Kesä, ja ensimmäinen kerta tällaista kisaa, kukaan ei ole vireessä :o). Mikäli oikein muistan, tarinakisassakin toisella kertaa taso oli korkeampi kuin ekalla yrittämällä. Vuonna 2006, jos järkätään tämä uudelleen, taso onkin jo katossa.Andros kirjoitti:aika harvassa ovat hyvät runot tuolla (ei millään pahalla) ;)
Warhammer-runokisa?
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Sitten minäkin teen samoin. Vastuusi on minun, minun vastuuni on myös sinun. Muista, seurauksista täytyy kärsiä, kukaan ei ole täydellinen... ei edes se poikkeuksellinen mieli, joka sinulta pääsi vapaaksi. Ihmisiä ei voi kahlita, ei edes niitä, jotka luulit olevat sidottu tahtoosi.Rune kirjoitti:Pamp-pu, lainaahan sitä köydenpätkää. Hirttäydyn tässä saman tien.huussi kirjoitti:Rune, sinä loit minut. Olet osa minua, minä olen osa sinua.
Enen, enen.Tapsa kirjoitti:Ä-kirjaimessa ei ole pilkkuja vaan pisteitä.Froggy kirjoitti:Suomen kieliopin mukaan sanat rap ja rappi kirjoitetaan ilman ä:n pilkkuja, sillä se on sanan alkuperäinen kirjoitusmuoto. Älkääkä väittäkö vastaan, minulta meni pisteitä tämän takia ainetta kirjoittaessani.Dimensus kirjoitti:...sillä viestissäsi oli paha kielioppivirhe: viittasit sanaan räp...
No, äläs nyt Rune suutahda. Vaikka tuossa onkin mukana pari aika ala-arvoista viritelmää, niin neljästäkymmenestä oli kuitenkin valtaosa tosissaan kirjoitettuja, tai ainakin näppärällä tavalla hauskoja.
edit: *merkkaa sanan "pervostua" suomen kielen sanakirjaansa*
Ja mitä räppiin tulee, niin sitäkin on monenlaista. Tuo meidän versiomme onkin paremmasta päästä.
Ai hitto mie olen muuten natsi.
Jatkakaa vaan släppimistänne. /slaps every ääliö on board.
edit\\ Shitto, monen minuutin sattumanvarainen näppiksenhakkaaminen katosi kuin tuhkatuuleen. What a waste...
Viimeksi muokannut Rune, Pe 01.07.2005 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Minä tulin ja siivosin. Olkaa hyvät älkääkä kommentoiko runoja julkisesti ennen kuin kilpailu on ohi, sillä se saattaa vaikuttaa muidenkin äänestyskäyttäytymiseen.Coridus kirjoitti:Oi suuri Grond! Tule ja siivoa tämä OT!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tuo siis ystävällisesti sanottuna. Niille, jotka eivät ymmärrä hienovaraisia viestejä, käännös Grondiksi:The Captain kirjoitti:Olkaa hyvät älkääkä kommentoiko runoja julkisesti ennen kuin kilpailu on ohi, sillä se saattaa vaikuttaa muidenkin äänestyskäyttäytymiseen.
Seuraava, joka arvostelee kilpailutöitä Sotavasarassa jossakin muussa kuin äänestysketjussa ennen äänestyksen päättymistä saa moukarista.
Kyllä, Grond-setä. *sulkee suuren suunsa*Grond kirjoitti:Tuo siis ystävällisesti sanottuna. Niille, jotka eivät ymmärrä hienovaraisia viestejä, käännös Grondiksi:The Captain kirjoitti:Olkaa hyvät älkääkä kommentoiko runoja julkisesti ennen kuin kilpailu on ohi, sillä se saattaa vaikuttaa muidenkin äänestyskäyttäytymiseen.
Seuraava, joka arvostelee kilpailutöitä Sotavasarassa jossakin muussa kuin äänestysketjussa ennen äänestyksen päättymistä saa moukarista.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Jänniä rävellyksiä, taso on liian tasaista. Tekisi mieli iskeä boikottiin mokoma kisa kun on äänestäminen niin vaikeata. Taino oli. Mutta toivottavasti huussi ei ainakaan voita, voisi muu sotu-maailma kohahtaa, ja weekkis pisteen pistää touhuillemme.
Ja jos Grondia on uskominen, niin kirjain ''e'' on aika kaukana ''o'':sta
.
Ja jos Grondia on uskominen, niin kirjain ''e'' on aika kaukana ''o'':sta
- Kynä-ääliö
Hui kauhea, kun on paljon runoja. Olisi kyllä ollut minulle vaikea paikka arvostella ja pisteyttää. Hmph... kun en runoja muutenkaan koskaan jaksa lukea. Pitäisi varmaan oma keskeneräinen rävellys tehdä valmiiksi kun kerran aloitettiin ja postittaa sitten tänne. Riimittelyä kerrakseen
.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Kriegsminister
- Kriegsminister