pystyykö lasgunista tehä plasmagunin
pystyykö lasgunista tehä plasmagunin
boltterista ainakin voi http://koti.mbnet.fi/zaruman/netti/plas ... eista.html
. mutta voiko lasgunista??
. mutta voiko lasgunista??
-warning OT-
Hehe.. luulin ettei kukaan tuota artikkelia vielä olisi huomannut.
-OT ended-
Tokihan lasgunistakin voit alkaa plasmaa vääntämään, mutta saattaisi tulla hiukan tökerön näköinen... Lasgun kun ei ole läheskään saman kokoinen kuin plasma/boltter.
Hehe.. luulin ettei kukaan tuota artikkelia vielä olisi huomannut.
-OT ended-
Tokihan lasgunistakin voit alkaa plasmaa vääntämään, mutta saattaisi tulla hiukan tökerön näköinen... Lasgun kun ei ole läheskään saman kokoinen kuin plasma/boltter.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Katsoppas tästä.
Eli kyllä se plasma menee pienempänäkin versiona.
Ota lasgun ja plasmapistooli. Leikkaa varovasti plasmapistoolin pää ja raidat irti. Leikkaa piippu pois ja leikkaa pieni aukko keskelle asetta. Aseta plasmapistoolin pää aseen päähän ja raidat keskelle asetta.
Plasma-ase on valmis mutta ei missään nimessä hieno.
Eli kyllä se plasma menee pienempänäkin versiona.
Ota lasgun ja plasmapistooli. Leikkaa varovasti plasmapistoolin pää ja raidat irti. Leikkaa piippu pois ja leikkaa pieni aukko keskelle asetta. Aseta plasmapistoolin pää aseen päähän ja raidat keskelle asetta.
Plasma-ase on valmis mutta ei missään nimessä hieno.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Riippuu miten taidot riittävät toteutukseen ja kokeilemalla oppii.
Lähinnä tuolla koolla tarkoitin sitä että plamapistoolin kärki saattaa olla liian korkea lasgunin eteen ja lasgunista nuiden raitojen mittaisen hahlon leikkaus olisi käytännössä aseen katkaisua.
Mutta mikäli taitoja ja halua riittää niin voi toki kokeilla tehdä plasmaa myös lasgunista.
Lähinnä tuolla koolla tarkoitin sitä että plamapistoolin kärki saattaa olla liian korkea lasgunin eteen ja lasgunista nuiden raitojen mittaisen hahlon leikkaus olisi käytännössä aseen katkaisua.
Mutta mikäli taitoja ja halua riittää niin voi toki kokeilla tehdä plasmaa myös lasgunista.
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
Eikö olekin kivaa, kun minä olen neuvomassa ihmisiä oikeaan suuntaan?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.