"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara.net miitti Ropeconissa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.

Conimiitti...

...perjantaina
10
7%
...lauantaina
43
32%
...vai sunnuntaina
11
8%
Ei mitään väliä!
72
53%

Ääniä yhteensä: 136

Matti N
Ylläpitäjä

Sotavasara.net miitti Ropeconissa

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kumpana päivänä?

Sunnuntai on vähän hiljainen kun taitaa suurimman osan kiinnostavat ohjelmat olla pe/la. Itsekin taidan tulla pelkästään lauantaiksi.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Majatalo.orgin ja Risingshadow.netin miitit ovat lauantaina, joten olisi ihan kiva jos tämä ei menisi päällekkäin niiden kanssa...
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Conissa taitaapi olla niin paljon ohjelmaa että se menee VARMASTI jonkun päälle jonne joku haluaisi mennä miitin sijaan.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Perjantain vietän vielä lappeen Rannassa, joten ois kiva jos ei sen kanssa menis päällekkäin. Muutenkin lauantai on järkevin vaihtoehto, koska silloin suurin osa on kerennyt tulla coniin, eikä moniioo kerenny vielä lähtemään. Siispä, äänestäkää lauantaita! numero 2
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Juup, Lauantaita kannatan minäkin. Silloin on luultavasti kuitenkin eniten porukkaa paikalla.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Toisaalta myös eniten porukkaa kiinni jossain aktiviteetissa. esim. fb-turnaus pyörii 9.30 - 22.00, jossain välissä taitaa olla peräti puolentoista tunnin tauko.

Itse äänestin sunnuntaita, tosin samapa tuo minulle oikeastaan on millon tämä on. Liityn seisomaan rinkiin hiljaa jos sattuu aika kohdille...
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ja sieltä hän loikkaa taas, pirteänä (kuolemanväsyneenä), innokkaana (sosiaalinen kanssakäyminen tällä sekunnilla on saakuli), ja aina yhtä positiivisena (*viiltelee rannettaan kynsisaksilla*) riparin syövereistä, ja löytää mielenkiintoisen ketjun, johon hänellä voisi olla jotain sanottavaakin!

...not, mutta sanotaan silti.

Lauantaita äänestin minä, ihan fiilispohjalta. Pääasiassa ainakin. Sunnuntain minä ainakin jättäisin ihan suosiolla välistä, sillä sunnuntai on säästettävä yleiseen 'coninloppumis chillailuun, ja silloin kuitenkin kaikki ovat niin kuolleita ja väsyneitä, ettei miittaamisesta tulisi lasta eikä alligaattorivauvaa. Perjantaita taas karsastaisin lähinnä kahdesta syystä.
Eins\\ FFfinin miitti on joskus silloin, joten pyörähtelen siellä, ja friikkilauma per päivä taitaa olla ihan riittävästi. ;)
Zwei\\ Perjantai menee kuitenkin taas ihmetellessä ja majoittautuessa ja tutustuessa yleiseen nörtti-ilmapiiriin. Eiköhän tuohon laumaan nopsaan kuitenkin sulaudu, ei siinä mitään, mutta pitäisin itse ainakin perjantain kanssa ensimmiäsenä chillailupäivänä.
Näin vain lauantai jää jäljelle, jolloin saisi säädettyä jotain, ja sinne minä olisin sitä änkemässä. Fiilis olisi paras silloin, sanoisin minä. Jotta johonkin siihen väliin, ehkäpä. 'Conin aikatauluja en jaksa kaivaa nyt esille, mutta eikö olisi aika luonteva piste vaikkapa FaBa-turneen ykkös- ja kakkoslohkojen vaihdossa?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Lauantaina vois delffeillä raahautua, kun turnauksen B-lohko on meneillään...
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Lauantai se näkyisi olevan. Entäs kellonaika ja paikka?
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”