"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymys Helm of Fortunesta

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Jyrzzä

Kysymys Helm of Fortunesta

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Juups,elikkäs tässä Helffien kirjaa selailin ja mieleeni tuli seuraava ongelma:Onko Helm of Fortune armor tai shield(Muutenhan juttu olisi selvä kuin pläkki,sehän olisi kypärä,mutta kyse on GW:n pelistä,joten aivot voi heittää kaatopaikalle tätä pelatessa)?Eli tarkoitan siis että voinko ottaa ko.Itemin ja heavy armorin tai kilven?Tieto on tarpeellinen tulevassa listassani.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Siinähän mainitaan, että may be combined with other armour as normal. Eikä se counttaa light tai heavy armouria. Eli saa käyttää muun kivan kanssa
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Hupsis....

No,olenpas minä tyhmä,niinpä tosiaan lukeekin.En vain lukenut sitä huolella.Kiitokset nopeasta vastauksesta!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”