Warhammer-runokisa?
- Blackguard
Kuinkahan moni pääsee Dalamarin tappolistalle raiskattuaan haikun? Tulee mieleen ainakin se Grondin hentai-haiku, mutta tämähän on sentään perhefoorumi, joten ei siitä sen enempää.
Whee, en jaksa odottaa että näen miten teidän surkeat viritelmänne pärjäävät minun umpisurkeille viritelmilleni.
Whee, en jaksa odottaa että näen miten teidän surkeat viritelmänne pärjäävät minun umpisurkeille viritelmilleni.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Mikäli oikein laskin, niin 40 sekalaista sairaan mielen tuotosta on mukana. Tempaisen nuo nettiin tänään/huomenna, ilmoitelkaa sen jälkeen jos joku on kadonnut minulta. Äänestys alkanee maanantaina, jotta ehditte valittaa mahdollisesti puuttuvista runoista (ja ehdin ne lisätä). Koitin kyllä katsella että kaikki on koottuna samaan kansioon, mutta tiedä sitten miten onnistui, noita oli kuitenkin sen verran monta.
Jos kahdessa tunnissa ehtisi jotain väkertää niin mahtaisiko se päästä armolla mukaan? 
Edit: Alle 20 min siinähän vain meni...
Edit: Alle 20 min siinähän vain meni...
Viimeksi muokannut Thelacan, Pe 01.07.2005 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
- Blackguard
- Kriegsminister
- Kriegsminister
http://personal.inet.fi/clan/silverhammer/runokisa/
Hiiri alkoi pätkiä, joten jouduin heittämään nuo Wordin läpi jonkinlaiseksi html:ksi, koettakaa saada niistä jotain tolkkua. Näkyy nuo ainakin Firefoxilla ja IE:llä toimivan. Karun näköisiä, mutta en ehdi nyt kirjoitella tyylitiedostoja. Katsokaa, että omanne on suurinpiirtein oikeannäköinen ja että kaikki lähettämänne ovat mukana. YV:tä tarvittaessa.
Hiiri alkoi pätkiä, joten jouduin heittämään nuo Wordin läpi jonkinlaiseksi html:ksi, koettakaa saada niistä jotain tolkkua. Näkyy nuo ainakin Firefoxilla ja IE:llä toimivan. Karun näköisiä, mutta en ehdi nyt kirjoitella tyylitiedostoja. Katsokaa, että omanne on suurinpiirtein oikeannäköinen ja että kaikki lähettämänne ovat mukana. YV:tä tarvittaessa.
- Lihamestari
- Omenapoika
jou beibe, äänestämään.
Viimeksi muokannut Omenapoika, Pe 01.07.2005 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Joo. Grondi arvosteli ja laitto paremmuusjärjestykseen. Kiitos ja näkemiin, nähdään vuoden päästä!Omenapoika kirjoitti:jou beibe, olin viides. Tässäkö tämä sitten oli?
...
Ei, ei ollut tämä vielä tässä. Kaikki osallistuneet äänestävät ja sitten katsotaan kenen aivopieru sai eniten ääniä. Mutta Grond informoi vielä äänestämisestä tarkemmin.
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Katsotaan nyt viikonloppu olenko unohtanut jonkun runon listaamatta. Maanantaina aletaan äänestellä.pamp-pu kirjoitti:Milloinkas sopii äänestää, ja millä systeemillä? Samalla tavalla kuin tarinakisassakin?
Nuo olivat siis vasta kilpailunumerot, eivät sijoitukset. Täytyy sellainenkin pikkuseikka kuin äänestys hoitaa ennen lopputuloksia ;o).Omenapoika kirjoitti:jou beibe, olin viides. Tässäkö tämä sitten oli?
-
Stenvall
Mutta tuolla on ainakin yksi Sotusta kertova runo.Grond, suuri, mahtava ja erehtymätön moderaattorimme, jota jokaisen tulisi kunnioittaa ja palvoa, säännöissä kirjoitti:Kuten kilpailun nimikin jo sanoo, lyriikkaa on tarkoitus kirjoittaa, ja liittyen joko Warhammer Fantasy- tai Warhammer 40k-ympäristöihin.
- Kriegsminister
Grondilta tuli errata jossain vaiheessa jossa hän totesi suunnilleen: "Lähettäkää mitä haluatte, hyväksyn mitä haluan :o)" (tai jotain tuon suuntaista). Se tosin katosi Offin mukana tämän topikin siivouksessa.
Editin':
Editin':
Saati sitten 18.Lihamestari kirjoitti:Varmaan tosi vaikea arvata, kenen runo numero 8 on. Huhhuh.
Himmel, sukeltakaa!