"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maastokuvioinnin värit hukassa.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Captain Pena

Maastokuvioinnin värit hukassa.

Viesti Kirjoittaja Captain Pena »

Niin, huomasin tällaisen GW:n sivuilla. Tuli vain mieleeni, että tuo sopisi aavikkoteema-marsuilleni, kuin nyrkki silmään. Niin voisiko joku ei-näin-puusilmäinen, kuin minä kertoa mikä voisi olla kyseisen camon pohjaväri. Jos tälläinen aihe on jo olemassa, olen pahoillani turhasta postausksesta.
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Valkoinen/harmaa camo alueisiin ja armori/kypärä ym. osiin musta.
Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, en vastaa mistään jos pilaat vigusi minun ohjeita noudattamalla :P...
Captain Pena

Jc kirjoitti:Valkoinen/harmaa camo alueisiin
Nähäänkö me nyt ihan sama kuva. Mulla näkyy ainaki sellainen hiekkacamo IG. Joten en usko että saan hiekan väriä valkoisella/harmaalla. Ellet sitten tarkoittanut sitä itse panssarointia, kun minä meinasin niitä vaatteita. Tulipas sekaisa viesti.
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Jc42

Captain Pena kirjoitti:
Jc kirjoitti:Valkoinen/harmaa camo alueisiin
Nähäänkö me nyt ihan sama kuva. Mulla näkyy ainaki sellainen hiekkacamo IG. Joten en usko että saan hiekan väriä valkoisella/harmaalla. Ellet sitten tarkoittanut sitä itse panssarointia, kun minä meinasin niitä vaatteita. Tulipas sekaisa viesti.
Öööö... Siis onko sinulla tarkoituksena saaha camo kuvionti pohjamaalilla(sarkasmia)? Tarkoitin että esimerkiksi maalaat pohjan valkealla-->drybrushia bad moon yellowilla-->drybrushia kommando khakilla--->drybrushia bleached bonella ja siihen lisäät camo kuvioinnin ja maalat armorit. Tätä minä tarkoitin.

Älkääkä sanoko että maali valinta oli huono sillä laitoin esimerkkinä ulkomuistista maalien värit jotka olisivat edes hiuka sinne päin...
Captain Pena

Meinaan siis maalata Aavikkomarsuni tuon kyseisen camon pohjaväreillä, eli jätän nuo mustat laikut ja oranssit pisteet pois. Siis sen vaatteen taustan värillä marsujen panssarit. Nuo IG-ukkelin panssarin värit saa jättää kokonaan pois. En taida itsekkään pysyä enään kärryillä...
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Jc42

Captain Pena kirjoitti:Meinaan siis maalata Aavikkomarsuni tuon kyseisen camon pohjaväreillä, eli jätän nuo mustat laikut ja oranssit pisteet pois. Siis sen vaatteen taustan värillä marsujen panssarit. Nuo IG-ukkelin panssarin värit saa jättää kokonaan pois. En taida itsekkään pysyä enään kärryillä...
Ahaa! Nyt meikällekin selvisi :D... No kait sen sillä valkoisella saa... Ainakin minä teksisin niin...
Captain Pena

Öh... siis, niin. Valkonen tulee (kai) aivan pohjalle, mutta mitä ne muut värit siinä pohjalla ovat. Siis siinähän on sellainen hiekanvärinen pohja, siinä IG:ssä. Selvennys: Pohjamaali(?)->Drybrush(?)->Hikutus (Bleached bone..?). Pointtini oli, että mitä maaleja noihin (?)-kohtiin.
Hoh. Epäselvenee koko ajan..
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Tee näin:

graveyard earth -> kommando khaki -> highlightit bleached bonella
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Miksei se saman artikkelin Wasteland-sivu kelpaa?
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Captain Pena

Imperial Dwarf kirjoitti:Tee näin:

Tuota, itse pistäisin Graveyard Earthin tilalle Desert yellowin.
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Captain Pena kirjoitti:

Miksi kysyit kun kerran tiedät itse paremmin?
Captain Pena

Imperial Dwarf kirjoitti:
Captain Pena kirjoitti:

Miksi kysyit kun kerran tiedät itse paremmin?
En _tiedä_, mutta tuo arvelin, koska se on vaaleampaa.

Tietopredator, kuten huomaat(?), linkkini figu on enemmän hiekän värinen. Tuo Wastelandin ''pää'' camo näyttää pikemminkin jonnekkin viidakkoon, tai soramontulle soveltuvalta.

Paras kai vain koettaa tuota Desert yellow -> Commando khaki -> Bleached bone. Pahoittelen epäselviä viestejäni.
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”