"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

miten konffata nurglelle lordi

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
JYZ
Viesti:

miten konffata nurglelle lordi

Viesti Kirjoittaja JYZ »

Aikeenani oisi konffata nurglelle lordi. Mutta en tiedä mitä pakkauksia tulisi ostaa että saisin mahdollisimman hienon ja ällön nurgle lordin.

pliis lähettäkää ehdotuksia. Kaikki ehdotukset hyväksytään ja kiitän jo etukäteen.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

fb vai 40k? mitä sillä on wargearina? onko mounted? onko daemon prince? chariotissa?
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Pakkaus green stuffiia jos GW:n stuffeissa haluat pysyä.
Mutta tuleeko lordi Fabaan vai 40K:n?

Jos fabaan niin suosittelisin ostamaan jonkin näistä..
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13

Pienellä stuffauksella luulisi noista saavan mukavan näköisiä loordeja, oikeastaan mikä tahansa käy nurglen loordista kun vähän skluptailet kaljamahoja ja paiseita. ( Ja siinähän ei niin mahdottomia taitoja edes tarvita)

Jos 40k:n niin en suosittelesi ostamaan mitään Chaos lordia kun tuppavaat yleensä olemaan tyhmän näköisinä ja tulevat yleensä ihan idiooteilla ase komboilla, itse teen omani tavallisesta chaos space marinesta.

Beoedit: Onhan tuo uusi loordia ihan mukava mutta nuo vanhat tuppaavaat olemaan niiin huonoa scluptia..
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Jos haluat valuvaa mätää tai vastavaa niin sulata muovia ja kaada sitä lordin päälle.PS älä hengitä sitä savua :)
JYZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JYZ »

Maelis kirjoitti:fb vai 40k? mitä sillä on wargearina? onko mounted? onko daemon prince? chariotissa?
Fb . Viikate ja ehkä jos ei sitä niin kirves ja nuija. Sano molemmille mountedille ja jaloille jos haluut. ei demoni prinssi eikä chariotis.
Viimeksi muokannut JYZ, To 14.07.2005 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Minä taasen tekisin likaa sekoittamalla pumpulia ja nestemäistä pikaliimaa. Olen tehnyt goree silleen, mutta eiköhän toimi mömmönäkin. Mutaation spruesta saattaa olla paljon hyötyä. Rotten Sound on muuten hyvä Rhincore bändi.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Itse konveroin loordini lähiaikoina tästä. Khornen tunnusten paikalle paiseita ja muuta kivaa, panssari ruosteiseksi ja pään paikalle tehdään huppu, niin kuin LOTRin Naskuleille.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

mieleeni tuli heti että stirgoi tai blood dragon vampyyri. en sitten tiedä, mieleni on vähän mitä on :P
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Jos haluut sen lordis hepalla nii mites olis tää? http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

ota khornelord on foot ja vaihda kirves viikatteeseen tai nuijaan
ja pää hupuksi tai plaguen pääks.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Kerron mitä ite tein, ehkä inspaa..

Kokosin figun chaos knightista. Sahasin/hioin/pureskelin päästä irti suurimman osan ja tökäsin klöntin green stuffia päähän, tehden siitä jonkin muotoisen. Tökin neulan tylpällä päällä (kätevä kaikkeen gs-työskentelyyn) herralle suun ja viiltelin terävällä päällä muutamat ruhjeet päähän. Tämän jälkeen annoin kuivua. Silmiä en ruvennut tekemään, lisäsin kaksi palloa silmien tilalle ja tein niihin reikiä (ikään kuin haarniskaiset silmäsuojat). Kilpikäden sculptasin gs:tä, tein suoran, eteenpäinosoittavan käden. Toiseen käteen kiinnitin hieman liioitellun piikkinuijan. Lisäilin matoja ja paiseita green stuffista ympäri figua ja jotain erityistä hepoon.

Pyri tekemään figusta mahdollisimman paljon muun armeijan näköinen mutta lisää enemmän 'korruptiota' ja kokoa. Kaaoksella paino on voimaa ja nurglella ylipaino ylivoimaa... Mahaa voisi siis olla cool sculptata, ei edes liian hankalaa. Katsele ihmeessä eri figuja ja pohdi vaihtoehtoja gs:lle ja osien yhdistelemiselle.

Onnea projektiin!
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Lateksimajava,näytäppä kuvaa,jos auttaisi.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Pontus

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Myös archaonin vartalosta saa hienoja lordeja yms.
Itse olin myös tekemässä siitä lord of nurglea mutta
jäipä työ kesken... Vaatii vain vähän konversiota.
Ja sain tyhmän idean kun joku puhui massasta, että
ogre kingdomsin ogre bullista saisi myös jotain aikaiseksi...
Tai sitten ei.

Niin ja muuten, Nurgle jyrää!
Alles super gut!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”