Miten saisin konvertoitua lisää nobzeja ?
Minkäslainen aseistus näillä on?
Mun ehdotus: pistät kaken maailman olkapääsuojia ja metallinkappaleita niiden päälle, niinkuin panssariksi. Sitten vaan jostain big shootasta teet jonkun ihmekonversion, mihin laitat vaikka lisäpiippuja sluggista ja shootista ja laitat pistimen vaikka spaismariinin chainswordista tai chopasta.
Nelkyttonnisesta en tiiä juuri mitään, mitä nyt oon white dwarffeja lukenut.
Mun ehdotus: pistät kaken maailman olkapääsuojia ja metallinkappaleita niiden päälle, niinkuin panssariksi. Sitten vaan jostain big shootasta teet jonkun ihmekonversion, mihin laitat vaikka lisäpiippuja sluggista ja shootista ja laitat pistimen vaikka spaismariinin chainswordista tai chopasta.
Nelkyttonnisesta en tiiä juuri mitään, mitä nyt oon white dwarffeja lukenut.
otat tavallisen boyzin, laitat sille ne aseet mitä haluut, sit teet vaikka spruesta tai hammastikuista semmosen ristin sen selkään bosspoleks, sit siitä "rististä" roikkumaan päitä ja kalloja, sit teet vähän erilaisen basen kun muilla ukoillasi että se erottuu kunnolla, hyvä tapa saada erottumaan on laittaa baseen kaikkia bizejä jonkan päällä se seisoo jotta se näyttäisi korkeammalta ja suuremmalta kun tavalliset boyzit.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,