mun figu (possesed chaos marine)
-
mr.maalari
mun figu (possesed chaos marine)
täss mun figu on vähän suttanen (huono kamera :x ) siinä lukee että se on kaverin mut se tarkottaa mua. siis [img]http://www.geocities.com/tommitolonen20 ... _1.jpg[img]
Viimeksi muokannut mr.maalari, Su 08.12.2002 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen tyhmä.
JA YLPEÄ SIITÄ!
JA YLPEÄ SIITÄ!
-
Palava Nuoli
- Viesti:
Näyttäisi siltä, että kamerassasi ei ole macro toimintoa tai sitten et ole kytkenyt sitä päälle.
Macro kytketään päälle suurimmista osista kameroita näppäimestä, jossa on kukan kuva. Tämä mahdollistaa lähellä olevaan kohteeseen tarkentamisen. Tuosta postaamastasi kuvasta on tosiaan hankalaa nähdä yhtään mitään.
Mikäli kamerastasi ei löydy macroa, mutta silti halua ottaa sillä figuistasi kuvia, olisi syytä ottaa kuvat semmoiselta etäisyydeltä, jolta kamera pystyy tarkentamaan kohteeseen. Tästä kyllä seuraa se, että kuvassa figu näkyy niin pienenä, ettei siitäkään oikeen mitään selviä.
Macro kytketään päälle suurimmista osista kameroita näppäimestä, jossa on kukan kuva. Tämä mahdollistaa lähellä olevaan kohteeseen tarkentamisen. Tuosta postaamastasi kuvasta on tosiaan hankalaa nähdä yhtään mitään.
Mikäli kamerastasi ei löydy macroa, mutta silti halua ottaa sillä figuistasi kuvia, olisi syytä ottaa kuvat semmoiselta etäisyydeltä, jolta kamera pystyy tarkentamaan kohteeseen. Tästä kyllä seuraa se, että kuvassa figu näkyy niin pienenä, ettei siitäkään oikeen mitään selviä.