"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun figu (possesed chaos marine)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
mr.maalari

mun figu (possesed chaos marine)

Viesti Kirjoittaja mr.maalari »

täss mun figu on vähän suttanen (huono kamera :x ) siinä lukee että se on kaverin mut se tarkottaa mua. siis [img]http://www.geocities.com/tommitolonen20 ... _1.jpg[img]
Viimeksi muokannut mr.maalari, Su 08.12.2002 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen tyhmä.

JA YLPEÄ SIITÄ!
MaxMax

Viesti Kirjoittaja MaxMax »

Muuten ihan hyvä mutta: Kuvasta ei saa mitään selkoa, ja GeoCitys ei salli ulos linkkauksen, eli avatarias ei näe.
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

joo toi kuva o hieman....epäselvä?
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

eh... aika iso avatari :? eiks se saanu olla vaan jotain 64x64? Varmaan jokainen ketä kattoo ton kuvan ihmettelee ''mikäs tuo lieneekään...'' :twisted:
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Näyttäisi siltä, että kamerassasi ei ole macro toimintoa tai sitten et ole kytkenyt sitä päälle.
Macro kytketään päälle suurimmista osista kameroita näppäimestä, jossa on kukan kuva. Tämä mahdollistaa lähellä olevaan kohteeseen tarkentamisen. Tuosta postaamastasi kuvasta on tosiaan hankalaa nähdä yhtään mitään.
Mikäli kamerastasi ei löydy macroa, mutta silti halua ottaa sillä figuistasi kuvia, olisi syytä ottaa kuvat semmoiselta etäisyydeltä, jolta kamera pystyy tarkentamaan kohteeseen. Tästä kyllä seuraa se, että kuvassa figu näkyy niin pienenä, ettei siitäkään oikeen mitään selviä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”