Taikataikinasta pientä korviketta greenstuffille.
Taikataikinasta pientä korviketta greenstuffille.
Tässä tuli mietiskeltyä ja tuli mieleeni: Greenstuffia kun ei ole aina tarjolla niin miksenpä tekisi figuja taika taikinasta? No tein taikataikinaa, otin rautalankaa, muotoilin rautalangasta figulle luurangon ja rupesin peittämään rautalankaa taika taikinalla. Tein yhteensä kolme figun alkua ja laitoin kuivumaan, laitoin ylimääräisen taika taikinanpakastimeen (kuinkahan kauan se siellä selviää?). Olen itse sitä mieltä että figuista tuli aika hienoja näin aluksi joten pitänee figujen kuivuttua vääntää viellä detaljeja ja veistellä.
Jos haluat tehdä omaa taika taikinaa tee näin: ota suolaa, vehnäjauhoja, öljyä ja vettä. Sekoita kuivat aineet pöttiin ja lisää vähän öljä. Laita pöttiin hieman vettäja seikoita kädelläsi , Jos/kun taika taikinasta tulee sellaiseksi velliksi lisää suolaa ja vehnäjauhoja tarvittaessa myös öljyä. Lisäile muita aineita paitsi vettä kunnes taika taikinasta tulee haluamallasi tavalla muovailuvahamaista (itse suosin mahdollisimman kiinteää) .
Jatka hommaa kuin aidolla greenstuffilla.
Huom: en ole varma että taika taikinasta saa mitään kunnon pieniä detaljeja kuten greenstuffilla tai milliputilla joten varaa jompaa kumpaa tai kumpaakin detaljeihin.
Jos haluat tehdä omaa taika taikinaa tee näin: ota suolaa, vehnäjauhoja, öljyä ja vettä. Sekoita kuivat aineet pöttiin ja lisää vähän öljä. Laita pöttiin hieman vettäja seikoita kädelläsi , Jos/kun taika taikinasta tulee sellaiseksi velliksi lisää suolaa ja vehnäjauhoja tarvittaessa myös öljyä. Lisäile muita aineita paitsi vettä kunnes taika taikinasta tulee haluamallasi tavalla muovailuvahamaista (itse suosin mahdollisimman kiinteää) .
Jatka hommaa kuin aidolla greenstuffilla.
Huom: en ole varma että taika taikinasta saa mitään kunnon pieniä detaljeja kuten greenstuffilla tai milliputilla joten varaa jompaa kumpaa tai kumpaakin detaljeihin.
-
The Chaos Cell
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Väinämöinen
Taikataikina ei ole syötävää, vaikka onkin taikina nimistä.
Mutta täytyy koittaa tuotakin. Täällä tulee kaikilta todella hyviä ideoita. Olen viimeksi lukenut viiran käytöstä ruohona, edamin ympäröivästä punaisesta "muovista" jota voi käyttää modeloimiseen. Ja nyt taikataikina...
Ei minulle tulisi tällaiset asiat mieleen...
Mutta täytyy koittaa tuotakin. Täällä tulee kaikilta todella hyviä ideoita. Olen viimeksi lukenut viiran käytöstä ruohona, edamin ympäröivästä punaisesta "muovista" jota voi käyttää modeloimiseen. Ja nyt taikataikina...
Ei minulle tulisi tällaiset asiat mieleen...
no voihan tota yrittää lakata/tehä jotain muuta, kuten sivellä ihan tosiohut kerros jotain juttua, kuten white stuffia, tai muuta ovelaa gs:ää halvempaa, niin pitää sitä vähän enemmän kassa.. ei tolla tyylillä varmaan ihan tälläsiä wh-kokosia figuja tehä, mutta jotain omia inkvisiittor-tyylisiä figuja ja jos niille teette viel omat säännöt, niin mikäs siinä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
ChaosBonzai