niin.Pelasin yhden pelin miltein samalla listalla ja pieksin vastustajani, joka omasi varsin suuren bersu lauman.Minassin voisi tietty vaihtaa jouskariin, mutta joutuisin ostamaan yhden blisterin lisää RoGeja tai sitten käyttämään Faramirin metsäversiota, joka kylläkään ei pilaisi varmaankaan mitään (erilailla maalattu Damrod kuuluu jo armeijaan).
Jos otan käyttöön hyviksistäni tuon Helmi listan niin voin käyttää viisi pistettä pahiksiin, yhteen 2H weapon örkkiin.
EDIT:Pikku virhe on korjattu
Imrahil 135
7 Ranger of Gondor 49
7 Ranger of Gondor (spear) 56
10 Warrior of Minas Tirith (spear, shield) 90
10 Swan Knight of Dol Amroth 90
5 Citated Guard (spear) 45
5 Warrior of Minas Tirith (shield) 40
45 Hahmoa 3 Maittia 505 pts.
Lurtz 60
Joku-nimi(=Shagrat with shield) 60
3 Orc (2H Weapon) 15
6 Berserker 90
12 Uruk-hai (shield) 132
12 Orc (spear) 72
6 Uruk-hai (pike) 66
41 Hahmoa 6 Maittia 495 pts.
Eli tällaista, urukeista en ole vielä valmis luopumaan, vaikka Tesjoella ne piestiin kolme kertaa...Viimeinen yritys siis.
Hyvikset taas omaavat juusto prosenttia aika paljolti, mutta hyvä niin.Pelasin yhden pelin miltein samalla listalla ja pieksin vastustajani, joka omasi varsin suuren bersu lauman.Minassin voisi tietty vaihtaa jouskariin, mutta joutuisin ostamaan yhden blisterin lisää RoGeja tai sitten käyttämään Faramirin metsäversiota, joka kylläkään ei pilaisi varmaankaan mitään (erilailla maalattu Damrod kuuluu jo armeijaan).
Jos otan käyttöön hyviksistäni tuon Helmi listan niin voin käyttää viisi pistettä pahiksiin, yhteen 2H weapon örkkiin.
EDIT:Pikku virhe on korjattu
Viimeksi muokannut Elrohir, Pe 01.07.2005 14:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Hyvislista näyttää ihan hyvältä. Kannattaa justiinsa panostaa noihin DA:n ritareihin, koska Imrahilin läsnäolo tekee niistä melko hyviä. Jousia löytyy, kovia miehie eteen, halvempia keihäillä taakse.
Ainoa mitä voisi lisätä, olisi mightia jostain. Itse yritän aina saada kasaan 4 pinnaa, mutta toisinaan kyllä tulee käytettyä pelkää 3 mightin heroakin.
Nykyisellään itse käytän Beregondia Faramirin rinnalla tuomaan sen 4. might-pinnan, kun sen ei vie niin paljon pinnoja pois massalta. Tuohon listaan on Beregondia on vähän vaikea fluffillesti sijoittaa.
Pahislista on se perussetti. Jos tuota uudelleennimeämistä harrastaa, niin eipä Rautapihan johtoon kannata ottaa muita kuin "Sharzt" ja "Lugrat".
Ainoa mitä voisi lisätä, olisi mightia jostain. Itse yritän aina saada kasaan 4 pinnaa, mutta toisinaan kyllä tulee käytettyä pelkää 3 mightin heroakin.
Nykyisellään itse käytän Beregondia Faramirin rinnalla tuomaan sen 4. might-pinnan, kun sen ei vie niin paljon pinnoja pois massalta. Tuohon listaan on Beregondia on vähän vaikea fluffillesti sijoittaa.
Pahislista on se perussetti. Jos tuota uudelleennimeämistä harrastaa, niin eipä Rautapihan johtoon kannata ottaa muita kuin "Sharzt" ja "Lugrat".
Phil Kelly says "No!"
Hyvis lista on melko hyvä. Eihän se neljäs mahti nyt niin tärkeä ole. Pidät vain Amrothin ritarit lähellä imrahiliä niin hyvää tulee.
Mutta mikäs tuo on kun sinulla pahiksissa on 3x orc spear niin 15 pts? Vähän hämää se. Rautapihaan en paljoa perehtynyt joten vaikea sanoa. Vastaan kylläkin olen pelannut ja bersut mättää. Et ota yhtään Xboweja? Sillä minusta kannattaa AINA olla pieni määrä jousia mukana. Eipähän vastustaja pääse aivan niin helpolla ukkojensaliikuttamisessa. Mm Mordorin trackerit ovat pisteisiinsä nähden oiva valinta ampuvaksi yksiköksi jos ei halua tehdä perus pelennor listaa.
Hmmh osa tekstistä poikkeaa täysin asiasta ja muutenki kirjoitin epäselvästi, mutta toivottavasti oli jotain apua.
Mutta mikäs tuo on kun sinulla pahiksissa on 3x orc spear niin 15 pts? Vähän hämää se. Rautapihaan en paljoa perehtynyt joten vaikea sanoa. Vastaan kylläkin olen pelannut ja bersut mättää. Et ota yhtään Xboweja? Sillä minusta kannattaa AINA olla pieni määrä jousia mukana. Eipähän vastustaja pääse aivan niin helpolla ukkojensaliikuttamisessa. Mm Mordorin trackerit ovat pisteisiinsä nähden oiva valinta ampuvaksi yksiköksi jos ei halua tehdä perus pelennor listaa.
Hmmh osa tekstistä poikkeaa täysin asiasta ja muutenki kirjoitin epäselvästi, mutta toivottavasti oli jotain apua.
Elrondin Fight Paremmaksi!
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Katsoppa ylös tarkemmin siellä lukee kahden käden aseilla ja sitten itse listaan. Hyvis lista kaipaa mielestäni toista heroa joten ehdotan Beregondia upotettavaksi listaan. Muuten loistava lista paljon massaa ja niin edelleen. Pahis lista on melko normaali rautapiha lista.SacC kirjoitti: Mutta mikäs tuo on kun sinulla pahiksissa on 3x orc spear niin 15 pts?
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Juu olen muokannut...kiitos huomautuksesta.Beregornin voisi tietenkin listaan hankkia kolmen hahmon menetyksellä, mutta Imraa pois en ota ja jos otan niin lähtee myös naitit.Jousia ei nyt pahiksista löydy kun viimeksi ne vain veivät pisteitä ja olivat tiellä.Ei ollut oiken sopivaa skenua, (pelastuspartio, piiritetty)joissa Xbowt ovat mahtavia.
Juu, mutta kyllä niitä skenuja vielä tullee missä Xbowit jyrää. No niitä ei paljoa tarvitse, mutta kyllä vastustaja nyt vähän miettii kun srength 4 jouset astuvat esiin. No omapa listasi. Mutta imrahiliä ei pois. Mutta pahislistasi on perus rautapiha lista ja minastirith listasta pidän erityisesti.
Elrondin Fight Paremmaksi!
Oliskos vielä jotakin sanottavaa listoista?Eli kumpi lista kannattaa tehdä se Helmin Syväänteen juustottajat vai Valkoisen Kaupungin juustoiset vartijat?
SacC:lle:Itsekkin olen tuota mieltä, että pari jousta on hyvä olla, mutta katsotaan nyt (viime turneessa minulla oli 9 Xbowlla varustettua urukkia).Eipä ainakaan minulle tule hirveää päänvaivaa kuinka toimia pelissä kun urukit vain höökivät kuolaten eteenpäin.
SacC:lle:Itsekkin olen tuota mieltä, että pari jousta on hyvä olla, mutta katsotaan nyt (viime turneessa minulla oli 9 Xbowlla varustettua urukkia).Eipä ainakaan minulle tule hirveää päänvaivaa kuinka toimia pelissä kun urukit vain höökivät kuolaten eteenpäin.
Katsos pollari on tottunut lukemaan omia viestejään hehe, no ei...Pollari kirjoitti:Itse tajusin että, Helffi listaan 2helffiä ja Örkki listaan 2örkkiä. Todella juustoista.
Mut ei tehdä tästä offtopiccia oli vaan pakko sanoa.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Pollari kirjoitti:Häh?voi kirjoitti:Katsos pollari on tottunut lukemaan omia viestejään hehe, no ei...Pollari kirjoitti:Itse tajusin että, Helffi listaan 2helffiä ja Örkki listaan 2örkkiä. Todella juustoista.
Mut ei tehdä tästä offtopiccia oli vaan pakko sanoa.
Katsos about missään viesteissäsi ei ole järkeä, ohjaat kaikki harhaan ja aiheutat väärin käsityksiä.
Mutta miks aina valitan.... se on kivaa.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.