"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

deathguard? Thousand sons?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
qwerty

deathguard? Thousand sons?

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Elikkäs kumpaa näistä suosittelette kokemuksien pohjalta?
In the grim of darkness,
There´s only war!
JAUZZZZZZAAAAAAAAAAA!
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Minulla ei juurikaan kaaoksen joukoista muuta kokemusta ole, kuin se että muutaman kerran olen ottanut turpaani niiltä.

Tonnipoikia pidetään pääasiassa tyyliarmeijana, sillä voittaminen vaatii jonkin verran taitoa. Jokaisella jampalla 2 haavaa. Terminaattorit ovat hyvä vaihtoehto jos haluaa kestävää lihamuuria. figut ovat luonnollisesti komeita.

Kuoleman kaarti on myös jonkinlainen tyyliarmeija, mutta olen siinä käsityksessa että se on myös helpompi pelata kun tonnipojat. Raskaita aseita death guard ei saa, mutta 4 plasmagunia havoc ryhmässä ei ole mukava, varsinkaan jos ne pääsevät 12" päähän. T5 on myös ihan kiva pikku lisä armeijaan. Jos figuista haluaa hienoja, vaatii se jonkin verran maalaustaitoa.

http://www.sotavasara.net/articles.php? ... s&show=238 tuossa enemmän death guardista

Itse jokatapauksessa olen Death Guardin kannalla
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Thousands Sonseja on haukuttu huonoimmaksi 40k:n armeijaksi, tiedä sitten, pitääkö se paikkaansa. Tyyliä ainakin löytyy.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kappalainen kirjoitti:Thousands Sonseja on haukuttu huonoimmaksi 40k:n armeijaksi, tiedä sitten, pitääkö se paikkaansa.
Ei pidä, TS on kuitenkin kaaos eikä kaarti, varsinkaan rambokaarti.
zqmfgb
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=42918

Tuossapa sitten lisää Thousand soneista ja ihmisistä, joilla on ko. armeijasta kokemustakin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
qwerty

Viesti Kirjoittaja qwerty »

Minkälaisia hyviä puolia emperors childreneissä on siis sekä hyviä että huonoja
In the grim of darkness,
There´s only war!
JAUZZZZZZAAAAAAAAAAA!
Henri Ketonen

Emperor's Childrenit saavat muutaman hassun kikan, kuten sireenin ja miinus kolmosia vai nelosia antavan tank shock - Rhinon.
zqmfgb
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Emperors Children armeijan voi varustaa pelkillä sonic blastereilla ja blast mastereilla mikäli halajaa. Tyylikäs väritys.

Omistatko jo sen CSM codexin? Sieltähän nämä kaikki löytyy, ja kun ilmeisesti olet nyt aloittamassa jonkin chaos legioonan, etkä ole sitä vielä päättänyt, codexi ei mene hukkaan.
Henri Ketonen

WolfMan kirjoitti:Jos figuista haluaa hienoja, vaatii se jonkin verran maalaustaitoa.
Mitenhän tähän en kiinnittänyt ennen huomiota. Death Guard on tähän asti helpoin armeija mitä olen maalannut, mitään kirkkaita värejä ei ole pakko käyttää eikä pieni suttuisuus näytä kovin pahalta, mätä - mariinit kun ovat likaista porukkaa.

Jos joku nyt tuntee hirveää epätoivoa miettiessään miten saa mätä-miehistään katselukelpoisia, niin voin kertoa sen varsin yksinkertaisen ja helpon tavan, miten niitä itse maalaan.
zqmfgb
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Tosiaan DG lienee vähintäänkin yhtä helppo maalattava kuin mikä tahansa muukin joukko. Ja kyllä molemmat ovat täysin pelikelpoisia, vaikkakin TS tosiaan vaikeampi pelata(johtuen lähinnä armeijan pienuudesta, ja jossakin määrin yksipuolisuudesta.), ainakin aloittelevalle pelaajalle.
EC on kyllä myös aika toimiva, kivoja giftejä (vaikka mikään ei voita Nurgles Rottia...8), monikäyttösiä aseita(toisaalta plasma se kaiken voittaa...), ja daemonettesit jyrää(...kaiken paitsi nurglingit!!..8D).

...mmmm...let papa Nurgle hug yu....
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Kannattaa myös lukea tämä, jos Thousand Sonit kiinnostavat.
Ultris

Viesti Kirjoittaja Ultris »

death guard ei saa heavy weaponeit tyypeille mut +1 toaghnesii se on tosi hyvä lisäys oon ottanu niilt mont kertaa turpiin mut voittanuki suosittelen.
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Henri Ketonen kirjoitti:
Kappalainen kirjoitti:Thousands Sonseja on haukuttu huonoimmaksi 40k:n armeijaksi, tiedä sitten, pitääkö se paikkaansa.
Ei pidä, TS on kuitenkin kaaos eikä kaarti, varsinkaan rambokaarti.
yritätkö tosissasi väittää, että kaarti on huonompi armeijana kuin ts?

Jos puhumme pelitehoista, niin mielestäni olet harvinaisen metsässä... jopa tavalliseen samoiluusi verrattuna.

Ottelusta tulee harvinaisen kivulias, varsinkin kun ensinmäinen battlecannonin laukaus tuhoaa todennäköisesti 10-20% thousand sonien armeijasta. Älkää antako nimen häiritä, tuhat ei liity mitenkään nappien määrään, ja kaksi haavaakin pelastaa vain osumilta jotka ei muutenkaan osaa satuttaa mariinia.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Henri Ketonen

MakeH kirjoitti:yritätkö tosissasi väittää, että kaarti on huonompi armeijana kuin ts?
Joo. Kaarti kuolee, jos jotain vastapuolella pääsee nopeasti lähitaisteluun. TS:llä on sentään mahdollisuus saada Rhinoista hetken suojaa, ja sitten kaasuttaa Windillä.

Ensimmäinen Battle Cannonin laukaus, jos edes osuu mihinkään, todennäköisesti kalahtaa Rhinon savuihin. Savu tuskin on 20% Thousand Sonien armeijasta.
zqmfgb
MakeH

noh, jos olet tulossa coniin, niin suostun todistamaan pointtini kyllä käytännössä.

En yhtään tiedä pelitaidoistasi, mutta väitän voittavani sinut yhdeksässä pelissä kymmenestä jos minä pelaan marineita vastaan tehdyllä kaartiarmeijalla(eli siis ns. "perus" kaarti armeijalla) ja sinä pelaat thousand soneilla. Tämän väittämän teen ihan vain sen takia että armeijat ovat noin pahasti epätasapainossa.... kaartin eduksi.
Henri Ketonen

En usko, mutta valitettavasti en pelaa Thousand Soneilla enkä myöskään ole tulossa coniin. Jos kiire ei ole, niin kyllä tässä varmaan 1-2 vuoden sisällä pitää ne Tuhatpojatkin polkaista kasaan.

Voisin oikeastaan aloittaa ne vaikka heti, nyt kun inspiraatio kerran iski. Noniin, apinat, vaihtakaas ne tuhatpojat tänne oikeasti hyviin armeijoihin, kuten Skaveneihin ja Space Marineihin.
zqmfgb
MakeH

niin, on minulla itse 1k sons armeija... jos sen haluat ostaa niin hinta pyörii kuitenkin sellaisissa summissa että en usko kenenkään suomalaisen sitä ostavan.
Henri Ketonen

Jaa että ihan kokemusta kyseisestä armeijasta on vyön alla. Sietääkö kysyä, miten niitä olet pelannut, millaisella kokoonpanolla?
zqmfgb
MakeH

kokoonpano on aika kaukana mistään optimoidusta koska armeija hankittiin ulkonäön takia. Se on sellainen rhinoush joka tekee vastustajista spawneja.
Kaamos pelle

Viesti Kirjoittaja Kaamos pelle »

death guard. true grit ja ne plague jutut jotka myrkytää vastustajat. thousand sonit ei saa upgradea aseita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”