Kauppias kirjoitti:Jos vastustaja antaa wardin lohikäärmelle, en todellakaan ole pelaamassa kyseistä vastustajaa vastaan uudestaan jos hän jatkaa samaa pilkunviilausta.
Riippuu vähän, kyllä minä sallisin vissiin sen wardin, mutta nillittäisin jostain ääliömäisestä niin paljon haittaa että se wardi ei enään kannattaisi.

Toisaalta en vissiin ole antamassa kuitenkaan sitä wardia omalle käärmeelleni, koska mitä luultavimmin viimeistään tuomari tulisi kieltämään sen turnauksessa.

Kotipeleissä ei ole mitään iloa juustottaa...
3+ wardì? Mitäs sinä siitä vineät? Ei puhuttu riittämisestä ollenkaan, sitä nyt ei vaan jostain syystä saa vaikkapa khornen lohikäärmeelle. Eikä vissiin minkään muunkaan jumalan kuin Tz:n... ...että nyt hiljaa siitä. Sitäpaitsi meillähän on virallista tekstiä jos saanen muistuttaa.

Chaos armeijan itemien käsitteet joku on vaan ryssinyt...
Niin, ja ihan vinkkinä. Sun lohikäärmeesi ei olisi saanut 4+ wardia että semmoista hassua sinne.
Nyt Nazeg tulee varmaan ja esittää jonkun "fiksun" vastaväitteen, mutta olen kantani ilmaissut.
Nyt kannattaisi pikkuhiljaa katsoa mitä kirjoittaa, tuostahan voisi jo provosoitua. Jos nyt vaan pitäisit ihan suusi kiinni fikuista vastaväitteistä ja omasta kannastasi kunnes voit vastata jotain muutakin kuin "TTU mua kiinnosta mitä sä kaivat sielt kirjast, mut mä oon oikeassa kunnes Gav tulee ja muuttaa sen. (Tästä saa provosoitua)
P.S pistäkää D6+1 hymiöä/viesti niin saattaa aueta jotain, itse olin jo tossa vaiheessa niin väsynyt että ei kiinnostanut laittaa sinne.