Maastokuvioinnin värit hukassa.
-
Captain Pena
Maastokuvioinnin värit hukassa.
Niin, huomasin tällaisen GW:n sivuilla. Tuli vain mieleeni, että tuo sopisi aavikkoteema-marsuilleni, kuin nyrkki silmään. Niin voisiko joku ei-näin-puusilmäinen, kuin minä kertoa mikä voisi olla kyseisen camon pohjaväri. Jos tälläinen aihe on jo olemassa, olen pahoillani turhasta postausksesta.
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.
-
Captain Pena
Nähäänkö me nyt ihan sama kuva. Mulla näkyy ainaki sellainen hiekkacamo IG. Joten en usko että saan hiekan väriä valkoisella/harmaalla. Ellet sitten tarkoittanut sitä itse panssarointia, kun minä meinasin niitä vaatteita. Tulipas sekaisa viesti.Jc kirjoitti:Valkoinen/harmaa camo alueisiin
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Öööö... Siis onko sinulla tarkoituksena saaha camo kuvionti pohjamaalilla(sarkasmia)? Tarkoitin että esimerkiksi maalaat pohjan valkealla-->drybrushia bad moon yellowilla-->drybrushia kommando khakilla--->drybrushia bleached bonella ja siihen lisäät camo kuvioinnin ja maalat armorit. Tätä minä tarkoitin.Captain Pena kirjoitti:Nähäänkö me nyt ihan sama kuva. Mulla näkyy ainaki sellainen hiekkacamo IG. Joten en usko että saan hiekan väriä valkoisella/harmaalla. Ellet sitten tarkoittanut sitä itse panssarointia, kun minä meinasin niitä vaatteita. Tulipas sekaisa viesti.Jc kirjoitti:Valkoinen/harmaa camo alueisiin
Älkääkä sanoko että maali valinta oli huono sillä laitoin esimerkkinä ulkomuistista maalien värit jotka olisivat edes hiuka sinne päin...
-
Captain Pena
Meinaan siis maalata Aavikkomarsuni tuon kyseisen camon pohjaväreillä, eli jätän nuo mustat laikut ja oranssit pisteet pois. Siis sen vaatteen taustan värillä marsujen panssarit. Nuo IG-ukkelin panssarin värit saa jättää kokonaan pois. En taida itsekkään pysyä enään kärryillä...
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Ahaa! Nyt meikällekin selvisiCaptain Pena kirjoitti:Meinaan siis maalata Aavikkomarsuni tuon kyseisen camon pohjaväreillä, eli jätän nuo mustat laikut ja oranssit pisteet pois. Siis sen vaatteen taustan värillä marsujen panssarit. Nuo IG-ukkelin panssarin värit saa jättää kokonaan pois. En taida itsekkään pysyä enään kärryillä...
-
Captain Pena
Öh... siis, niin. Valkonen tulee (kai) aivan pohjalle, mutta mitä ne muut värit siinä pohjalla ovat. Siis siinähän on sellainen hiekanvärinen pohja, siinä IG:ssä. Selvennys: Pohjamaali(?)->Drybrush(?)->Hikutus (Bleached bone..?). Pointtini oli, että mitä maaleja noihin (?)-kohtiin.
Hoh. Epäselvenee koko ajan..
Hoh. Epäselvenee koko ajan..
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.
- TietoPredator
Miksei se saman artikkelin Wasteland-sivu kelpaa?
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
Captain Pena
-
Captain Pena
En _tiedä_, mutta tuo arvelin, koska se on vaaleampaa.Imperial Dwarf kirjoitti:Miksi kysyit kun kerran tiedät itse paremmin?Captain Pena kirjoitti:Tuota, itse pistäisin Graveyard Earthin tilalle Desert yellowin.Imperial Dwarf kirjoitti:Tee näin:
graveyard earth -> kommando khaki -> highlightit bleached bonella
Tietopredator, kuten huomaat(?), linkkini figu on enemmän hiekän värinen. Tuo Wastelandin ''pää'' camo näyttää pikemminkin jonnekkin viidakkoon, tai soramontulle soveltuvalta.
Paras kai vain koettaa tuota Desert yellow -> Commando khaki -> Bleached bone. Pahoittelen epäselviä viestejäni.
Huvinsa kullakin.
Aloitteleva SM-pelaaja.
Aloitteleva SM-pelaaja.