"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelikenttä

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Rinkeli kirjoitti:Miksi hitossa pitää käyttää sentteja? Koska tuumillehän tää peli on suunniteltu.
Miksi hitossa ei voisi käyttää senttejä, jos ne ovat selkeämpi mitata kuin GW:n 2,5cm tuumilla/virallisilla 2.54cm tuumilla/ihan GW:n suosittelemilla 2cm tuumilla. Tuossa on kolme vaihtoehtoa joista 2cm on selkein ja reiluin. Ei mene pelikaverin kanssa GW:n ja viralliset tuumat sekasin.

/EDIT: Tosiaan, se tuuma on 2,54cm.
Viimeksi muokannut Froggy, La 02.07.2005 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
k3kkuli

Viesti Kirjoittaja k3kkuli »

Eiköhän ne GW:n tuumat ole ihan virallisten tuumien kokoiset vai väitätkö että GW on keksinyt uuden mittayksikön (ja kyllä senteillä pelaaminen on mahdollista asiasta kerrotaan rulebookin takaosassa eli 1"=2cm ja Lotrissa tämä on vielä yleisempää)
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Froggy kirjoitti:Miksi hitossa ei voisi käyttää senttejä, jos ne ovat selkeämpi mitata kuin GW:n 2,5cm tuumilla/virallisilla 2.52cm tuumilla/ihan GW:n suosittelemilla 2cm tuumilla.
Virallinen tuuma on sitten 2,54 cm. Ei sillä että sitä kukaan mitatessa erottaa.
Set fire to the family tree.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Quetzl kirjoitti:Eiköhän ne GW:n tuumat ole ihan virallisten tuumien kokoiset vai väitätkö että GW on keksinyt uuden mittayksikön (ja kyllä senteillä pelaaminen on mahdollista asiasta kerrotaan rulebookin takaosassa eli 1"=2cm ja Lotrissa tämä on vielä yleisempää)
GW on keksinyt monta uutta mittayksikköä. LotRin tuuma vs. sentti -muuntosysteemi muuttaa jopa mittasuhteita (äijät liikkuvat sentteinä lyhyemmän matkan kuin tuumina, mutta banneri vaikuttaa sentteinä isommalle alueelle kuin tuumina), ja GW:n mittatikkujen tuumat ovat "noin" tuuman mittaisia. Yleensä jos vastapelaaja haluaa välttämättä käyttää GW:n mittatikkua pelissä, en pane vastaan, mutta käytän itse aina rehellistä rullamittaa ja hyödyn 18" matkalla jo vähintään puoli senttiä, kun vastustajan muka-18" charge ei yllä, mutta minun yltää...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
k3kkuli

mikä älynväläys GW:llä taas on käyny ku ei voi oikeita mittayksikköjä käyttää (btw kuka käyttää GW:n mittatikkuja)
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

Minä. Se on aina siinä vieressä jos vastustaja alkaa käydä hermoille.
niin... tänäänkin...
Marneus calgar

Viesti Kirjoittaja Marneus calgar »

Itse en suosittelisi ruohomattoa sillä siihen kuluu helposti reikiä. Itse käytän askartelukaupoista saatavaa huopa mattoa.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Marneus calgar kirjoitti:Itse en suosittelisi ruohomattoa sillä siihen kuluu helposti reikiä. Itse käytän askartelukaupoista saatavaa huopa mattoa.
Mitä ihmettä sinä teet ruohomatollesi jos siihen kuluu reikiä? Tai, älä kerrokkaan.
- Kynä-ääliö
k3kkuli

itseltänihän ei myöskään ruohomattoa löydy vaan yksinkertaisesti vihreä kangas
ja kyllä siitä se flokki putoilee paikoin eli tulee laikkuja (mutta että reikiä?)
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Quetzl kirjoitti:itseltänihän ei myöskään ruohomattoa löydy vaan yksinkertaisesti vihreä kangas
ja kyllä siitä se flokki putoilee paikoin eli tulee laikkuja (mutta että reikiä?)
Ainakaan itselläni ei ole ruoho matosta vielä noin paljon varissut, kyseessä lienee valmistusvirhe (?).
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

puolisukeltaja kirjoitti:
Quetzl kirjoitti:itseltänihän ei myöskään ruohomattoa löydy vaan yksinkertaisesti vihreä kangas
Ainakaan itselläni ei ole ruoho matosta vielä noin paljon varissut, kyseessä lienee valmistusvirhe (?).
Kumma... Liekkö meidän matot samasta virheellisestä sarjasta...
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Tosiaankin ruohomatolle ei saa laittaa mitään painavaa, ainakaan noille vanhan mallisille(jos ne on muuttuneet?), koska siihen painuu vaaleampia jälkiä aina painavan esineen alle aitoja kiviä yms.

Itselläni on käytössä 180cm kertaa metri pöytä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”