Rune kirjoitti:lähetetty vielä toinen osio kello 00:02. Katsotaan josko Grondis ottaa sen vastaan. ;) Parempi melkein ettei.
Mitä te olette ihan porukalla poltelleet? Tänään vasta on 30.6. ainakin minun kalenterini mukaan. huussi irkissä eilen sekoili samaan malliin. Juhannus hirttänyt päälle? Jos deadline on 30.6. klo 23:59:59, niin kyllä 30.6. klo 00:02 saa ihan vapaasti työnsä lähettää.
Yritän nuo ehtiä saada huomenna nettiin, tosin pääsen varmaan vasta joskus klo 17 jälkeen asian kimppuun.
Rune kirjoitti:lähetetty vielä toinen osio kello 00:02. Katsotaan josko Grondis ottaa sen vastaan. Parempi melkein ettei.
Mitä te olette ihan porukalla poltelleet? Tänään vasta on 30.6. ainakin minun kalenterini mukaan. huussi irkissä eilen sekoili samaan malliin. Juhannus hirttänyt päälle? Jos deadline on 30.6. klo 23:59:59, niin kyllä 30.6. klo 00:02 saa ihan vapaasti työnsä lähettää.
Yritän nuo ehtiä saada huomenna nettiin, tosin pääsen varmaan vasta joskus klo 17 jälkeen asian kimppuun.
Ihmeellistä, en ole ollut ainoa pösilö. Yöllä olin myös aivan varma siitä, että seinäkello on eri ajassa kuin koneen kello, vaikka samassa se oli. Yöllinen nolifetys *köh pilven poltto köh* alkaa selvästi vaatia veronsa.
Jatkuvasta punkkupöhnästä johtuen minä en edes tiedä viikonpäivää saatika sitten kellonaikaa. Kiitos Attilan, tiedän kuitenkin että deadline on tänään.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
Mutta! Mutta jossain välissä siellä luki että 29.6!! Varmasti luki!
Nääh, samapa tuo. Olisin sitten kirjoittanut ne sähellykseni tänään kello 23:58 tai jotain sellaista, joten samapa tuo. Yhtä kamalia ne kaikki ovat kuitenkin. Pitää lukiessa vain vääntää ajattelu-namikka puolelle teholle, niin ei tajua tekstien kamaluutta. Omiani en tule tulevaisuudessa vilkaisemaankaan.
Stenvall kirjoitti:Yöllinen nolifetys *köh pilven poltto köh* alkaa selvästi vaatia veronsa.
Jatkuvasta punkkupöhnästä johtuen minä en edes tiedä viikonpäivää saatika sitten kellonaikaa. Kiitos Attilan, tiedän kuitenkin että deadline on tänään.
Onko tästä tulossa "brassaillaan päihteidenkäytöllämme" topicci?
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
Pyh, ei tuu mitään. Ei oo runoilu meikäläisen juttu. Eikä kyllä myöskään runojen lukeminen, joten eipä Grompalta tarvitse tekelettä odottaa. Pilke silmäkulmassa lähdettiin tekemään, mutta parin ekan säkeen jälkeen meni hermot, ja sen kyllä huomaan, ei kukaan...
Hah, sinne meni, ja oli kyllä sellaista moskaa että kuolette nauruun. Sitten minä olen ainut kilpailija ja voitan. Ja sitten joudun kantamaan loppuelämäni titteliä "Sotun runomestari". Ja sitten kuolen häpeästä.
Taas täällä ryvetään itsesäälissä. Sama juttu kuin viime tarinakisassa.
Tässä alkaa kerääntymään toiveikkaita ajatuksia kunnes muistaa, että samalainen fiilis oli viime kerralla kunnes oli lukenut ensimmäisen tarinan ensimmäisen kappaleen. Sen jälkeen... pelkkää tuskaista häpeää oman raapustuksen puolesta.