Nagashin special rulet?
Nagashin special rulet?
Rupesi kiinnostamaan toi ikivanha Nagash ihan yllättäen. Vois vaikka käyttää kaverien kanssa pelatessa jos keksis hyvän fluffin... että jos joku vois ystävällisesti antaa mulle Nagashin profiilin ja special rulet, please...
-
Goblinisti
- Viesti:
Re: Nagashin special rulet?
Käsittääkseni hänen fluffinsa on jo kirjoitettu ja kiveen hakattu. Fluffi tarkoittaa tautstatarinaa, profiili ja special rulet ihan vaan profiilia ja special ruleja.Melkhior kirjoitti:Vois vaikka käyttää kaverien kanssa pelatessa jos keksis hyvän fluffin...
Taasko joku topikki joka koskee Nagashia? Hyvänen aika sentään. Olen niin kyllästynyt näihin että sanon vain, että kokeile hakua.
Nagashille ei löydy sääntöjä, paitsi 5. edikan kirjasta joiden. 6. edikkaan sitä ei saa sopimaan tarpeeksi tasapainoisesti, ilman että olisi ilmiselvästi ristiriidassa fluffin (meow!) kanssa.
Ja jos kaipailet sääntöjä, niin yhdestä Nagash-ketjusta saat ne, ehkä.
OT: Tässäkin ketjussa tapettiin 5 kissanpoikasta. (Lainauksia ei lasketa) /OT
Nagashille ei löydy sääntöjä, paitsi 5. edikan kirjasta joiden. 6. edikkaan sitä ei saa sopimaan tarpeeksi tasapainoisesti, ilman että olisi ilmiselvästi ristiriidassa fluffin (meow!) kanssa.
Ja jos kaipailet sääntöjä, niin yhdestä Nagash-ketjusta saat ne, ehkä.
OT: Tässäkin ketjussa tapettiin 5 kissanpoikasta. (Lainauksia ei lasketa) /OT
- Kynä-ääliö
Heihei! Löysin tämmöisen Rumors and Rumblings jutun:
Q. I´ve heard a rumour about that Nagash the Black will not apear in Warhammer any more. Is this true or not?
A. Nagash will return, but not for some time (Gav).
Ollut todennäköisesti 100 000 000 000 kertaa esillä täällä mutta yt on 100 000 000 001 kertaa
Tässä on nyt kuitenkin sen säännöt, menet sinne Special Characters kohtaan
Q. I´ve heard a rumour about that Nagash the Black will not apear in Warhammer any more. Is this true or not?
A. Nagash will return, but not for some time (Gav).
Ollut todennäköisesti 100 000 000 000 kertaa esillä täällä mutta yt on 100 000 000 001 kertaa
Tässä on nyt kuitenkin sen säännöt, menet sinne Special Characters kohtaan
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Päätitkö edes koskaan kokeilla linkkisi toimivuutta? Tai mietitkö ollenkaan mahtoiko tuo sivusto olla laiton jonka takia siellä ei ole enää mitään?
Ja haulla meinasin tuota sotavasaran ikiomaa hakua, ei voi olla niin vaikeaa ajatella itse, eihän?`Huoh...
Edit: No minulla ei kyllä toimi? Ensin näkyvät joiden jälkeen ohjaavat jonnekkin random-sivustolle. Jos pysäytän latauksen niin eivät ne linkit siltikään toimi.
Viimeksi muokannut Thelacan, Ma 04.07.2005 02:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kynä-ääliö
Kyllä kokeilin linkkiä ja toimi ihan hyvin?
Ja kokeilin MYÖS Sotun hakua, mutta tuo sama linkki oli edellisessäkin topicissa.
Ja kokeilin MYÖS Sotun hakua, mutta tuo sama linkki oli edellisessäkin topicissa.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/