Onko olemassa ketään yhtä hidasta kuin minä !!
-
Maverick3651
Älä välitä, mä oon keränny marineitä 5 vuotta enkä vieläkään osaa kunnolla pelata... no itseasiassa aloitin pelaamaan viimme vuonna pelaamaan.. kannattaa hankka uusi space marineitten kodexsi, koska niillä on aivan vitsin paljon enemmän erikoisuuksi kuin vanhassa esim. devastator ryhmän voi muuttaa eliteiks, kaikille commandeireille tulee invu save, auspex saa ampuu enen pelin alkua kaikenlaisii jolla on scaouttejen erikoisuus maksaa vain 2 pts.
Tollasta noin... ittelläni rupesi menemään paremmin kun ostin uuden marineitten codexsin..
Tollasta noin... ittelläni rupesi menemään paremmin kun ostin uuden marineitten codexsin..
- Warcrafter
Öööö... Noi kaks "erikoisuutta" saa aikaan vaan chapter traiteilla ja sillo joutuu myöskin valitteen takaiskun. Ja mitä tohon auspexiin tulee niin sen se sai mun muistaakseni tehä jo aikasemmassa kodexissa.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
11 vuotiaana tuli ensimmäinen altistuminen kytkoolle,silloin maalailtiin kaverin maaleilla niitä smurffeja sentin paksuudella
.
Sitten homma lannistu vuodeksi pariksi ja sitten taas ostelin ukkoja,khorne bersuja tosin tälläkin kertaa vain maalausmielessä.
Myöhemmin tuli sitten päästyä tampereen Fantsuun tet:tiin,siellä sitten istuskeltiin ja katteltiin kielipitkällä kabinettia ja white dwarffeja ja ihmeteltiin että mitä piruja nuo vaalean oranssit mechat oikeen on.Tähän väliin mahtuu vielä lyhyt Lotr jaksokin kun pienempi veli niitäkin meni hankkimaan.
Viime vuoden lopussa sitten iski se pahempi kytkoo-kuume ja pukki kantoi kotiin ~1250p marsuja DIY-chapteria varten,vielä tosin epäuskoisena omiin taitoihin odottaa 5 termistä,4 sniper scouttia ja whirla/rhino maalia,osa valmiina melkein,toiset scoutit blisterissä."Alkuperäiset" 1250p on maalinsa saaneet,maalaisin uudestaan kyllä ellei maalien poisto olis niin pirun hankalaa.
Sitten homma lannistu vuodeksi pariksi ja sitten taas ostelin ukkoja,khorne bersuja tosin tälläkin kertaa vain maalausmielessä.
Myöhemmin tuli sitten päästyä tampereen Fantsuun tet:tiin,siellä sitten istuskeltiin ja katteltiin kielipitkällä kabinettia ja white dwarffeja ja ihmeteltiin että mitä piruja nuo vaalean oranssit mechat oikeen on.Tähän väliin mahtuu vielä lyhyt Lotr jaksokin kun pienempi veli niitäkin meni hankkimaan.
Viime vuoden lopussa sitten iski se pahempi kytkoo-kuume ja pukki kantoi kotiin ~1250p marsuja DIY-chapteria varten,vielä tosin epäuskoisena omiin taitoihin odottaa 5 termistä,4 sniper scouttia ja whirla/rhino maalia,osa valmiina melkein,toiset scoutit blisterissä."Alkuperäiset" 1250p on maalinsa saaneet,maalaisin uudestaan kyllä ellei maalien poisto olis niin pirun hankalaa.
Älä huoli, olen ollu jokseenkin yhtä hidas. olen nyt keräilly ukkeleita semmoset viisi vuotta ja lopputulos on yksi kelvollinen Spase Wolves armeija väreissä ja lukuisia, ellei satoja, tuhansia, tahi peräti miljoonia satunnaisia ostoksia. Tämän armeijan laitoin kokoon noin vuoden aktiivisella rahan hävittämisellä, ja tätä ennen olin siis keräillyt päälle kolme vuotta kaikenlaista saamatta mitään koskaan-ikinä-milloinkaan aikaan, ellei lyhyttä lotr-kautta oteta lukuun.
Olen hidas, jos sille päälle satun. En peittele sitä. En tosin ole siitä kovin ylpeäkään...
Nyt aloitin uuden Marine-armeijan ostamalla joitakin heräte-ostoksia ja keksimällä uuden väri-skaalan. Ja elämä etenee.
Onneksi Susi-armeijastani on ollut hyötyä laumaveljelleni Dalamarille, joka on sitä omienkin sanojen mukaisesti joskus lainaillut. Ei kestä kiittää!
Anteeksi ot... en tee sitä tahallani...
Olen hidas, jos sille päälle satun. En peittele sitä. En tosin ole siitä kovin ylpeäkään...
Nyt aloitin uuden Marine-armeijan ostamalla joitakin heräte-ostoksia ja keksimällä uuden väri-skaalan. Ja elämä etenee.
Onneksi Susi-armeijastani on ollut hyötyä laumaveljelleni Dalamarille, joka on sitä omienkin sanojen mukaisesti joskus lainaillut. Ei kestä kiittää!
Anteeksi ot... en tee sitä tahallani...
Kynä-ääliö
-
Morglun voittamaton
hei hei hei äläs nyt! itse olen 2-3v pelkästään pähkäilly millä armeijalla aloitan (tosin rahaakaan ei ollut ennen tätä) että...
ja armeija valinta pomppi mieli alan mukaan^^
4codexsii olen jo ostanut että nysse on varma ja sen jälkeen vaihtui... mutta nyt otin tyylin puheeksi ja (toivottavasti) armeija valinta pysyy nideissä kunnes saan battleforcen ostettuu jolloin hiukka myöhästä enää valittaa
ja armeija valinta pomppi mieli alan mukaan^^
4codexsii olen jo ostanut että nysse on varma ja sen jälkeen vaihtui... mutta nyt otin tyylin puheeksi ja (toivottavasti) armeija valinta pysyy nideissä kunnes saan battleforcen ostettuu jolloin hiukka myöhästä enää valittaa
Just a little drop of poison.
No tuota...
Nuo saavutukset kompastuvat surkeasti kaverini jalkojen juureen!
Hän on kerännyt kohta kolme(3) vuotta ja hänellä on yksi örkkirykmentti, josta kuusi(6) örkkiä tehty ja yksi(1) maalattu...
Ja hän kyllä sanoo,että voisi sitä ostaa lisää örkkejä,joten hän ilmeisesti pitää harrastusta teholla happiletkuissa odottamassa kuolemaa...
JyrzzäEdit:Juhuu!300.Viesti!
Nuo saavutukset kompastuvat surkeasti kaverini jalkojen juureen!
Hän on kerännyt kohta kolme(3) vuotta ja hänellä on yksi örkkirykmentti, josta kuusi(6) örkkiä tehty ja yksi(1) maalattu...
Ja hän kyllä sanoo,että voisi sitä ostaa lisää örkkejä,joten hän ilmeisesti pitää harrastusta teholla happiletkuissa odottamassa kuolemaa...
JyrzzäEdit:Juhuu!300.Viesti!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Kaamos pelle