"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten murskata Empire chaaoksella 1500pts pelissä?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
WarBoss^
Viesti:

Miten murskata Empire chaaoksella 1500pts pelissä?

Viesti Kirjoittaja WarBoss^ »

Niin 1500pts ja mul on kaamoksen Nurgle mortal armeija mitkä yksiköt ovat tehokkaimpia empierua vastaan?
Olen ajatellut ottaa 3 Lv2 maagia peliin onko hyvä idea?
okka
Viesti:

Re: Miten murskata Empire chaaoksella 1500pts pelissä?

Viesti Kirjoittaja okka »

WarBoss^ kirjoitti: Olen ajatellut ottaa 3 Lv2 maagia peliin onko hyvä idea?
jos otata 3 maagia älä ainakaan ota niille nurglen merkkiä ;)
Mut mikä puree Empireen? Minkäslaisella kokoonpanolla empiret on tälläkertaa liikkeessä? Knightit ainakin puree(?)
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

kaikki nopea ja kova on hyvää (chariotit schosenit furyt)
sitte kovawardinen ja panssaroitu exalted tai kaksi great weponeilla
nii ja screeniä houndeista ja beast herdeirsta
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Suosittelen fureja, maraudereja, koiria ja nihtejä.
En suosittele kärryjä tai warruja.
Darfen Makuro

Viesti Kirjoittaja Darfen Makuro »

hevosella varustettu lordi on kova sana ja myös tietenkin ratsu miehet
Eternity is just a matter of an opinion.....
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

donkey kirjoitti:hevosella varustettu lordi on kova sana ja myös tietenkin ratsu miehet
miten saat 1500p peliin loordin?

itse aiheeseen: Maageille ei kannata ottaa Nurglen merkkiä joten suosittelen että et ota kolmea maagia jos haluat niille välttämättä nurglen merkit. Ritaritkin ovat hyviä. Kärryjä vain jos vastustajalla ei ole tykkejä jos niitä on suosittelen furiesseja.
Darfen Makuro

Viesti Kirjoittaja Darfen Makuro »

wups... muisti pätkös..heh no kuitenkin Tzeentchin magiasta on apua ja paljon... spawnit hyödyttää ja miten ne on merkitty itse neuvoisin kahta jotka ovat slaanesh ja khorne..
Eternity is just a matter of an opinion.....
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Paljon nopeaa ja lujaa klosikka hordea. Useita 4-5 ritarin yksikköa, joista yhksi on hyvä upittaa choseniksi. furyt on kans hyviä. Warrut on hyvä jättää pois, niillä ei tee mitään. Ja sitten nihdeillä yms liikut coverissa vastustajan luokse ja jos on pakko astua pois coverista katso että tykillä on mahdollista ampua vain 1 ritari.

Myös koiria on hyvä ottaa screeniksi, ja niillä on hauskaa häröillä vastustajan luonna.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

donkey kirjoitti:wups... muisti pätkös..heh no kuitenkin Tzeentchin magiasta on apua ja paljon... spawnit hyödyttää ja miten ne on merkitty itse neuvoisin kahta jotka ovat slaanesh ja khorne..
KROHOM!
Niin 1500pts ja mul on kaamoksen Nurgle mortal armeija mitkä yksiköt ovat tehokkaimpia empierua vastaan?
Olen ajatellut ottaa 3 Lv2 maagia peliin onko hyvä idea?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Ota chariotti jos pystyt suojaamaan sitä kanuunalta. Chariottiin voisit laittaa exalted championin. Lisäks sitte kolme tai kaksi 5-6 ritarin rykmenttiä joita jokaista suojaa ampumiselta koirarykmentti. Warrioreita älä ota kuin enintään 1 rykmentti jolle ei missään nimessä chosenia. Marauder horsemaneja 1-2 rykmenttiä voisi olla hyvä lisä. Ja jos otat ChariotHeron lisäksi vielä 2 taikuria niin voisit tehdä taioillakin jotain kivaa.
mEnths

Viesti Kirjoittaja mEnths »

http://www.warhammer-empire.com/chaosvempire.htm

Näyttää kaaoksen vahvuudet empiren silmin ja empiren vahvuudet kaaosta vastaan. Kannattaa lukaista, toivottavasti auttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”